CMQ Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Hello, Nadszedł czas na ponowne zmierzenie się z korekcją by uzyskać lepsze efekty. Skupiłem się na lakierze ale dotknąłem sporo więcej. Mycie: Meg’s NXT Meg’s gąbka 2 wiadra Karcher Korekcja: Maszyna rotacyjna, pożyczona (jeszcze nie miałem Makity) 3M Extra Fine 3M Ultrafina SE 3M pomarańczowy pad 3M żółty pad 3M niebieski pad Meg’s SwirlX Koła/opony: Wurth żel do felg SV Wheel Brush SV Car Bath SV Autobahn SV Pneu Srebżanka Silżar - zaciski Przygotowanie lakieru: IPA vs woda Swissvax Cleane Fluid Szyby: Meg’s glass cleaner Wnętrze: Meg’s Natural Shine STP Tuff Stuff Komora silnika: Meg’s Tech Protectant LSP: Swissvax Concorso Zymol Titanium Inne: Podwójny halogen Suszarka Mamy SV micropolish Sonax and Meg’s - ręczniczki Red Bull Oto narzędzia: Pacjent umyty i pozbawiony tablic, cornerów i kierunków: Pacjent oklejony: Oto co zastałem na zderzaku przednim, wolę nie wiedzieć skąd to: Parę przejazdów załatwia sprawę. Mikroubytki od kamyczków są ledwo widoczne gołym okiem, wychwycił je aparat w trybie makro: Swirle po wstępnym polerowaniu maszynowym u lakiernika (auto miało lakierowane błotniki), pozostawił mi pole do popisu jak prosiłem: Ostatnie ujęcie z ostrego kąta: After: Teraz drugi błotnik: Wystarczy, rozprawiłem się z 90-95% defektów: Przejazdy końcowe by dodać jakości: Dla pewności parę zdjęć by udokumentować ile zostało usunięte, ostry kąt i halogeny: Czas na IPA i uzbrojenie auta: Felgi zdemontowałem i wyczyściłem: Wnętrze przedniej felgi: Po ataku Wurthem, pędzelkiem SV i spłukaniu: Z zewnątrz ten sam pędzelek i roztwór SV Car Bath: Odświeżone zaciski i założone koła: Autobahn time: Autobahn wypolerowany, na oponach warstwa SV Pneu: Say hello to my little friend. 10ml próbka Concorso. Najpierw jednak SV Cleaner Fluid: Nakładałem wosk prawie 3 godziny nadal będąc w obawie czy starczy. Tu podziękowania dla CleanerFreaka, Metysa i wax-mastera za rady na PM, starczyło: Nie obyło się bez strat własnych: Po godzinie wypolerowałem wosk, poczekałem, ogrzałem lakier lampami i suszarką po czym przepolerowałem ściereczkami SV Micropolish: Na wnękach drzwi i paru innych miejscach przetestowałem Zymol Titanium, ciekawy produkt, jest bardziej miękki niż Concorso i fajnie pachnie kokosem. Nie są to najlepsze foty wnętrza, ale możecie mi zaufać że jest czyste: Siedzenia przetarte tylko czystym ręcznikiem z Tuff Stuff, nie wymagały hardkorowego czyszczenia, jak bedzie ciepło to może wtedy: Komora była już czyszczona wcześniej, więc tylko szybko ją przetarłem: To wszystko, dzięki że zajrzeliście.
kabul Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Bardzo miła robota. W środku trochę tłusto wyszły plastiki w bagażniku. Polecam z tuff stuff''a przesiąść się na coś innego. Moim zdaniem nadaje się on tylko do grubszych materiałów takich pluszowych albo do dywaników. Poza tym jest miazga. Jestem świadom dużej zajebistości tego auta i chciałbym go zobaczyć w pełnej krasie, np w jakiejś ladnej sesji na dworzu, najlepiej przy zachmurzonym niebie jak jest szaro.
