Skocz do zawartości

BMW E90 330xd 2005r.TITANSILBER METALLIC (354)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ironem chyba bezpieczniej psikać na zdjętych kołach...

 

Dlaczego ?

 

Komora silnika będzie robiona niedługo. Nie robiłem od razu bo jak skończyłem z lakierem to już było późno, a następnego dnia była Niedziela.

Myślę, że w tym tygodniu zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie w IronXie jest dużo kwasu (np. fosforowego) który bardzo fajnie reaguje z metalem (tarczami hamulcowymi). Nawet na butelce jest napisane, by nie stosować na goły metal.

 

Szczerze to nie czytałem ulotki. Myślę że po jednym razie nic się tarczą nie stanie. Zresztą po umyciu zawsze przejeżdżam kawałek z lekko wciśniętym hamulcem, żeby z tarcz zedrzeć rdzawy nalot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Witam ponownie

Po roku śledzenia forum i systematycznym gromadzeniu kosmetyków przyszedł czas na sprawdzenie swoich umiejętności i pierwszą w życiu mechaniczną polerkę lakieru.

Praca została podzielona na cztery etapy i rozłożona w czasie na około 2 miesiące.

Samochodu używam codziennie i trudno byłoby wszystko zrobić naraz.

Łączny czas pracy to 45 godzin. Z efektów pracy jestem zadowolony. Nie wszystko do końca wyszło tak jakbym chciał, ale o tym później.

A teraz do rzeczy. Czyli co i czym.

 

Mycie:

- Presta Sudzz Car Wash

- ValetPRO pH Neutral Snow Foam

- BILT-HAMBER Autofoam

- Nielsen APC Cyclone

- DURAGLOSS Car Wash

- Glinka ValetPRO Yellow Poly Clay Bar

- Ludwik

 

Korekta

- Polerka Falon Tech z alledrogo

- Menzerna FG 500

- Menzerna PF 2500

- Menzerna SF 4000

- Pady Flexipads

- IPA

 

Koła i nadkola

- CarPro IronX

- Nielsen APC Cyclone

- Nielsen Brillance

- WheelWax

- ValetPRO Traditional Tyre Dressing

 

Elementy gumowe i plastiki zewnętrze

- Nielsen Brillance

 

Szyby

- AutoGlym Car Glass Polish

 

Zabezpieczenie lakieru

- Golden Shine Paste Wax

- Meguiar's Quik Detailer

 

Wnętrze

- Nielsen APC Cyclone

- GLIPTONE Zestaw GT11 , GT12

- POORBOY'S WORLD Natural Look

- Karcher RM 519

 

Akcesoria

- Karcher SE 4001

- Karcher K6.40

- Mikrofiby

- Pędzelki

- Aplikatory

- Szczoteczka do skóry

- Meguiar's Microfiber Wash Mitt

- Monster Shine Fluffy Dryer

 

 

Na pierwszy rzut poszło wnętrze.

Zaczynamy od bagażnika, który prezentował się nie najlepiej

1007074.jpg

1007073ee.jpg

1007071.jpg

1007072m.jpg

1007075k.jpg

 

 

Demontaż wszystkiego co się da i bierzemy się za czyszczenie

Kołki i śruby wędrują do kąpieli w APC

1007201c.jpg

1007101g.jpg

1007100h.jpg

 

APC Nielsen i pędzel w akcji

1007107g.jpg

1007109e.jpg

1007111.jpg

1007112.jpg

1007113.jpg

1007118.jpg

 

Teraz czyścimy to co dało się wyjąć.

1007119n.jpg

1007123.jpg

1007121.jpg

1007124v.jpg

1007127t.jpg

1007129.jpg

1007130a.jpg

 

Po zakończeniu pracy z plastikami zabrałem się za pranie podłogi i boczków.

