KamoDBWC Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Witam!!! Oto mój pierwszy post nie wliczając postu powitalnego. Jest to moja pierwsza relacja także prosiłbym o wyrozumiałość następne będą coraz lepsze... Pacjentem jest moja Mazda 626 z 1995 roku stan lakieru jest tragiczny pełno większych i mniejszych rys.Poprzedni właściciel mył auto papierem ściernym. Ale do rzeczy przy dzisiejszym zabiegu umyłem dokładnie auto i nawoskowałem, glinki nie używałem bo była używana 3 tygodnie temu więc myślę że nie warto było znowu jej używać (jeśli się mylę proszę o stosowny komentarz). 1. Tak auto wyglądało po 3 tygodniach nie mycia 2.Po spłukaniu Karcherem 5.55 3.APC Megariusa (zielony) Po pianownicy auto się prezentuje następująco 4. Mycie na dwa wiadra Szamponem nabłyszczającym Sonax`a Niestety nie mam zdjęcia jak auto się prezentuje po Sonaxie 5.Woskowanie i nałożenie TW Tyre Dressing Tak prezentuje się TW w 50/50 a tak wygląda cała opona w TW następnie zabrałem się za woskowanie auta mam tylko zdjęcia maski w trakcie woskowania i po woskowaniu w trakcie: i po woskowaniu: 6.Finish tak auto się prezentuje na koniec Dziękuję za obejrzenie mojej relacji później wstawię zdjęcia z czyszczenia wnętrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tworek Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 tak z ciekawości zapytam, ile zeszło Ci wosku z pełnego opakowania ? Bo na masce nałożyłeś chyba pancerną warstwę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Miałem już resztki opakowania więc nie oszczędzałem przy nakładaniu a ta resztka to jakieś 2cm w opakowaniu więc nie za dużo tego było ale starczyło na całe auto a na masce pozwoliłem sobie na mocniejszą warstwę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Spadłem z fotela Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 dlaczego?? co jest nie tak?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojciechch Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 KamoDBWC, znając realia forum, zaraz temat wyląduje w koszu. EOT Glinkę śmiało mogłeś użyć, po 3 tyg. i z tego co widać sporej ilości km na 100% coś się już poprzyklejało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Jak wyląduje w koszu to trudno... jest to pierwsza relacja więc jakieś niedociągnięcia są. Dzięki za sugestie o zastosowaniu glinki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 za mało na PSB, taka relacja powinna trafić do "co dzisiaj zrobiles przy swoim samochodzie..." jakiego wosku użyłeś? nie miałeś problemu ze starciem tak dużej ilości????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patol Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Im cieńsza warstwa wosku tym lepiej. Powiedź jeszcze co to za wosk? Bo 2cm w pudełku to przy dobrym nakładaniu starczy i na kilka sezonów. Ale nie od razu Rzym zbudowo... trzeba próbować. Ja też na początku kładłem wosku ile się dało myśląc, że im więcej tym lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Wosk Turtel Wax Extreme Nano Tech w postaci płynnej. Dokładnie tak do tego podszedłem, że im więcej tym lepiej no i już była resztka wosku więc dlatego tak dużo tego było. Trochę się namęczyłem przy wcieraniu wosku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro00 Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 1. Za dużo wosku 2. Zaskakująco mało zdjeć "po" 3. Sugeruję UC ręcznie - efekt będzie widoczny od razu bo biorąc pod uwagę utrzymywanie się wody na powierzchniach pionowych jest on konkretnie styrany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 KamoDBWC, znając realia forum, zaraz temat wyląduje w koszu. Nie sądzę dla zapewnienia wysokiego poziomu relacji od tego momentu każda relacja umieszczana w tym dziale musi posiadać nie mniej niż 15 zdjęć z kolejnych etapów pracy (relacje ze zdjęciami tylko PO będą kasowane). W świetle regulaminu wszystko jest cacy Co do samej relacji, to powalił mnie efekt po APC Megsa. Wielka szkoda, że nie ma zdjęcia po Sonaxie Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Efekt megsa jest genialny na zdjęciu, lecz w realu nie jest tak kolorowo czysto się dopiero zrobiło po sonaxie. Mało zdjęć "Po" tłumaczę tym ,że już ciemno było Link to comment Share on other sites More sharing options...
m911 Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 po co te 2 wiadra jezeli lakier jest zciachany ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Po to by bardziej nie psuć lakieru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maestro00 Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 to powalił mnie efekt po APC Megsa Po prostu na aucie stoi jeszcze tafla wody dlatego tak ładnie się błyszczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szisz Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Trochę mało zdjęć Jak Madzia spisuje się??? Też mam 626, tyle że ciemno-zielona i 2.0FS Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Mam ją od marca tego roku i złego słowa nie mogę powiedzieć jeździ bardzo dobrze nic się nie zepsuło od tego czasu jedynie z czym mam problem to z mocą jakaś słaba jest a jak się spisuje 2,0 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Zdjęcie maski po wytarciu wosku to nie wiem czy jest to wina aparatu czy jak ale wyglada na mega zmęczoną, wg mnie to wszystko jakoś mało dokładnie. No ale pracuj nad tym... Link to comment Share on other sites More sharing options...
whateverek Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Nie zostało "trochę" resztek wosku w szczelinach po spolerowaniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor Michas Posted November 1, 2011 Dystrybutor Report Share Posted November 1, 2011 Z tym woskiem to chodzi w skrócie o to, że ile nałożysz tyle zetrzesz, zostaje praktycznie niewidoczna warstwa. Dużo poszło w szmatkę na lakierze zostało dokładnie tyle jakbyś nałożył cienką warstwę. Ważne żeby była "szczelnie" nałożona. Powodzenia z następną relacją jak sądzę. Może jakaś pasta "ręczna" zamiast wosk na taki zorany lakier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Radzil bym zaczac od zainwestowania w kpl srob do kol http://img217.imageshack.us/img217/8311/aaaxo.jpg' alt='aaaxo.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Link to comment Share on other sites More sharing options...
89matthew89 Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 fajna mazda sam posiadam tylko w nowszej budzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamoDBWC Posted November 3, 2011 Author Report Share Posted November 3, 2011 Tak maska jest mega zmęczona. Na zdjęciu wosk był między szczelinami ale po zakończeniu całego procesu woskowania wszystkie szczeliny zostały wyczyszczone. Dziękuję wszystkim tym co pomagają mi i podpowiadają co mam zrobić by było lepiej dziękuję również za komentarz osoby "danielek" z przykrością informuję ,że posiadam komplet śrub do kół z tym że jedna jest antykradzieżowa i dlatego jej nie widać więc nabijanie się zemnie jest moim zdaniem nie na miejscu tym bardziej że posiadasz dopiero 3 posty nie chciałbym być złośliwy ale na Twoim miejscu zainwestowałbym w słownik ortograficzny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swoop Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 posiadam komplet śrub do kół z tym że jedna jest antykradzieżowa i dlatego jej nie widać nie ma się co unosić, ale sam przyznaj, że na zdjęciu jak by jej nie było. Co do relacji to w zasadzie OK, ale to jedynie "porządnie" umyte auto, któremu jeszcze trochę do detailingu Sugeruję zrobić jeszcze raz to samo ale dołożyć glinkę + UC i od razu zauważysz różnicę Powodzenia i skoro zima, to sugeruję również odkładać kasę i zainwestować trochę w porządne kosmetyki samochodowe i wosk choćby Coli 476 na wiosnę auto będzie lepiej wyglądało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now