Jump to content

Wygłuszanie komory silnika


Recommended Posts

jesli chcesz wygluszac to tylko czyms takim, a najlepiej zadzwon do goscia i pogadaj to Ci doradzi. jutro jak bede miec troche czasu to zrobie zdjecia tego z czego ja wygluszalem. nie ma tego wystawionego na allegro ale jak zadzwonisz i zapytaj o najlepsze wygluszenie. powiem jedno, zaplacilem jakies 300 pln ale bylo warto..

http://allegro.pl/apama-mata-akustyczna ... 37099.html

Link to comment
Share on other sites

Fajnie by było jak byś wrzucił foty

LG oraz Philips, to marki, które bazują na wspólnych rozwiązaniach technologicznych, można więc przypisać im wspólne, powtarzalne dolegliwości sprzętu RTV. Uszkodzenia inweterów, układów odpowiedzialnych za podświetlanie matrycy LCD, objawiają się blokowaniem odbiornika po próbie jego włączenia. Migająca kontrolka LED (włączenia/czuwania) informuje o występujących błędach sprzętowych, a zespół zabezpieczeń wewnętrznych reaguje blokadą telewizora. Kolejną bolączką sprzętu tej marki są trudności z uruchomieniem zimnego odbiornika, a z czasem również rozgrzanego i pojawiające się przy tym różne sygnalizacje kontrolki LED lub całkowity jej brak. W taki sposób objawiają się defekty wielotorowego bloku zasilania - układu odpowiedzialnego za dostarczanie do poszczególnych podzespołów odbiornika, odpowiednich napięć zasilania i ich stabilizację.Obserwując takie zachowania naszego sprzętu, należy jak najszybciej zgłosić je serwisowi i wyłączyć odbiornik z sieci, bo niesprawne układy zasilania często powodują uszkodzenia innych modułów odbiornika. Do najczęściej występujących objawów uszkodzeń w tych telewizorach, możemy z pewnością zaliczyć efekt zanikania treści obrazu (całkowite wygaszenie ekranu) po pewnym czasie, bez zmian w emisji dźwięku. Za taki stan rzeczy zazwyczaj odpowiedzialny jest inwerter lub inwertery, w żależności od rozwiązań konstrukcyjnych odbiornika. Możliwy jest również całkowity brak podświetlania ekranu, ponieważ inwerter jest układem, który bezpośrednio zasila zaspół świetlówek CCFL, znajdujący się po wewnętrznej części ekranu (matrycy). Kolejną bolączką sprzętu tej marki są trudności z uruchomieniem zimnego odbiornika, a z czasem również rozgrzanego i pojawiające się przy tym różne sygnalizacje kontrolki LED (włączenia/czuwania) lub całkowity jej brak. W taki sposób objawiają się defekty wielotorowego bloku zasilania - układu odpowiedzialnego za dostarczanie do poszczególnych podzespołów odbiornika, odpowiednich napięć zasilania i ich stabilizację.
Link to comment
Share on other sites

 

pytanie jak taka mata wytrzymuje temperaturę ? na aukcji nie ma slowa o odpornosci termicznej a to dosc istotne w komorze silnika. Taka mata powinna byc koniecznie niepalna a tutaj nie bardzo wiadomo jak to wyglada.

Ciekaw jestem tez jak w kwestii wygluszania ma sie ta mata w stosunku do ori wygluszenia maski? u mnie juz dosc mocno zmeczone zyciem jest to wygluszenie, nie mowiac ze 2 zaczepy sa zlamane :(

Link to comment
Share on other sites

jezeli chcesz wygłuszyc rezonanse blach itp to masy bitumiczne, a jak szumy i dźwięki z zewnatrz to ja wyciszałem taka... hmm jakby grubym filcem, jak podniesiesz dywan albo jakies plastiki to to jest fabrycznie kładzione w autach ;-))

Link to comment
Share on other sites

i nic dobrego nie zrobiles.. gruby filc jest dobrym wygluszeniem ale chlonie wode i wilgoc ktora trzyma dlugo w sobie.. link podalem tylko po to zeby moc sie skontaktowac ze sprzedawca. to co ja u niego kupilem niestety nie ma wystawionego na alle-drogo, bo faktycznie jest cholernie drogi. przemas jak bedziesz chcial to Ci moge wyslac jakis kawalem i sobie zobaczysz jak to wyglada w realu. ponizej kilka szybkich fotek, sorry za jakosc

bce3225a76696352med.jpg903ce1df2e10a8f0med.jpg

175149e6a863be81med.jpg00974bd3a96cec74med.jpg

dobrze sie uklada na nierownosciach maski, jest odporny na wode i na temperatury. jest to wygluszenie typowo do komory silnika stosowane przez odresteuratorow oldtimerow..

Link to comment
Share on other sites

RadMon, ja to akurat montowałem w środku auta gdzie sie dało i ściane grodziową od wewnątrz, generalnie miałem calutkie auto obłozone tym filcem z dachem włącznie i roznica była gigantyczna :)) cichutko w środku :)

generalnie ładowanie do komory silnika na scianke groziową wygłuszenia palnego to średni pomysł bo wrazie czego to będzie niezła pochodnia

Link to comment
Share on other sites

jesli rezonas, drgan elementow blaszanych to polecam http://allegro.pl/maty-bitumiczne-wyglu ... 37088.html i nie jakas tania bo to badziew. lepiej troche wiecej dolozyc i kupic bardziej elastyczna. nalezy pamietac ze w lecie taka mata jest miekka i "plywa" a zima robi sie jak kamien, peka i w najgorszym wypadku odpada.. czym bardziej elastyczna tym mniejsze prawdopodobienstwo ze beda z nia pozniej jakies problemy.. jesli wygluszyc auto od halasow silnika itp to najlepiej mata bitumiczna z filcem. naprawde super sprawa. auto robi sie przyjemnie ciche w srodku..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.