1007133.jpg

1007135.jpg

1007138.jpg

1007139b.jpg

1007140w.jpg

1007143d.jpg

 

A tak wyglądała woda po wypraniu bagażnika

1007146.jpg

 

Pogoda do suszenia idealna

1007147.jpg

 

Po wyschnięciu montaż wszystkiego i bagażnik gotowy

1007202p.jpg

1007116s.jpg

1007205d.jpg

1007206g.jpg

1007204m.jpg

 

Teraz przechodzimy do kabiny

Oględziny

 

1007210z.jpg

1007209.jpg

1007098.jpg

1007094.jpg

1007091n.jpg

1007090u.jpg

 

Gałka najlepsze czasy ma już za sobą

 

1006737o.jpg

 

Kierownica też

1006748.jpg

1006749b.jpg

1006751j.jpg

 

Listwy aluminiowe też przestały być ładne

1006755.jpg

1006756b.jpg

 

Trzeba będzie coś zaradzić, ale o tym później

 

Na razie biorę się za czyszczenie skóry

Zestaw przygotowany

1007212v.jpg

 

Do dzieła

1007213.jpg

1007214.jpg

1007218u.jpg

1007219p.jpg

1007221.jpg

1007222p.jpg

1007223.jpg

1007253.jpg

1007250y.jpg

1007248b.jpg

1007244h.jpg

 

50/50

Lewa strona po, prawa przed

1007231.jpg

 

Tutaj góra przed, dół po

1007236g.jpg

 

Dół po, góra przed

1007239u.jpg

 

Skóra jakoś straszenie brudna nie była

Tak wyglądała mikrofibra po przednich fotelach, podłokietniku i boczkach

1007256a.jpg

 

A tak po tylnej kanapie, zagłówkach i boczkach

 

1007257.jpg

 

W czasie kiedy skórka wysychała zająłem się plastikami, które wymagały tylko przetarcia lekkim roztworem APC

1007211p.jpg

1007208g.jpg

 

Następnie zostały zabezpieczone PB Natural Look

1007258y.jpg

 

Kilka 50 -tek

 

1007259i.jpg

1007262v.jpg

1007268af.jpg

1007271a.jpg

 

Skóra zakonserwowana GLIPTON GT 11

W sumie czynność powtórzona 3 razy w odstępach 2 dniowych

1007273o.jpg

 

Teraz biorę się za podłogę

Demontaż foteli

1007158hh.jpg

1007157q.jpg

 

Osłon głośników

1007160u.jpg

 

I zaczynamy

1007163c.jpg

1007165b.jpg

1007180p.jpg

1007178.jpg

1007179z.jpg

 

Po odkurzeniu pierzemy

1007182.jpg

1007168c.jpg\

1007167g.jpg

 

Po zakończeniu prania zafundowałem sobie bonus w postaci błędu. Zachciało mi się słuchać radia, a zapomniałem, że kostki od foteli są rozpięte.

1007279l.jpg

 

Woda po podłodze

1007185b.jpg

 

Podsufitki w obawie o odklejenie się nie prałem odkurzaczem tylko przetarłem mikrofibrą nasączoną płynem Karchera

1007463.jpg

 

Kiedy podłoga się suszyła wziąłem się za dywaniki

1007276b.jpg

1007275h.jpg

 

Dywaniki zabezpieczone Nielsen Brillance

Lewy przed, prawy po

1007278p.jpg

 

Teraz montaż foteli i kolejny bonus

1007411.jpg

 

Fotel mi się wyślizgnął i się narobiło :cry:

Więc trzeba było jechać do ASO na zakupy

Nowa osłona od razu zabezpieczona Natural lookiem

1007414.jpg

 

I po szkodzie ani śladu

1007469h.jpg

 

Po zamontowaniu foteli trzeba było coś zrobić z listwami, kierownicą i gałką.

Listwy postanowiłem okleić folią Carbon Di-Noc firmy 3M

1007466vu.jpg

1008520h.jpg

1007453q.jpg

1007429u.jpg

1007443c.jpg

 

Gałkę kupiłem nową, bo znaleźć używaną w dobrym stanie graniczy z cudem

1007426n.jpg

1007455.jpg

 

Kierownica pojechała do CarsDream. Wykonanie na najwyższym poziomie. Nie ma się do czego przyczepić. Przyciski wielofunkcyjne kierownicy kupiłem w idealnym stanie na allegro, a blendę okleiłem folią czarny mat 3M

1008557.jpg

1007460i.jpg

1008546b.jpg

1008535v.jpg%20

1008535v.jpg

1008540l.jpg

1008539e.jpg

1008541r.jpg

Zażyczyłem sobie szycie jak w prawdziwej M-ce

1008544y.jpg

 

Gdy już skończyłem wpadłem na pomysł, żeby odświeżyć kluczyk, który był już trochę wymęczony.