CMQ Opublikowano 23 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Dzięki za miłe słowo. Problem z plastikami polega na tym że już na "sucho" wyglądają na mokre, połóż na nie cokolwiek i już masz efekt jak na zdjęciu. Chociaż zdjęcie trochę ten efekt wyolbrzymia. Tuff był tylko do przetarcia, docelowo zamierzam użyć zupełnie innych środków, jak pisałem - raczej na wiosnę. P.S. Może sesja będzie dziś, ale nie wiem czy się wyrobię.
AutoDetailing Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Szacunek za samochód, użyte kosmetyki i efekt
TAG Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Świetna robota, szacunek za "H"
MetalMagnes Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 CMQ bardzo dobrze opisane i udokumentowane. Fajnie, że wymiłeś środki na jakich pracowałeś. Ile czasu Ci to zajęło? Efekt super!:-)
CMQ Opublikowano 23 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Robiłem raz że na raty, dwa że po pracy, było to trochę szarpane. Korekcja to były jakieś 3-4 wieczory. Taki wieczór to 4-5h przeważnie, czasem mniej czasem więcej. Druga część czyli ponowne mycie, SV CF, Concorso, opony i felgi oraz wnętrze to powiedzmy razem 6 wieczorów. Wolałem odczekać dobę po myciu zanim przeszedłem do przygotowania lakieru, nie lubię pracować na świeżo wytartym aucie, zawsze jakaś strużka wypłynie.
Administrator CleanerFreak Opublikowano 23 Października 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Czy to możliwe, że to Twoja pierwsza praca z Makita ?
CMQ Opublikowano 23 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Nie, Makity jeszcze nie miałem gdy polerowałem ITR. Użyłem pożyczonej maszyny kolegi. Jesli zaś chodzi używanie maszyny to jest to moja chyba 4ta praca w sumie.
Administrator CleanerFreak Opublikowano 23 Października 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Nie, Makity jeszcze nie miałem gdy polerowałem ITR. Użyłem pożyczonej maszyny kolegi. Jesli zaś chodzi używanie maszyny to jest to moja chyba 4ta praca w sumie. No to tym bardziej szacunek za uzyskany efekt A tym (foto) się nie przejmuj - nie jesteś pierwszy i na pewno nie jesteś ostatni
wierzba Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 CMQ, dla mnie jest kozak - powtórzę się w szoku jestem, że tak ładnie wosku starczyło...
Tomasz KRK Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Bardzo konkretne podejście do tematu. Gratuluję efektów i wytrwałości !
PN Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Gratulacje! Auto świetne!
Thomas Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 świetnie wyszło samochód też jest świetny a można wiedzieć jakiej maszyny użyłeś ??
CMQ Opublikowano 23 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Naprawdę nie wiem co to za producent, zapytam kolegi.
Gibon86 Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Efekt naprawde super. Chyba najładniejszy kolor dla integry.
kanar Opublikowano 24 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 auto piekne, robota zacna, ale dziury w nadkolach troche raza, jakis zestaw coilovers by sie przydal
chisel Opublikowano 24 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 Szacun! Ale umarłem jak sobaczyłem "gołą" felgę leżącą na kostce brukowej frontem do kostki bez podłożenia czegokolwiek Widocznie "balon" opony powoduje, że nie ma obaw o obtarcie Integra kozak i konkret, że jest w serii a nie po tuningu Mam pytanie o SV Autobahn. Czy widzisz dużą różnicę w osadzaniu się pyłu z klocków (warunki suche) w porównaniu ze "zwykłymi" woskami ? pzdr Piotr
CMQ Opublikowano 24 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 Tak, opona jest szeroka, więc można ITR jest tunowany ale względem mechaniki i prowadzenia, na zewnątrz seria SV Autobahn sprawdza się lepiej niż SmartwaX RimwaX czy cokolwiek innego czego używałem, jest też mega wydajny.
nOx Opublikowano 24 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2009 Wygląda zacnie ładnie ładnie
kuba Opublikowano 25 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2009 respekt ! sliczny itr zakochałem się ! kiedyś sobie takiego sprawie
CMQ Opublikowano 26 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 Oto fotki z Piątku:
wax-master Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 Super fotki!!! błyszczy się jak landryna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się