Skocz do zawartości

Środki do czyszczenia wtryskiwaczy


LUKAS103

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zbliża się okres jesienno/zimowy, wahania temperatury etc ...

Uszlachetniacz - odwieczny dylemat dodać do paliwa, ON czy nie ?

Dziś w moje ręce wpadł xeramic osobiście stosuję 1 butelkę 250ml w okresie jesienno/zimowym

Czy w rzeczywistości usuwa skutecznie wodę z paliwa i osad z układu. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ja przy każdym tankowaniu dolewam TDA;) już chyba 3 rok z rzędu i różnica jest odczuwalna.

 

ciężko odczuć jakąkolwiek różnice, jak się przez 3 lata co tankowanie dodaje dodatek. Z czym to porównać? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja zakupu środka który wlewa się do butelki i podpina bezpośrednio pod wtryski i zostawia auto na wolnych obrotach na 10min aż wszystko się przepali. Ponoć daje BARDZO dobre efekty ale nie mogę sobie nazwy przypomnieć. Poszukam w necie może znajdę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś z Szanownych zwrócił na to uwagę, ale z LM do Common Raila nadają się tylko z 4 produkty. Także jak ktoś ma CR to niech uważnie czyta etykiety i trzyma zalecanych proporcji- jeśli nie ma jak byk napisane podłączyć bezpośrednio czy tam zalać filtr paliwa to nie robić tego.

 

Osobiście polecam olej 2T - kto zna temat ten wie. Podobno avensiski na jego punkcie oszalały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie jestem w trakcie testowania LM 5156 w fiatowskim 1.3 jtd. Zrobiłem dopiero pół baku i czuć pewną poprawę. Zobaczymy jak będzie po wyjezdzeniu mieszanki i zalaniu samego ON. U znajomego preparat ten mocno poprawił pracę silnika 1.9 jtd. Silnik był przymulony a po wyjeżdzeniu 70l mieszanki silinik zdecydowanie odżył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś miał do czynienia z jakimiś środkami do silników dCi w Renówkach? Już od dawna czaje się na coś, ale nie mogę się zdecydować :mrgreen: Jestem rok po regeneracji pompy i wtrysków i bardziej chodzi mi o smarowanie całego tego szajsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś miał do czynienia z jakimiś środkami do silników dCi w Renówkach? Już od dawna czaje się na coś, ale nie mogę się zdecydować :mrgreen: Jestem rok po regeneracji pompy i wtrysków i bardziej chodzi mi o smarowanie całego tego szajsu.

Polecam i zalecam olej 2T. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm zapomniałem o czymś takim jak PD, hmmm może faktycznie nie powinno się stosować.

Chociaż bardziej wymagającego systemu od CR nie ma i jak ten CR daje radę to PD tym bardziej. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba na forum leona jest info o oleju 2T. Musiał byś poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę coś do siebie. Ja mam PD i od 2 lat leje ok 150 ml Mixoli na bak. Ojciec do HDI również leje Mixol;)

Ogólnie stan pompek trzyma się w normie jak kupiłem auto tak i teraz podobne korekcje;)

 

2T to chyba takie same właściwości ma jak i Mixol jeśli się nie mylę. To i to do mieszanek się stosuje;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbliżone, ale dobre 2T lepiej smarują i Mixola nie powinno się dolewać do silników z FAP/DPF, bo dużo popiołów po spaleniu daje.

 

Oleje 2T godne polecenia, które po pierwsze dobrze smarują, a po drugie nie zawalają filtrów i katów to LIQUI MOLY 2-TAKT (1052) oraz tańsza alternatywa ELF MOTO 2HP ECO. W przypadku obu tych olejów łatwo dosłuchać się znacznego wyciszenia pompy, dymienie z rury też mniejsze powinno być. Zalecana proporcja to 1:250, co w praktyce wychodzi ok. 200ml / bak (wiadomo, to nie apteka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm zapomniałem o czymś takim jak PD, hmmm może faktycznie nie powinno się stosować.

Chociaż bardziej wymagającego systemu od CR nie ma i jak ten CR daje radę to PD tym bardziej. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba na forum leona jest info o oleju 2T. Musiał byś poszukać.

 

Na avensis.info były robione nawet testy laboratoryjne 2T. Zalewam od 50 tys km i mruczy jak malinka + zero problemów z Dpf ;) Kolega Luq92 miał polecane osobiście. Jeśli nie słucha to niech przestanie biadolić o tej swojej Renacie... :D:D:D ile, można... 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luq92, jeśli nie chcesz eksperymetować z olejek do dwusuwów, to polecam wypróbować to: http://allegro.pl/smar-do-silnikow-dies ... 07080.html

 

Myślę, że zauważysz różnicę w pracy silnika. (Są też większe pojemności)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luq92, jeśli nie chcesz eksperymetować z olejek do dwusuwów, to polecam wypróbować to: http://allegro.pl/smar-do-silnikow-dies ... 07080.html

 

Myślę, że zauważysz różnicę w pracy silnika. (Są też większe pojemności)

 

Tak, tylko, że ten produkt bardziej czyści niż smaruje. Doszedł do tego jeden kumaty forumowicz z jakiegoś tam forum, któremu zależało najbardziej na smarowaniu. Bo wtryski na badaniu wychodziły mu na +. Stosował i wrócił do oleju 2T.

 

[ Dodano: 8 Listopad 2013, 08:09 ]

Dorzucę coś do siebie. Ja mam PD i od 2 lat leje ok 150 ml Mixoli na bak. Ojciec do HDI również leje Mixol;)

Ogólnie stan pompek trzyma się w normie jak kupiłem auto tak i teraz podobne korekcje;)

 

2T to chyba takie same właściwości ma jak i Mixol jeśli się nie mylę. To i to do mieszanek się stosuje;)

 

Boże, chopie nie lej tego badziewia. Tak na szybko proponuję, polecam:

- Addinol MZ 406

- Corona Racing Super TT

- Ravenol Scooter 2-Takt

- ELF Moto 2 HP teraz w nowej etykiecie OFF ROAD.

Kolejność przypadkowa.

Te w/w zostały przetestowane w praktyce i w laboratorium.

Wszystko to półsyntetyki o nie za wyskiej temp. spalania. Minerały (np. Mixol) zostawiają za dużo syfu. Syntetyki nie spalają się całkowicie lub w ogóle i też zawalają.

Tylko coś półsyntetycznego z normami: JASO FD, ISO-L EGC/EGD, API TC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie nie mam czego czyścić, bo wtryski były wyjmowane nie tak dawno i sprawdzane i praktycznie nówki sztuki. Chcę troszkę wygładzić pracę bo czasami silnik klekocze jak Ursus. Może spróbuję tego 2T, tylko jedni mówią żeby do tych silników nic nie lać, a inni coś tam dolewają, ale nie słyszałem żeby ktoś do dCi lał 2T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś do Clio lał 2T
A czym to dCI się różni od innych diesli? Diesel to diesel. Nie sądzę, aby było w jakiś sposób wyjątkowe. Wiem, że do Peugotów leją na potęgę, a to też francuz. Jakbyś wiedział co mamy w ON to byś po nocach spać nie mógł.

 

[ Dodano: 8 Listopad 2013, 08:17 ]

Ja na razie nie mam czego czyścić, bo wtryski były wyjmowane nie tak dawno i sprawdzane i praktycznie nówki sztuki. Chcę troszkę wygładzić pracę bo czasami silnik klekocze jak Ursus. Może spróbuję tego 2T, tylko jedni mówią żeby do tych silników nic nie lać, a inni coś tam dolewają, ale nie słyszałem żeby ktoś do dCi lał 2T.

 

Tu chodzi raczej o poprawę spalania ON i jego właściwości smarująco-czyszczących.

Uzasadnij dlaczego do dCI nie lać? Sam jestem ciekw, może faktycznie to jakiś wynalazek nie wiadomo do czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.