1007471l.jpg

 

Zestaw do czyszczenia gotowy

1007477.jpg

 

Usunąłem stary emblemat i rozpocząłem czyszczenie

1007480d.jpg

 

Nie wyglądał na bardzo brudny, a jednak

1007488eq.jpg

 

Jedna skromna 50-tka

1007481.jpg

 

I gotowy

1007486.jpg

 

Na koniec kilka zdjęć gotowego wnętrza

1007441p.jpg

1007501a.jpg

1007500.jpg

1007443c.jpg

1007499i.jpg

1007498.jpg

1007497.jpg

 

Fotel kierowcy będzie wymagał renowacji lewego boczku.

1007495c.jpg

1007447a.jpg

1007450v.jpg

 

Drugi etap to komora silnika.

Na wstępie wspominałem, że nie jestem z wszystkiego do końca zadowolony.

Nie zadowolony jestem głównie z pracy przy silniku.

Komora była mocno zabrudzona. Elementy, które można było zdemontować to zdemontowałem i bez problemów wyczyściłem.

Jestem przeciwnikiem lania wody po silniku, dlatego praca ograniczyła się do wyczyszczenia i zabezpieczenia wyjętych elementów.

Zastanawiam się nad kupnem myjki parowej Karchera. Para pod ciśnieniem powinna sobie poradzić z tym co zostało brudne, nie zalewając wszystkiego nadmierną ilością wody.

 

Do rzeczy

Komora przed czyszczeniem

1007309j.jpg

1007310h.jpg

1007311.jpg

1007312t.jpg

1007313.jpg

1007315u.jpg

1007317.jpg

1007316r.jpg

 

Zabezpieczenie anty gryzoniowe

1007318q.jpg

Atak od roku się nie powtórzył wiec je usunąłem

 

Zaczynam demontaż

1007322.jpg

1007320s.jpg

1007321g.jpg

 

Tej osłony nie wykręciłem. Żeby ją wyjąć trzeba odkręcić rozpórki do których nie miałem klucza

1007323v.jpg

 

Śrubki do kąpieli w APC

1007332r.jpg

 

I myjemy to, co dało się wyjąć

1007368n.jpg

1007367t.jpg

1007366.jpg

1007364.jpg

1007357o.jpg

1007351j.jpg

1007352p.jpg

 

Po umyciu osłon zostawiłem je do wyschnięcia i zająłem się myciem tego co nie zdemontowałem

1007328f.jpg

1007327.jpg

1007333.jpg

1007338z.jpg

1007340.jpg

1007342d.jpgg

 

Na maskę poszedł WheelWax

1007397y.jpg

1007398g.jpg

 

Teraz zabezpieczenie osłon Nielsen Brillance

1007369r.jpg

 

50/50

1007384.jpg

 

Te dwie brązowe plamy to plamy na obiektywie aparatu.

1007373g.jpg

1007371m.jpg

1007374.jpg

1007379.jpg

 

Kilka zdjęć po montażu

1007389.jpg

1007394l.jpg

1007388.jpg

1007393.jpg

1007390w.jpg

1007396u.jpg

 

Trzeci etap to koła i nadkola

Felgi po blisko 4 tygodniach intensywnej jazdy.

Zabezpieczone były Meguiar's NXT Generation Tech Wax 2.0. Na oponach był ValetPRO Traditional Tyre Dressing

Nadkola nie ruszane od roku. Tylko płukane przy myciu auta.

