emes Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Jak należy podejść sprawy żeby zaprawka była przyzwoicie wykonana?...mam na aucie klika drobnych obić lakieru (ranty drzwi itp.) Niby wszystko wiadomo: odtłuszczenie powierzchni, potem baza, bezbarwny... Jak to wykonać aby robota była najmniej widoczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Co do bazy to jak najcieniej, żeby tylko dobrze uzupełniło kolor i nie wyszło poza krawędzie rysy/odprysku. Klar musi wypełnić resztę i tutaj najlepiej dać z lekkim naddatkiem, który poźniej zrównamy do poziomu ori lakieru koreczkiem szlifierskim. Przed szlifowaniem najlepiej poczekać co najmniej 3 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emek Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Jak znasz angielski to pewnie się przyda: http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=20127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dystrybutor mx_nowicki Opublikowano 22 Września 2011 Dystrybutor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 albo po polsku http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/jak ... -zaprawke/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 23 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ok dzięki, teraz trzeba będzie przed zimą popracować nad tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się