Jump to content

Bmw E60 520d+jetseal109


Sucre
 Share

Recommended Posts

Witam

Przerobiłem w tym roku kilka bmw, większość czarnych, lecz jak do tej pory miałem szczęście i nie trafiałem na "uni schwarza". Tego kto wymyślił ten lakier powinni powiesić za jaja... :cry:

Małe ryski powstawały od przejechania fibrą, bardzo wymagający przy wykończeniu. Korektę oceniam na 80%, mam nadzieję że kiedyś dojdę do poziomu że będę potrafił ogarnąć ten kolor tak jak chce... :|

Poraz pierwszy używałem jetseala 109 i mogę sie o nim wypowiedzieć w samych superlatywach. Bardzo łatwo się nakłada i poleruje. Daje fajny szklisty wygląd.

imgp5235x.jpg

imgp5238wg.jpg

imgp5241.jpg

imgp5247e.jpg

imgp5248.jpg

imgp5250.jpg

imgp5251y.jpg

imgp5251y.jpg

imgp5255i.jpg

imgp5257v.jpg

imgp5258.jpg

imgp5263.jpg

imgp5264k.jpg

imgp5267.jpg

imgp5269j.jpg

 

Tutaj fotka jak obracałem samochód, w słońcu wyglądało to całkiem interesująco.

imgp5276.jpg

imgp5277.jpg

imgp5278.jpg

 

A tutaj niestety jedyna fotka w słońcu jaką dzięki łaskawości pogody udało się zrobić, jeszcze bez cleanera i LSP.

imgp5280.jpg

imgp5282t.jpg

imgp5285.jpg

imgp5286.jpg

imgp5287.jpg

imgp5290q.jpg

imgp5294p.jpg

imgp5296z.jpg

imgp5297w.jpg

imgp5298.jpg

imgp5299e.jpg

imgp5300.jpg

Fotki po djlp i 109. Niestety było już ciemno a na dodatek rozpadał się deszcze więc kilka fotek na szybko strzelonych na stacji benz.

imgp5300.jpg

imgp5309.jpg

imgp5310.jpg

imgp5311k.jpg

imgp5312.jpg

imgp5313f.jpg

imgp5314m.jpg

imgp5315.jpg

imgp5316.jpg

imgp5317.jpg

imgp5318j.jpg

imgp5320.jpg

imgp5321.jpg

imgp5324.jpg

imgp5326.jpg

imgp5327y.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nooo wiem, jakoś nie miałem weny do zdjęć a do tego ta pogoda rozkłada mnie na łopatki. Obiecuję że następnym razem bardziej przyłożę się do zdjęć :oops: Do tego czas mnie bardzo gonił bo siedziałem przy samochodzie zawsze po pracy i do zdjęć nie mogłem się przyłożyć bardziej.

Link to comment
Share on other sites

Użyte środki:

 

Mycie:

-Duragloss 901

-CarValet tar remover

-Bilt Hamber

Dekontaminacja:

-Iron Cut

 

Polerowanie:

-Fg 500 Na futrze

-Fg 500 na polishing padzie

-Sf 4000 na finishing padzie

 

Cleaner Dodo Juice Lime Prime nakładany DA na waflowym czarnym padzie

Wosk Jet Seal 109

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli te hologramy, które widać na zdjęciach nie zostały usunięte to masakra :shock::shock::shock:

Poza tym połączenie Dodo LP z jetsealem, to marne połączenie. Jetseal to sealant, który nie bardzo będzie się lubił z oleistym LP.

Link to comment
Share on other sites

Bąku kurde dzięki że napisałeś że 109 to sealant...nie wiedziałem.

Widzisz należę do tej części userów która lubi osobiście sprawdzić czy coś się z czymś gryzie czy nie...sprawdzałeś tą kombinacje, używałeś?? Ja do tej pory nie i miałem ochotę sprawdzić jak się będzie zachowywał sealant na djlp.

To tak jak ktoś kiedyś walnął że SRP gryzie się z 476. Dziwne jest że na DW ( choć ono nie jest żadną wyrocznią ) wielu stosuje tę kombinację z powodzeniem.