 

1007727j.jpg

1007729jiy.jpg

1007730.jpg

1007731.jpg

 

Na początek mycie wstępne mieszanką APC Cyclone i VP NSF

1007732z.jpg

1007734.jpg

 

Po płukaniu

1007735e.jpg

1007736.jpg

1007736.jpg

1007737k.jpg

 

APC i pędzel

1007738e.jpg

1007740a.jpg

 

Trochę pyłu hamulcowego zostało, ale nie na długo

1007742d.jpg

1007743.jpg

1007744.jpg

 

Odkręcamy koło i bierzemy się za wewnętrzną stronę

1007746h.jpg

 

Śruby do APC

1007745.jpg

 

Dekielek również

1007790y.jpg

 

Pryskamy APC

1007747y.jpg

 

I pędzel do akcji

1007749oy.jpg

1007750.jpg

 

Od środka głównie został mocno przyklejony pył hamulcowy

1007751c.jpg

 

Ale dla pewności T&G Remover

1007753q.jpg

1007752a.jpg

 

Coś tam zeszło, ale minimalnie. Głownie był pył hamulcowy.

A na to mam niezawodną broń

1007763t.jpg

 

Zaczyna się

1007764.jpg

1007766.jpg

1007765x.jpg

1007768h.jpg

 

Przód felgi też dostał

1007773a.jpg

1007774.jpg

1007772p.jpg

 

Kiedy felga się wykrwawiła została przepędzlowana, spłukana i odstawiona do suszenia

1007780l.jpg

1007779g.jpg

 

W czasie kiedy felga wysychała przyszła kolej na nadkole

1007754shz.jpg

1007755i.jpg

1007756z.jpg

 

Najlepszym rozwiązaniem był demontaż

1007758.jpg

 

I tu małe zdziwienie :shock:

1007759b.jpg

1007761x.jpg

 

APC, szczota i do boju

1007775m.jpg

1007776f.jpg

 

Wiem, że powinienem założyć rękawiczki, ale wole bez

1007777f.jpg

1007778p.jpg

1007782r.jpg

 

W porównaniu z felgą tu T&G Remover będzie miał co robić

1007798s.jpg

1007799x.jpg

1007795a.jpg

1007796.jpg

 

Trochę smoły jeszcze zostało, ale po czterech próbach odpuściłem.

 

Zabezpieczamy

 

1007800.jpg

 

Mniejsza część zabezpieczona, większa jeszcze nie

1007804.jpg

 

Dużo smoły było też za amortyzatorem

 

1007769.jpg

1007771o.jpg

 

Tylko ta schodziła dużo łatwiej niż ta z nadkola

 

scaled.php?server=59&filename=1007785m.jpg&res=landing

 

Tarcza i zacisk zostały odświeżone.

Na tarczę poszedł cynk w sprayu. Przy najbliższej wymianie klocków zaciski zostaną zdemontowane, wyczyszczone ze starych farb i pomalowane raz a dobrze.

1007788.jpg

1007792.jpg

 

Felga już jest sucha

1007801u.jpg

 

To zabezpieczamy

1007803c.jpg

1007810.jpg

1007811w.jpg

 

Po spolerowaniu wosku

1007812.jpg

1007813f.jpg

1007814u.jpg

 

Nakładamy dresing na oponę

1007817t.jpg

1007818n.jpg

1007819r.jpg

 

I koło gotowe do montażu

1007820e.jpg

1007821.jpg

 

Cynkujemy śruby

1007809b.jpg

 

Malujemy wkręty od nadkola

1007807c.jpg

 

Zakładamy nadkole

1007825u.jpg

1007824a.jpg

 

I przykręcamy koło

1007828g.jpg

 

Pozostałe 3 koła przeszły taki sam proces

 

 

Teraz przechodzimy do tyłu

 

Tu wcale nie jest lepiej

 

1007830.jpg

1007832z.jpg

1007833.jpg

1007834.jpg

 

Odkręcamy nadkole

1007835m.jpg

1007836.jpg

1007837w.jpg

1007838q.jpg

 

Nawet się grzybek zadomowił

1007839w.jpg

 

Po kilkunastu minutowym płukaniu wygląda w miarę dobrze

1007841z.jpg

1007842n.jpg

 

Wnęka też została wypłukana. Tu poszło szybko i bez problemów

 

1007843i.jpg

1007844c.jpg

 

Kiedy wszystko przeschło montujemy nadkole

1007849d.jpg

1007850.jpg

1007846v.jpg

 

Tarcza z zaciskiem została odnowiona. Pozostałe 2 nadkola przeszły taki sam proces.

