emes Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Jak należy podejść sprawy żeby zaprawka była przyzwoicie wykonana?...mam na aucie klika drobnych obić lakieru (ranty drzwi itp.) Niby wszystko wiadomo: odtłuszczenie powierzchni, potem baza, bezbarwny... Jak to wykonać aby robota była najmniej widoczna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Co do bazy to jak najcieniej, żeby tylko dobrze uzupełniło kolor i nie wyszło poza krawędzie rysy/odprysku. Klar musi wypełnić resztę i tutaj najlepiej dać z lekkim naddatkiem, który poźniej zrównamy do poziomu ori lakieru koreczkiem szlifierskim. Przed szlifowaniem najlepiej poczekać co najmniej 3 dni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emek Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Jak znasz angielski to pewnie się przyda: http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=20127 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor mx_nowicki Posted September 22, 2011 Dystrybutor Report Share Posted September 22, 2011 albo po polsku http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/jak ... -zaprawke/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
emes Posted September 23, 2011 Author Report Share Posted September 23, 2011 ok dzięki, teraz trzeba będzie przed zimą popracować nad tematem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now