emes Posted September 22, 2011 Report Posted September 22, 2011 Jak należy podejść sprawy żeby zaprawka była przyzwoicie wykonana?...mam na aucie klika drobnych obić lakieru (ranty drzwi itp.) Niby wszystko wiadomo: odtłuszczenie powierzchni, potem baza, bezbarwny... Jak to wykonać aby robota była najmniej widoczna?
Borek Posted September 22, 2011 Report Posted September 22, 2011 Co do bazy to jak najcieniej, żeby tylko dobrze uzupełniło kolor i nie wyszło poza krawędzie rysy/odprysku. Klar musi wypełnić resztę i tutaj najlepiej dać z lekkim naddatkiem, który poźniej zrównamy do poziomu ori lakieru koreczkiem szlifierskim. Przed szlifowaniem najlepiej poczekać co najmniej 3 dni
Emek Posted September 22, 2011 Report Posted September 22, 2011 Jak znasz angielski to pewnie się przyda: http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=20127
Dystrybutor mx_nowicki Posted September 22, 2011 Dystrybutor Report Posted September 22, 2011 albo po polsku http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/jak ... -zaprawke/
emes Posted September 23, 2011 Author Report Posted September 23, 2011 ok dzięki, teraz trzeba będzie przed zimą popracować nad tematem.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now