Jump to content

Jaka pasta na taki granatowy jak na fotkach


harvard

Recommended Posts

Potwierdzam opinię aro_77, że spróbuj S17+. Odświeżałem sobie ostatnia paska z 97r stan lakieru był nawet gorszy niż u Ciebie. Leciałem s17+ na czarnym waflu i wyszło tak:

dscn4300g.jpg

dscn4306l.jpg

większe rysy stały się mniej widoczne, swirle większość zeszła. Brak niestety zdjęć w słońcu.

Link to comment
Share on other sites

harvard, zapomnij o używaniu tego co jest na zdjęciu. Poszukaj u siebie w mieście jakieś wypożyczalni sprzętu może będą mieli jakąś polerkę a nie urządzenie wibrujące jakie pokazałeś na zdjęciu :thumbdown: . Ewentualnie może ktoś z forum będzie skłonny pożyczyć Tobie swoją maszynę.

Link to comment
Share on other sites

Takie, które przysychają, kulkują się, pylą, a efekt "cuttingu" jest słaby. Mógłbym się zgodzić na te niedogodności gdyby nie słaba moc past. SSR1 jest taki tłuściutki i można z nim długo pracować, reszta dla mnie kiepska, kupiłem cały komplet i żałuję dlatego ostrzegam zawsze przed tym zestawem.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Po zastosowaniu s17+ już lepiej jednak nie wszystkie rysy na klapie zniknęły. tarłem i ręcznie i tą polerką. Po bokach o wiele lepiej. Co po s17+ polecacie? moze PG500? i czy przy PG500 dużo się trzeba natrzeć ręcznie?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

aro_77, a ja wręcz przeciwnie POLECAM. Mam ssr1 idealna do wykończeń a ssr3 idealna na ciężkie przypadki. Miałem jeszcze ssr2,5 ale była wadliwa (znana sprawa dla wtajemniczonych) > Jak to mówią każdy towar ma swojego zwolennika i przeciwnika!

Link to comment
Share on other sites

Tą polerką można coś zdziałać, ale nie z pastami cutting...

 

Taką polerką może sobie paznokcie polerować, miałem kiedyś coś takiego... Do niczego się to nie nadaje.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Po zastosowaniu s17+ już lepiej jednak nie wszystkie rysy na klapie zniknęły. tarłem i ręcznie i tą polerką. Po bokach o wiele lepiej. Co po s17+ polecacie? moze PG500? i czy przy PG500 dużo się trzeba natrzeć ręcznie?

 

Nie kombinuj tyle z pastami. S17+ naprawdę da radę z większością rys, tylko odłóż to badziewie na bok i skorzystaj z normalnej polerki. A jak jeszcze efekt będzie za słaby, to weź twardszą gąbkę albo wełniaka.

Link to comment
Share on other sites

aro_77, a ja wręcz przeciwnie POLECAM. Mam ssr1 idealna do wykończeń a ssr3 idealna na ciężkie przypadki. Miałem jeszcze ssr2,5 ale była wadliwa (znana sprawa dla wtajemniczonych) > Jak to mówią każdy towar ma swojego zwolennika i przeciwnika!

Oczywiście :)

Ale żeby nie było niejasności SSR1 polecam, SSR2 i 3 odradzam.

Link to comment
Share on other sites

Możecie powiedzieć coś więcej o S17+ ? ;)

Ma ktoś może porównanie z FG500/FF3000 albo zielonym/żółtym korkiem 3m?

Z jakimi padami to najlepiej stosować? (Czarny i żółty wafel z Monster shine byłby ok?)

Byłbym wdzięczny za zdjęcia 50/50 lub coś pod halogenem po zastosowaniu samej S17+ :)

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Golono, tutaj masz S17+ z S40 na Astrze I 93r (lakier nieoryginalny):

Rysy nie były głębokie

dscn3539resize.jpg

 

Porównania z innymi pastami nie mam ale w moim odczuciu jest bardzo przyjemna w pracy. W zależności od użytego pada można uzyskać odpowiedni efekt.

Link to comment
Share on other sites

A powiedzcie mi proszę czy MUC jest mocniejszy od S17+?

 

[ Dodano: 26 Lipiec 2011, 18:37 ]

@wrobelOCP

Rozumiem że polerka nie ręczna a maszynowa? Mam s17+ i polerkę taką jak niektórzy mówią 'trzęsiączkę'. Lakier po s17+ nie powiem gładszy i błyszczy się jednak swirli więcej się pojawiło. Już sam miewam wątpliwości co do skuteczności s17+. Niektózy chwalą sobie MUC i ręczna jazda.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.