 

 

Etap czwarty i ostatni to korekta lakieru.

W ciągu ostatniego roku samochód był u lakiernika.

Powodem wizyty było malowanie zderzaka przedniego, w który wjechał mi znajomy :x

Na szczęści nic się nie połamało tylko wyskoczyło kilka pajączków na lakierze.

Stwierdziłem, że skoro samochód stoi już u lakiernika to trzeba poprawić malunki poprzedniego malarza.

W poprzedniej relacji ktoś zauważył, że kolor jest źle dobrany. Przedni błotnik na zdjęciach wychodził trochę ciemniejszy. Na żywo było to prawie nie widoczne. Dla laika wcale.

Samochód był regularnie woskowany, nie rzadziej niż raz w miesiącu.

Raz SRP, a raz NXT Generation Tech Wax 2.0

Z korekty jak na pierwszy raz jestem zadowolony. Na zdjęciach może to być słabo widoczne, ale lakier stał się bardziej lśniący. Gdzie nie gdzie głębokie rysy nie zostały do końca usunięte. Nie chciałem za bardzo drzeć lakieru bo auto było już polerowane przez "lakiernika". Po tej "profesjonalnej" polerce było więcej rys niż przed :x

To co chciałbym jeszcze zrobić, a nie zrobiłem to pozbyć się morki. Zwłaszcza z maski i błotników. Na tych elementach jest najbardziej widoczna. Ale na to jest jeszcze za wcześnie. Z czasem jak przybędzie umiejętności to na pewno będę próbował.

 

 

Przed myciem oględziny

 

1007861m.jpg

1007860.jpg

1007862l.jpg

1007863e.jpg

1007864l.jpg

1007866m.jpg

1007872e.jpg

1007875y.jpg

1007876.jpg

1007879j.jpg

1007878.jpg

1007882q.jpg

1007887z.jpg

 

Przed rozpoczęciem mycia demontaż nerek, wycieraczek i tablic

 

1007890.jpg

1007892z.jpg

1007891n.jpg

1007893.jpg

1007889.jpg

 

Mycie wstępne mieszanką

1007859.jpg

 

Pianujemy

100b7940.jpg

1007951q.jpg

1007950w.jpg

1007954.jpg

1007953o.jpg

1007952s.jpg

 

Po około 5 minutach

1007956.jpg

1007958.jpg

 

Płukanie

1007964j.jpg

1008082m.jpg

1007963.jpg

1007962x.jpg

1007961a.jpg

 

Po spłukaniu

1007965.jpg

1007968a.jpg

 

Pędzel w dłoń i lecimy z detalami

 

1007971du.jpg

1007972.jpg

1007973.jpg

1007976.jpg

1007975.jpg

1007977.jpg

1007980.jpg

1007981.jpg

1007982e.jpg

1007983w.jpg

1007984z.jpg

1007987m.jpg

1007988v.jpg

1007989.jpg

1007990h.jpg

1007994w.jpg

1007996.jpg

1007995r.jpg

1007997j.jpg

1007998.jpg

1007999k.jpg

1008001h.jpg

1008004z.jpg

1008006u.jpg

1008008.jpg

1008009n.jpg

1008010g.jpg

1008011m.jpg

1008013.jpg

1008014j.jpg

1008015p.jpg

1008016o.jpg

1008018p.jpg

1008021.jpg

1008030l.jpg

 

Po skończeniu z detalami przystępujemy do mycia właściwego szamponem Presta i APC Nielsena

1008041.jpg

 

Lanca w wiadrze musi być

100b8050.jpg

100b8051.jpg

1008070v.jpg

 

Myjemy

1008071q.jpg

1008072.jpg

1008073.jpg

1008078z.jpg

1008075z.jpg

 

Po spłukaniu glinkowanie

25g Glinki wystarczyło

 

1008093.jpg

1008094.jpg

 

Za poślizg dla glinki posłużyła woda z Prestą

1008095.jpg

1008096w.jpg

1008097l.jpg

1008098e.jpg

1008105.jpg

 