Sprawdziłem poprzedniej zimy, połowę maski zostawiłem z niczym a połowę z ww. kombinacją. Po 5 miechach ( od końca listopada do końca kwietnia ) coś tam jeszcze kropelkował. Samochód nie garażowany.

imgp2936.jpg

imgp2938m.jpg

 

Aaa hologramy oczywiście zostawiłem klientowi żeby sobie usunął :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Sucre dla mnie wielkie ok bo ten kolor i rodzaj lakieru to dla mnie też maskara :ad: wdzięczny do fotek pod lampą też nie jest bo sie robi taki mdły ten typ tak ma i co zrobić

gratulację za walkę i ładną przemiane :ad:

Link to comment
Share on other sites

Oj tam oj tam, marudy :P

ja gratuluje odwagi, osobiście mam paniczny strach przed tym lakierem i to z samych opowiadań. Sam się go chyba nie podejmę, albo wcześniej kupie jakieś panel na szrocie do treningu.

 

Fotki jak fotki widać, że dobra robota odwalona, gorzej z relacją.

Można by stworzyć jakiś gotowy szablon dla PSB: "środki", "techniki", "czas pracy" itp. wtedy nawet jak fotki nie wyjdą to opis trochę nadrobi.

Link to comment
Share on other sites

Bąku kurde dzięki że napisałeś że 109 to Sealant...nie wiedziałem.

Widzisz należę do tej części userów która lubi osobiście sprawdzić czy coś się z czymś gryzie czy nie...sprawdzałeś tą kombinacje, używałeś?? Ja do tej pory nie i miałem ochotę sprawdzić jak się będzie zachowywał Sealant na djlp.

To tak jak ktoś kiedyś walnął że SRP gryzie się z 476. Dziwne jest że na DW ( choć ono nie jest żadną wyrocznią ) wielu stosuje tę kombinację z powodzeniem.

Sprawdziłem poprzedniej zimy, połowę maski zostawiłem z niczym a połowę z ww. kombinacją. Po 5 miechach ( od końca listopada do końca kwietnia ) coś tam jeszcze kropelkował. Samochód nie garażowany.

Obrazek

Obrazek

 

Aaa hologramy oczywiście zostawiłem klientowi żeby sobie usunął :wallbash:

 

To teraz znajdź mi na DW tą kombinację, którą zrobiłeś ;)

A co do hologramów to kiepsko klientów obsługujesz, skoro muszą po tobie dokańczać pracę :song:

Link to comment
Share on other sites

Borek nie znam kodu lakieru, z nazwy to chyba uni schwarz. Nie ma się co bać, ale fakt że zeszło mi z nim dużo dłużej niż zazwyczaj.. :/

Bąku czy masz jakiś problem z czytaniem ze zrozumieniem?? Przeczytaj mój post jeszcze raz, napisałem w nim że SRP+476 stosują a nie djlp+109, co do hologramów nio kiepski ze mnie fachura...dziwne że jeszcze ludzie do mnie podjeżdzają...

CMQ a wiesz że o Tobie pomyślałem w czasie korekty :D co by mi też ręki nie uwało.

Aha i FG500 poszła na polishing padzie.

Link to comment
Share on other sites

A ja za to gratuluje walki ze wspomnianym wyżej lakierem. W szczególności że wyszedłeś na tym o wiele lepiej niż np... Adamek :mrgreen: Reasumując różnice przed/po widać gołym okiem. A pogoda faktycznie nie rozpuszcza.

 

Taki mały Off Top. - Na OT były robione tylko zdjęcia czy też tam tankowane bo różne opinie o paliwku słyszałem.

Link to comment
Share on other sites

Hehe czy umiem to się okaże, w ten weekend wreszcie jakaś inna marka :-]

Co do trwałości to nie wiem, ale będe robił dwa testy:

-na moim samochodzie który w zime większość czasu będzie stał w garażu

-na samochodzie mamy którym jeżdzę w trasy i stoi pod chmurką.

Na oby dwa samochody pójdzie i 109 i colli. Zobaczymy który dłużej pociągnie.

Link to comment
Share on other sites

Robota naprawdę :good:

A Panowie widzę, że dużo osób w tym wątku miało do czynienia z tym lakierem i tu mam głupie pytanie z czystej ciekawości. Na czym polega trudność pracy z tym lakierem na jego twardości, czy tym, że jest to lakier nie metaliczny :?:

Link to comment
Share on other sites

Efekt zacny, szkoda że fotki słabe i trochę ich mało :P

Można by stworzyć jakiś gotowy szablon dla PSB: "środki", "techniki", "czas pracy" itp. wtedy nawet jak fotki nie wyjdą to opis trochę nadrobi.

:good:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.