weglus Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih, właśnie brat do mnie przyszedł i sie przyznał do błędu generalnie to patrzył na tą norme, a dodatkowo myślał, że link który mu wysłałem to jedynie do sklepu, a nie do konkretnego oleju. chyba zaspany był. no i stwierdził, że jak te 10-15tys km przejedzie na nim to sie przecież nic nie stanie. była promocja 5L + 1L gratis za 160zł także mamy 1litr do opchnięcia jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek360 Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A w kwestii dodatku ceratec ligui moly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SM Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih - Amsoil 5W30 European Car Formula 100% Synthetic Motor Oil miałem z tej firmy olej w skrzyni powiem cudo ;-) pomogła mi oliwa z problemami jaki miałem .. To może od razu pochwal się jakie to były problemy, w jakim aucie i który to olej I dlaczego mówisz w czasie przeszłym Rozumiem, że wiele osób jednak woli mieć normę na etykiecie niż pod każdym względem przewyższający parametrami lepszy olej. Jeśli nie ma filtra cząstek stałych to bez sensu jest stosowanie gorszego, ekologicznego oleju. Do pompowtrysków Diesel Synthoil też się nadaje? Bo norma 505.01 jest właśnie do PD. Rozumiem, że znasz osoby, które użytkują właśnie ten olej przy zalecanej normie 505.01. Poza tym- jak wypada on w porównaniu do Amsoil ECF 5W40 505.01 MID SAPS (czerwona etykieta)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Tak, znam nie jedną taką osobę. Wypada lepiej, na poziomie najlepszych "modeli" Amsoil'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiaad Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Artih - Amsoil 5W30 European Car Formula 100% Synthetic Motor Oil miałem z tej firmy olej w skrzyni powiem cudo ;-) pomogła mi oliwa z problemami jaki miałem .. To może od razu pochwal się jakie to były problemy, w jakim aucie i który to olej I dlaczego mówisz w czasie przeszłym Rozumiem, że wiele osób jednak woli mieć normę na etykiecie niż pod każdym względem przewyższający parametrami lepszy olej. Jeśli nie ma filtra cząstek stałych to bez sensu jest stosowanie gorszego, ekologicznego oleju. Do pompowtrysków Diesel Synthoil też się nadaje? Bo norma 505.01 jest właśnie do PD. Rozumiem, że znasz osoby, które użytkują właśnie ten olej przy zalecanej normie 505.01. Poza tym- jak wypada on w porównaniu do Amsoil ECF 5W40 505.01 MID SAPS (czerwona etykieta)? Witam W czasie przeszłym bo już od 2 lat auta nie posiadam. Hyundai accent z 1997 roku 1.5 12v autko szybsze od obecnego koguta . Ale zw zmian biegów był problem z 2 na 3 i odwrotnie trzeba było delikatnie bo inaczej skrzynia odezwała się jakbym sprzęgła nie było, a po zalaniu amsoil 75w90 gl-4 problem zniknął. I tak śmigałem jeszcze dobre dwa lata i nic sie nie wydarzyło złego w tym czasie. Nadeszła decyzja o sprzedaniu. W dniu kiedy przyjechał kogut to hultajek znalazł nowego właściciela. Jeszcze 4 miesiące temu widziałem moje autko i ma się dobrze. Nie chce oleju z beczki bo tak naprawdę może być każdy tam ..... i dlatego się pytam Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machar02 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Trochę pytanie z innej beczki. Już kilka ładnych lat leje olej w samochodzie ale po zmianie firmy olejowej (Elf 10w40) zauważyłem że coś nie halo. Jest jak woda. Nigdy nie miałem czegoś takiego żeby przy sprawdzaniu wartości oleju na bagnecie z niego kapało. Czy z waszymi olejami jest podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jestem na etapie wyboru oleju 5W40 do 1.9 TDI PD. Czy znajdę lepszy 100% syntetyk mający aprobatę VW 505.01? Amsoil 5W40 Mid-Saps 100% Synthetic http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-si ... 46l-detail ewentualnie Motul 8100 X-clean 5W40 ewentualnie biorę pod uwagę https://www.motul.com/pl/pl/products/oi ... clean-5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zdecydowanie Amsoil - Motul X-Clean to półsyntetyk (HC). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xkem Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Co prawda nie mam na to dowodów, ale śmiem twierdzić, że te po zmianowe Amsy ECF to też HC zresztą chyba jak każdy olej z normą C3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Co prawda nie mam na to dowodów, ale śmiem twierdzić, że te po zmianowe Amsy ECF to też HC zresztą chyba jak każdy olej z normą C3 Czyli co, nie kupię dobrego 100% syntetyka spełniającego normę 505.01? