MM.MM Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Kup MOTULA wepnij wężyki i niech wypali na wolnych obrotach całą puszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allpj1234 Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Zbliża się okres jesienno/zimowy, wahania temperatury etc ... Uszlachetniacz - odwieczny dylemat dodać do paliwa, ON czy nie ? Dziś w moje ręce wpadł xeramic osobiście stosuję 1 butelkę 250ml w okresie jesienno/zimowym Czy w rzeczywistości usuwa skutecznie wodę z paliwa i osad z układu. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1980 Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Ja przy każdym tankowaniu dolewam TDA;) już chyba 3 rok z rzędu i różnica jest odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Ja przy każdym tankowaniu dolewam TDA;) już chyba 3 rok z rzędu i różnica jest odczuwalna. ciężko odczuć jakąkolwiek różnice, jak się przez 3 lata co tankowanie dodaje dodatek. Z czym to porównać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaperecz Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 No ja zalałem Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner (troche kosztuje bo 94zł z wysyłyką ) http://www.forte-nwe.pl/produkty/forte- ... onditioner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadius Opublikowano 26 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Jest opcja zakupu środka który wlewa się do butelki i podpina bezpośrednio pod wtryski i zostawia auto na wolnych obrotach na 10min aż wszystko się przepali. Ponoć daje BARDZO dobre efekty ale nie mogę sobie nazwy przypomnieć. Poszukam w necie może znajdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMarcin95x Opublikowano 26 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Arkadius, Czyżby liqui moly ? http://www.youtube.com/watch?v=59UDvI5O2iUp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadius Opublikowano 26 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Arkadius, Czyżby liqui moly ? http://www.youtube.com/watch?v=59UDvI5O2iUp Dokładnie Można znaleźć w necie nawet logi z wtryskiwaczy zrobione przed i po zabiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Diesel Spulung (mnie akurat ten pasi bo mam klekota)czy inna wersja LM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 dobry jest.. LM 2666.. Podobno z tej serii Proline są lepsze, ostatnio taki właśnie zakupiłem do mojego D4D.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adr_ad Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Nie wiem czy ktoś z Szanownych zwrócił na to uwagę, ale z LM do Common Raila nadają się tylko z 4 produkty. Także jak ktoś ma CR to niech uważnie czyta etykiety i trzyma zalecanych proporcji- jeśli nie ma jak byk napisane podłączyć bezpośrednio czy tam zalać filtr paliwa to nie robić tego. Osobiście polecam olej 2T - kto zna temat ten wie. Podobno avensiski na jego punkcie oszalały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsiemKilo Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ja aktualnie jestem w trakcie testowania LM 5156 w fiatowskim 1.3 jtd. Zrobiłem dopiero pół baku i czuć pewną poprawę. Zobaczymy jak będzie po wyjezdzeniu mieszanki i zalaniu samego ON. U znajomego preparat ten mocno poprawił pracę silnika 1.9 jtd. Silnik był przymulony a po wyjeżdzeniu 70l mieszanki silinik zdecydowanie odżył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 A ktoś miał do czynienia z jakimiś środkami do silników dCi w Renówkach? Już od dawna czaje się na coś, ale nie mogę się zdecydować Jestem rok po regeneracji pompy i wtrysków i bardziej chodzi mi o smarowanie całego tego szajsu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adr_ad Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A ktoś miał do czynienia z jakimiś środkami do silników dCi w Renówkach? Już od dawna czaje się na coś, ale nie mogę się zdecydować Jestem rok po regeneracji pompy i wtrysków i bardziej chodzi mi o smarowanie całego tego szajsu. Polecam i zalecam olej 2T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Myślałem, że to tylko Avensiski tak dobrze na niego reagują Trzeba będzie w końcu zanabyć tego cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Osobiście dp PD (pompo-wtryskiwacze) jakoś mam obawy lać olej do dwutaktów. Ktoś może stosował w PD takie miksowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adr_ad Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Hmmm zapomniałem o czymś takim jak PD, hmmm może faktycznie nie powinno się stosować. Chociaż bardziej wymagającego systemu od CR nie ma i jak ten CR daje radę to PD tym bardziej. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba na forum leona jest info o oleju 2T. Musiał byś poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis601 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Dorzucę coś do siebie. Ja mam PD i od 2 lat leje ok 150 ml Mixoli na bak. Ojciec do HDI również leje Mixol;) Ogólnie stan pompek trzyma się w normie jak kupiłem auto tak i teraz podobne korekcje;) 2T to chyba takie same właściwości ma jak i Mixol jeśli się nie mylę. To i to do mieszanek się stosuje;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Zbliżone, ale dobre 2T lepiej smarują i Mixola nie powinno się dolewać do silników z FAP/DPF, bo dużo popiołów po spaleniu daje. Oleje 2T godne polecenia, które po pierwsze dobrze smarują, a po drugie nie zawalają filtrów i katów to LIQUI MOLY 2-TAKT (1052) oraz tańsza alternatywa ELF MOTO 2HP ECO. W przypadku obu tych olejów łatwo dosłuchać się znacznego wyciszenia pompy, dymienie z rury też mniejsze powinno być. Zalecana proporcja to 1:250, co w praktyce wychodzi ok. 200ml / bak (wiadomo, to nie apteka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ari Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Hmmm zapomniałem o czymś takim jak PD, hmmm może faktycznie nie powinno się stosować.Chociaż bardziej wymagającego systemu od CR nie ma i jak ten CR daje radę to PD tym bardziej. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba na forum leona jest info o oleju 2T. Musiał byś poszukać. Na avensis.info były robione nawet testy laboratoryjne 2T. Zalewam od 50 tys km i mruczy jak malinka + zero problemów z Dpf Kolega Luq92 miał polecane osobiście. Jeśli nie słucha to niech przestanie biadolić o tej swojej Renacie... ile, można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Ari, a bo każdy gada co innego, a szukam kogoś co to stosuje. Inni zalewają Mixola, inni coś tam jeszcze a jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś do Clio lał 2T. Wolę na swojej padlinie nie eksperymentować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 luq92, jeśli nie chcesz eksperymetować z olejek do dwusuwów, to polecam wypróbować to: http://allegro.pl/smar-do-silnikow-dies ... 07080.html Myślę, że zauważysz różnicę w pracy silnika. (Są też większe pojemności) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adr_ad Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 luq92, jeśli nie chcesz eksperymetować z olejek do dwusuwów, to polecam wypróbować to: http://allegro.pl/smar-do-silnikow-dies ... 07080.html Myślę, że zauważysz różnicę w pracy silnika. (Są też większe pojemności) Tak, tylko, że ten produkt bardziej czyści niż smaruje. Doszedł do tego jeden kumaty forumowicz z jakiegoś tam forum, któremu zależało najbardziej na smarowaniu. Bo wtryski na badaniu wychodziły mu na +. Stosował i wrócił do oleju 2T. [ Dodano: 8 Listopad 2013, 08:09 ] Dorzucę coś do siebie. Ja mam PD i od 2 lat leje ok 150 ml Mixoli na bak. Ojciec do HDI również leje Mixol;)Ogólnie stan pompek trzyma się w normie jak kupiłem auto tak i teraz podobne korekcje;) 2T to chyba takie same właściwości ma jak i Mixol jeśli się nie mylę. To i to do mieszanek się stosuje;) Boże, chopie nie lej tego badziewia. Tak na szybko proponuję, polecam: - Addinol MZ 406 - Corona Racing Super TT - Ravenol Scooter 2-Takt - ELF Moto 2 HP teraz w nowej etykiecie OFF ROAD. Kolejność przypadkowa. Te w/w zostały przetestowane w praktyce i w laboratorium. Wszystko to półsyntetyki o nie za wyskiej temp. spalania. Minerały (np. Mixol) zostawiają za dużo syfu. Syntetyki nie spalają się całkowicie lub w ogóle i też zawalają. Tylko coś półsyntetycznego z normami: JASO FD, ISO-L EGC/EGD, API TC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Ja na razie nie mam czego czyścić, bo wtryski były wyjmowane nie tak dawno i sprawdzane i praktycznie nówki sztuki. Chcę troszkę wygładzić pracę bo czasami silnik klekocze jak Ursus. Może spróbuję tego 2T, tylko jedni mówią żeby do tych silników nic nie lać, a inni coś tam dolewają, ale nie słyszałem żeby ktoś do dCi lał 2T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adr_ad Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 a jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś do Clio lał 2T A czym to dCI się różni od innych diesli? Diesel to diesel. Nie sądzę, aby było w jakiś sposób wyjątkowe. Wiem, że do Peugotów leją na potęgę, a to też francuz. Jakbyś wiedział co mamy w ON to byś po nocach spać nie mógł. [ Dodano: 8 Listopad 2013, 08:17 ] Ja na razie nie mam czego czyścić, bo wtryski były wyjmowane nie tak dawno i sprawdzane i praktycznie nówki sztuki. Chcę troszkę wygładzić pracę bo czasami silnik klekocze jak Ursus. Może spróbuję tego 2T, tylko jedni mówią żeby do tych silników nic nie lać, a inni coś tam dolewają, ale nie słyszałem żeby ktoś do dCi lał 2T. Tu chodzi raczej o poprawę spalania ON i jego właściwości smarująco-czyszczących. Uzasadnij dlaczego do dCI nie lać? Sam jestem ciekw, może faktycznie to jakiś wynalazek nie wiadomo do czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się