Tak wyglądała glinka po tylnym zderzaku, tylnych błotnikach i drzwiach oraz połowie dachu

1008104p.jpg

 

A tak po reszcie samochodu

1008106d.jpg

 

Jedyne miejsce, w którym znajdowała się smoła

1008107e.jpg

 

Glinka sobie poradziła

1008108o.jpg

1008109n.jpg

 

Po glinkowaniu umyłem samochód i osuszyłem

1008118e.jpg

1008119.jpg

1008120q.jpg

 

Po wysuszeniu

1008132.jpg

1008136.jpg

1008135.jpg

1008131b.jpg

 

 

Inspekcja w słoneczku

1008128f.jpg

1008124o.jpg

1008122.jpg

 

I najgorsza dla mnie czynność czyli oklejanie

1008140y.jpg

1008139.jpg

1008141.jpg

1008138f.jpg

 

 

Po oklejeniu poszedłem coś zjeść bo zapowiadała się pracowita noc

 

Po pół godzinnej przerwie zaczynam pierwszą w życiu :ad:

 

Sprzęt przygotowany

1008144.jpg

 

Inspekcja pod halogenem

 

Maska

1008158y.jpg

 

Błotnik

1008167.jpg

1008150.jpg

 

Listwy na drzwiach

1008155r.jpg

 

Dach

1008154.jpg

 

Słupek

1008153g.jpg

 

Lampa tył

 

1008197.jpg

 

Na początek klapa bagażnika

1008172b.jpg

 

Zgodnie z instrukcjami z forum. Zaczynamy od najsłabszej pasty i pada.

Przyznam, że miałem wątpliwości czy jest sens polerować bo lakier był w bardzo dobrym stanie.

Menzerna SF 4000 i żółty Flexipads

1008171.jpg

 

Pierwsze kroki z maszyną. Lekki stres był

1008173.jpg

 

Drobne ryski zniknęły, te trochę głębsze zostały.

Więc zmiana pada na pomarańczowy i PF 2500

I tak było zrobione całe auto.

Po 3 przejazdy PF 2500 na pomarańczowym padzie i na koniec SF4000 na zółtym

 

Tylna klapa po PF 2500

1008181i.jpg

 

Po skończeniu klapy oswoiłem się z maszyną, i reszta samochodu poszła całkiem sprawnie.

 

Kilka zdjęć

1008211.jpg

 

Zaczyna się odbijać

1008214.jpg

1008215e.jpg

1008212u.jpg

 

Czyszczenie pada

1008208.jpg

 

Teraz kilka zdjęć 50/50

1008198r.jpg

 

Lampy przednie jako jedyne elementy przeszły 3 stopniową korektę

1008241.jpg

1008242o.jpg

1008238v.jpg

 

Więcej zdjęć 50/50 nie mam

 

Po skończeniu wszystkich elementów PF 2500 IPA

1008275s.jpg

 

I wykańczamy SF 4000

1008278.jpg

 

Na koniec próba na końcówkach wydechu FG 500

1008308x.jpg

1008311o.jpg

 

Bez rewelacji

1008312t.jpg

 

Końcówki miałem wymienić, ale za jakiś czas będę zakładał tłumik MG Motorsport więc na razie zostają takie jakie są

 

Koniec pracy :kox:

1008315o.jpg

 

Kilka zdjęć gotowych elementów

1008319c.jpg

1008321j.jpg

1008320h.jpg

1008324x.jpg

1008329.jpg

1008330.jpg

1008339.jpg

1008341v.jpg

1008347n.jpg

1008349z.jpg

1008233q.jpg

 

A jednak mucha usiadła

1008284p.jpg

1008285.jpg

1008325z.jpg

 

Zbieram się do domu. Trzeba się trochę przespać.