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Nie wiem jak tam w języku VW, ale z normą C3 masz małe prawdopodobieństwo. Jak by jednak tego Amsoil'a nie oceniać, to zawartość baz syntetycznych oraz użytych dodatków będzie w nim o klasę lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alzak Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A z millersa jaki olej najlepiej wybrac do 2.0tdi z PD juz bez DPFa ? Nada sie ktorykolwiek z tych : 1. NANODRIVE EE LongLife C3 5w-30 2. Millers Oils XF LONGLIFE 5w-40 3. Millers Oils NANODRIVE EE LongLife 5w-40 czy cos lepszego jest ? Jak wyglada w porownaniu z : Shell Helix Ultra Professional AF-L 5w-30 albo Liqui Moly Top Tec 4600 Olej zmieniam raz w roku okolo 7-8tys km Mam w garazu Mobil 1 ESP i Castrola EDGE i raczej juz nie chcial bym ich lac ... A moze Motul VW SPECIFIC 505 01,502 00 5W-40 albo Motul 8100 X-clean 5W-40 ACEA C3 A moze cos innego z tego sklepu http://www.opieoils.co.uk/ Mam na maxa metlik w glowie po przzeczytaniu tego tematu ... Do skrzyni kupilem Motul Gear 300 75W-90 mam nadzieje ze dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ja od 3 wymian, czyli 30 tys km śmigam na Millers Oils XF LONGLIFE C3 5w30. Na początku z DPF, od lutego już bez chwasta i silnik pracuje wyśmienicie. Wcześniej lałem GM water dexos i to naprawdę była woda. Jak zlewałem go po zrobieniu 1200 km to ani to gęste, ani lepkie. Czarna woda. Po przejściu na millersa silnik wydaje się pracować ciszej. Na ile to placebo ciężko stwierdzić. Tak czy inaczej polecam Millersa. A do skrzyni ręcznej wlałem FUCHSa i też pracuje pięknie. Tak tak w skrzyni nie wymienia się oleju. Moim zdaniem każdy olej się zużywa i co 6-8 dyszek zmieniam w ręcznej bez uszczerbku dla niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alzak Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A ten Millers Oils XF LONGLIFE C3 5w30 to nie jest chyba w pelni syntetyczny no i jes mid saps z ACEA C3 takze sam nie wiem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Pełny syntetyk. Ja muszę C3 bo ma normę dexos oplowską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Pełny syntetyk. Ja muszę C3 bo ma normę dexos oplowską Jak nie masz już DPF'a to nie musisz Wojtku. Wręcz nie powinieneś. Możesz już lać porządny olej Full-SAPS. Tu oczywiście zdecydowanie polecam nie po raz pierwszy Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 (100% syntetyk, nie żadne HC). Jak coś z Millers'a to zdecydowanie bez C3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alzak Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 No niestety nie ma Liqui moly dostepnego w tym sklepie co kupuje w moim powyzej poscie jest link i pare dostepnych olei ktore wydaja mi sie dobre ale nie wiem na co sie zdecydowac a wymiana w nastepnym tyg ... a jakie sa opinie na o Motul VW SPECIFIC 505 01,502 00 5W-40 syntetyk czy semi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Pełny syntetyk. Ja muszę C3 bo ma normę dexos oplowską Jak nie masz już DPF'a to nie musisz Wojtku. Wręcz nie powinieneś. Możesz już lać porządny olej Full-SAPS. Tu oczywiście zdecydowanie polecam nie po raz pierwszy Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 (100% syntetyk, nie żadne HC). Jak coś z Millers'a to zdecydowanie bez C3. Widzę kolega obcykany to jeszcze pogadamy bo dopiero co wymieniłem z 1000 km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 No niestety nie ma Liqui moly dostepnego w tym sklepie co kupuje w moim powyzej poscie jest link i pare dostepnych olei ktore wydaja mi sie dobre ale nie wiem na co sie zdecydowac a wymiana w nastepnym tyg ... a jakie sa opinie na o Motul VW SPECIFIC 505 01,502 00 5W-40 syntetyk czy semi ? Motul nie produkuje już olejów w 100% syntetycznych. Nawet seria 300V ma już w bazie domieszki mineralne (HC). Millers'y NanoDrive są syntetyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowa Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 a jakie sa opinie na o Motul VW SPECIFIC 505 01,502 00 5W-40 syntetyk czy semi ? Mój klekot przelatał na nim ponad 70kkm,wymiany co 9-10kkm, olej kupowany z pewnego źródła, w ubiegłym roku oglądaliśmy silnik od środka przy okazji dwóch rzeczy. Przed ostatnią wymianą, zafascynowany tematem stwierdziłem, że spróbuję czegoś nowego... ale po co zmieniać skoro wszystko jest ok? Zostałem przy Motulu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hitchhiker Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A ktoś z Was miał do czynienia z AMSOIL 15W40 Synthetic Heavy Duty Oil 3,784L (AME) ?? Olej polecony mi przez konsultanta ze zmienolej.pl. Opinii żadnych nie moge znaleźć. (Sam olej i jednak zamówiłem ufając doradcy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alzak Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Znalazlem Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 w jednym sklepie ale nie wiem czy to dobry wybor dla 2.0tdi ? nie ma zadnej specyfikacji odpowiedniej dla mojego silnika ... Takze zostaly dwa do wyboru Millers Oils NANODRIVE EE LongLife 5w-40 FLOWCONTROL i Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 troche bardziej mi pasuje millers bo jest w pewnym sklepie z ktorego zawsze kupuje. A jak sie spisuja Gulf Competition oleje ? znalazlem Gulf Competition 5w-40 w dosc dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Artih, pytanie za 100 pkt: jaki Liqui zalać do mojego 1,6 HDI? FAP'a nie ma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 ... Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 ... Tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 a to ciule w tym LM! W wyszukiwarce na stronie LM nie wywala tego oleju jako rekomendowanego do mojego silnika.. a coś z Ravenola? Nie mam DPF'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi