capricorn Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 karol54, Złap jedną ręką talerz a drugą uruchom maszynę wtedy będziesz wiedział dlaczego nie spalisz lakieru DA ani dlaczego ff3000 nie da Ci pożądanego efektu.
karol54 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 w takim chyba nadszedl czas by zakupić teraz jakąś rotację myślę o Lare..
capricorn Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 karol54, DA jest bardzo dobrą maszyną na początek, tylko musisz zaopatrzyć się w bardziej agresywne "narzędzia" do niej.
zegarek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 karol54, 1. Prędkość DA określa się w oscylacjach na minutę, stąd te wysokie wartości w porównaniu z rotacją 2. Jeśli masz DA Krauss 900w, to spokojnie wykończysz lakier pastą FF3000 porównywalnie z rotacją, lecz wymaga to wprawy z uwagi na inną technikę polerowania w stosunku do rotacji. Ta maszyna na wyższych biegach nawet jak dociśniesz mocno to ruch rotacyjny będzie miała wystarczający do przeprowadzenia korekty. Wyciśnij najpierw maks z tej maszyny i zobaczysz, że odstawisz zakup rotacji na później. Pamiętaj, ze tu jest zupełnie inna technika pracy - cały czas docisk bez popuszczania na końcu
karol54 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 myślę tutaj o czarnym padzie Urbana wykonczającym wiadomo 1-Wyprowadzanie .. Do jakiego biegu dojść max?
zegarek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 4-5 bieg spokojnie, krzywdy nie zrobisz, tylko musi być docisk. 1 - Rozprowadzenie raczej Poniżej 3 nie schodź, bo nie ma sensu. Jeśli chodzi o Urbana, to poczekaj na nową serie z lepszym klejem, bo jest duża szansa, że się odklei rzep.
karol54 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 jak się odkleji to przykleje. Mam specjalny klej do gąbki :-)
cubstone Opublikowano 17 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2013 Czy ktoś z Was "przerobił" już w swoim życiu kilka Smartów? Kupiłem niedawno takiego, Smart Fortwo, rocznik 2001. Oczywiście dwukolorowy, większość elementów wykonana z plastiku. Pytanie jak to ugryźć- całość polerować jak zderzak czy lampy w normalnym wozie, czy jednak warto o czymś wiedzieć przed polerowaniem takiego cudaka?
Dżefix Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Odgrzeję kotleta Przeczytałem już masę wątków i w większości pojawia się zestaw Manzerny FG400 lub FG500, pf2500 i SF3000. Chcę przeprowadzić korekcję na mojej Octavii z 2003 roku. Auto nie jest już więc młode, nigdy nie "widziało" polerki więc stan lakieru pozostawia wiele do życzenia W zasadzie cały jest pokryty pajęczyną + otarcia parkingowe, głębszy rysy Zastanawiałem się nad połączeniem FG400, IP2100 oraz SF4000. Czy takie zestawienie ma sens? Miał ktoś jakieś doświadczenie ze Skodą ? - lakier černá magická z góry dzięki za podpowiedzi
Partner forum MOTOGO Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Partner forum Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Dżefix, Zestawem o ktorym mowisz, spokojnie dasz rade ladnie wyprowadzic lakier. My tez stosujemy zestaw podobny, z tym ze zamiast 2100 korzystamy z 2500. Spokojnie 400 wyprowadza.
Dżefix Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 no właśnie zauważyłem, że mało kto używa 2100 czyli lepiej będzie jeśli wezmę 2500 ? chodziło mi o to, że najpierw spróbuje przejechać 2100 (z racji tego, że ma w tabeli większą moc cięcia niż 2500), a jesli nie pomoże to dopiero wtedy fg400
wujoteka Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam, podepne sie pod temat. mam po niekad "podobny" problem. sprzet : Lare epl 11 menzerna 500, 2500, 4000 pady farecla bialy, czarny, zolty wafel 3m. pacjent Passat b5 fl czarna perla lc9z przejechalem calosc Menzerna 500 na bialym padzie farecli, nastepnie 2500 na czarnym. pytanie czy pozbede sie hologramow menzerna 4000 na zoltym padzie 3m ? czy inwestowac w niebieski pad 3m'a?
rafalo517 Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 Witam mam pytanie czy połączenie past: MENZERNA FG500 + PF2500 + SF4000 będzie dobre? chce wykonać pełną korektę jeśli chodzi o samochód to OPEL 2005rok lakier czarny lakier zadbany ale nigdy nie była robiona pełna korekta lakieru. do tego GĄBKA POLERSKA FARECLA TWARDA ŚREDNIA I MIĘKKA a polerka to K2 L5315 pozdrawiam
Qub@ Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 Polączenie dobre, ale zainwestuj w lepsze pady, urbana, 3m albo chociażby od biedy flexipads (lub ostatnio na topie pady nat) Wpierw spróbuj pastą średniościerną, jeśli lakier w dobrym stanie to nie potrzeba go ostro ciąc.
pawelpp Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 Zamiast FG500 weż FG400 A tu masz link z tematu z forum, twardość lakierów: http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... rdness.pdf
rafalo517 Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 FG400 nie będzie za mocna?? Okej czyli pady do wymiany a możecie jakies podlinkować do konkretnej pasty jaki pad? -- 26 marca 2015, 17:01 -- FG400 - Pad URBAN Pomarańczowa (http://showcarshine.pl/pady-i-bp/1258-u ... 150mm.html) PF2500 - Pad URBAN żółta (http://showcarshine.pl/pady-i-bp/1259-u ... 150mm.html) SF4000 - Pad URBAN czarna (http://showcarshine.pl/pady-i-bp/1254-u ... 150mm.html) tak będzie okej?
pawelpp Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 Nie, nie będzie. Proponuje poczytać trochę forum i sam bedziesz wiedział jakie pady do jakiej pasty. Wpisz Flexipads 135 mm. Biały do FG400, pomarańczowy lub zółty PF2500, żółty albo coś bardziej miękkiego do SF4000 NAT, Royal podobnie. Pod kazdym produktem masz opis w sklepach czy w aukcjach. Widzę, że linki dorzuciłeś. Proponowałbym ci kupić 135mm do uchwytu 125mm Z Nata weż biały,pomarańczowy, żólty i czarny a na pewno każdy ci się przyda.
Druss Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Hej, To i ja się podziele z wami moimi spostrzeżeniami o twardym lakierze. Pracuje obecnie nad Mercedes'em W203 coupe 03r. Niebieski NAT + FG500 + 4 predkość(chyba 1800obr/min) na maszynie Krauss P7 Żółty NAT + PF 2500 + 4 prędkość Czarny NAT + Antichologram + 2 predkość Dopiero przy takiej kombinacji widać że pasty dobrze tną. Przy powyższych kombinacjach dopiero zaczeło się pylenie obu past (FG500 i PF2500). Wczesniej przy tych samych kombinacjach past i padów robiłem na prędkościach 2-3 były wyeliminowane tylko te delikatne ryski. Pozdrawiam.
Qub@ Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Menzerna musi mieć obroty, szczególnie przy cięciu.
pawelpp Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Pewnie nie bez powodu producent podaje zakres obrotów do 1800
marchem Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Witam, Proszę na wstępie o niekrytykowanie być może "lamerskiej" prośby Do rzeczy, dokonałem brawurowego zakupu w Castoramie:Polerka samochodowa Performance Power 1010 W, poczytałem odrobinę postów na forum i zdecydowałem - będę poprawiał lakier na swoim samochodzie (Mercedes ML 2007 czarny metalik). Proszę o pomoc w następującej kwestii - gdzie najlepiej (najpewniej) dokonać zakupu zestawu Menzerna (myślę o 400, 2500 i 4000), środka do usunięcia pasty po polerowanie, no i co najważniejsze zestawu pad-ów. I tu kolejny problem, w Castoramowej polecę jest talerz 180 mm z dziwnym futrem, mylę że 150 mm będzie ok, ale proszę o potwierdzenie - powinienem kupić talerz i pady z rzepami? Z góry dziękuję za wyrozumiałość i ewentualne konstruktywne podpowiedzi. Pozdrawiam Mariusz
luki530 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Witam. Do polerki DualAction do pasz Menzerny 500,2500,4000 przy pracy z Oplem Insignią czyli miękkim lakierem lepsze będą tradycyjne pady z flexipads czy specjalne do DA z royalpads?
Qub@ Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Witam,Proszę na wstępie o niekrytykowanie być może "lamerskiej" prośby Do rzeczy, dokonałem brawurowego zakupu w Castoramie:Polerka samochodowa Performance Power 1010 W, poczytałem odrobinę postów na forum i zdecydowałem - będę poprawiał lakier na swoim samochodzie (Mercedes ML 2007 czarny metalik). Proszę o pomoc w następującej kwestii - gdzie najlepiej (najpewniej) dokonać zakupu zestawu Menzerna (myślę o 400, 2500 i 4000), środka do usunięcia pasty po polerowanie, no i co najważniejsze zestawu pad-ów. I tu kolejny problem, w Castoramowej polecę jest talerz 180 mm z dziwnym futrem, mylę że 150 mm będzie ok, ale proszę o potwierdzenie - powinienem kupić talerz i pady z rzepami? Z góry dziękuję za wyrozumiałość i ewentualne konstruktywne podpowiedzi. Pozdrawiam Mariusz Żeby ten cały zabieg Twój ML przeżył bez szwanku Żeby to to było takie proste i wszystko co potrzebne szło kupić w castoramie 180mm to za duży talerz, narobisz bałaganu na lakierze, jak się zdecydowałeś działać to kup "normalne" pady + BP 125mm. Nie napisze nic odkrywczego jak to, żebyś poświęcił troche czasu na poczytanie forum...
Druss Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2015 marchem, ja Ci życzę powodzenia w polerowaniu DA lakieru Mercedesa... Też polecam 125mm zamiast 150 a tym bardziej 180. Nie zapomnij też o padach i talerzu pod 80mm - bo zapewne się przyda do mniejszych elementów. Pamietaj również o pożadnych fibrach. Sądze że zaczynasz tą przygodę z polerowaniem od dupy strony. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się