 

 

Po 5 godzinach snu zabieram się za mycie po korekcie

 

Na początek piana BILT-HAMBER w połączeniu z APC Nielsena i Ludwikiem

1008351z.jpg

1008353e.jpg

 

Po spłukaniu mycie właściwe

1008355h.jpg

 

Z dodatkiem Ludwika i APC

1008356d.jpg

1008357w.jpg

1008361t.jpg

1008362f.jpg

 

Płukanie

1008363.jpg

1008364i.jpg

1008367l.jpg

 

Kropelek brak

1008368.jpg

1008369.jpg

1008370g.jpg

1008371d.jpg

 

Suszymy

1008372.jpg

1008374o.jpg

 

Po osuszeniu

1008375v.jpg

1008376.jpg

 

Przyszedł czas na wosk

1008378h.jpg

1008379h.jpg

1008380.jpg

 

Na fronty felg jeszcze raz WheelWax

1008385.jpg

1008386s.jpg

 

Kiedy woski wysychały zabrałem się za montaż nerek, wycieraczek i tablic

Przed zamontowaniem zabezpieczenie Nielsen Brilance

1008389g.jpg

1008395.jpg

 

Na tablice WheelWax

1008388.jpg

 

Ramki podlkejone gąbką

1008391.jpg

 

Łapiemy poziom

1008393j.jpg

 

Pióra wycieraczek

1008399.jpg

 

Przetarte AutoGlym

 

1008402h.jpg

1008403y.jpg

 

Ramiona również zabezpieczone Nielsen Brilance

1008401m.jpg

 

Dyfuzor

1008405v.jpg

 

Wlew

1008410m.jpg

 

Podszybie

scaled.php?server=854&filename=1008397x.jpg&res=landing

 

Kratki w zderzaku

1008450.jpg

1008454.jpg

 

Po nałożeniu dresingu czyścimy szybki

1008417j.jpg

1008418o.jpg

1008421do.jpg

1008422.jpg

1008424g.jpg

 

ValetPRO Traditional Tyre Dressing ponownie na opony

1008426.jpg

 

Na wnęki QD

1008490q.jpg

 

Po nałożeniu dresingów spolerowałem wosk i na tym pracę zakończyłem.

Następnego dnia nałożyłem drugą warstwę wosku

 

Kilka zdjęć

1008429k.jpg

1008495.jpg

1008494o.jpg

1008437i.jpg

1008443q.jpg

1008445g.jpg

1008446c.jpg

1008438g.jpg

1008491.jpg

1008497r.jpg

1008493h.jpg

 

Mój zestaw do upiększania

1008432.jpg

 

I na zakończenie kilka zdjęć w plenerze

1008505x.jpg

1008500o.jpg

1008501q.jpg

1008504f.jpg

1008508.jpg

1008507i.jpg

1008511n.jpg

1008509p.jpg

1008510pm.jpg

1008516.jpg

1008499.jpg

1008513.jpg

1008549.jpg

1008551.jpg

1008552vp.jpg

1008554.jpg

1008558m.jpg

1008559.jpg

1008561q.jpg

1008563.jpg

1008560i.jpg

1008562.jpg

 

Mam nadzieję, że nie zanudziłem.

Zapraszam do oglądania i komentowania.

Mam świadomość, że nie wszystko zrobione jest na 100%, ale cały czas się uczę.

Chciałbym jeszcze podziękować chłopakom z Shining Car za pomoc w doborze kosmetyków i porady jakie od Nich otrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Wszedłem w edycje Twojego posta i część obrazków ma taki adres :

 

http://img507.imageshack.us/img507/2447/1007074.jpg

 

i te działaja bezproblemowo, natomiast niektóre mają takie adresy :

 

http://desmond.imageshack.us/Himg191/scaled.php?server=191&filename=1007133.jpg&res=landing

 

 

i te nie działają, zresztą nie mogłyby działać w tagach IMG. Nie wiem skąd ta rozbieżność, ale widocznie musisz tak to zrobić żeby wszystki obrazki miały zwykłe linki do Imageshacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał 330xd, Sporo pracy, nawet tylko na tych fotkach, co się wczytały. Mam pytania odnośnie folii 3M.

1. Gdzie ją kupiłeś?

2. Dało się tylko kawałek z rolki kupić (np. 2m)?

3. Ile zużyłeś tej folii na te panele?

4. Demontowałeś elementy do obklejania?

5. Jakieś rady co do montażu, spostrzeżenia?

 

Moje pytania stąd, bo też mam zamiar co nieco obkleić, może nawet dokładnie tą samą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.