gruby_RS Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Citroeny śmigają na Totalu +1 Berlingo 2.0 HDi 90 KM, 341 tkm i zero problemów z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackill Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Dobra, poczytałem, zaryzykuję 5W40 pełen syntetyk. Zobaczę jutro co ciekawego z listy mają w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 ja w tym roku z dotychczasowego przerzuciłem się na: silnik 1.9 TDI 105KM 130KKm Koleś w sklepie namawiał mnie na: jak myślicie, warto pozostać przy tym castrolu czy zmienić na ten motul. Wszystkie 3 to półsyntetyki o porównywalnych parametrach - jeden kij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jaki olej zalać do clio sport 2.0 172 F4R ? Zalecany jest 5W40. Ravenol 5w40 będzie odpowiedni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 53 strona tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Artih, powiedz coś o Castrol EDGE Titanium FST , warto na tą nowość przejść z Motula 6100? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Na razie na temat tego oleju dostępny jest tylko bełkot marketingowy tegoż producenta. Patrząc na jego dotychczasowe "nowości" i regularną utratę jakości nawet przez topowe produkty Castrol'a - nie oczekiwałbym szału. No ale może się zdziwimy. A Motula 6100, który jest bardzo średnim olejem w swojej klasie możesz zamienić na coś pasującego z 53 strony tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Czyli na następną wymianę warto kupić to http://allegro.pl/prosto-z-kanady-petro ... 61620.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A spełnia to normę Twojego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasek Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 castrol edge TD 5w40 trzyma parametry w jeździe miejskiej przez max 7-8 tyś km dla jasności Sprawdziłem na własnym silniku 2,2 DTI w bdb stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Dla mojego auta nie, ale dla vw tak a audi czy vw to jeden kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A niby w czym ten Petro-Canada Duron jest taki dobry, że warto kupić ? TBN poniżej 10, indeks lepkości poniżej 160 ... Półsyntetyk jakich dużo na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasek Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 orientuje sie ktoś w składzie new life 0w40 i 0w40 Turbo diesel? Czym faktycznie się róznią? Można lać new life do turbo diesla bez obaw? Wydaje mi się że parametry mają prawie identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 orientuje sie ktoś w składzie new life 0w40 i 0w40 Turbo diesel?Czym faktycznie się róznią? Można lać new life do turbo diesla bez obaw? Wydaje mi się że parametry mają prawie identyczne Mi z tego co widziałem na fakturach,nie zawsze lali TD,ale silnik nie wybuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A niby w czym ten Petro-Canada Duron jest taki dobry, że warto kupić ? TBN poniżej 10, indeks lepkości poniżej 160 ... Półsyntetyk jakich dużo na rynku. Kazales zajrzeć na 53 stronę , zajrzałem i tam w polecanych przez Cb jest właśnie ten olej, to jak to w końcu jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 orientuje sie ktoś w składzie new life 0w40 i 0w40 Turbo diesel?Czym faktycznie się róznią? Można lać new life do turbo diesla bez obaw? Wydaje mi się że parametry mają prawie identyczne Parametry identyczne ale już dodatki uszlachetniające zupełnie inne w olejach dedykowanych do silników diesla. [ Dodano: 5 Kwiecień 2014, 00:46 ] A niby w czym ten Petro-Canada Duron jest taki dobry, że warto kupić ? TBN poniżej 10, indeks lepkości poniżej 160 ... Półsyntetyk jakich dużo na rynku. Kazales zajrzeć na 53 stronę , zajrzałem i tam w polecanych przez Cb jest właśnie ten olej, to jak to w końcu jest? Ok, dostał się na listę trochę awansem - z tanich półsyntetyków 10W40 jest faktycznie ok ale jego przewaga nad Gulf'em Top Tec czy Motul'em 6100 jest niewielka. Pozostałe pozycje w tej klasie są jednak dużo lepsze (i syntetyczne) - dobry jest też choćby Petronas Syntium 1000 10W40 - mógł by się też znaleźć na liście obok Petro-Canada, też nie drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 No właśnie bo kurcze ten millers az 270zl za 5l , dobra oliwa kosztuje [ Dodano: 5 Kwiecień 2014, 01:36 ] A fuchs Titan syn mc albo fuchs Titan cfe mc mos2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Są ok, Fuchs Titana Syn 5W40 mam w żony 156. Dobry półsyntetyk, niedrogi i parametry ok jak na olej HC. Do tych z listy jednak nie ma startu ale wymieniam co 6 000 km (raz w roku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 nawet ten z MoS2 ? czyli co wybrać ,bo wiesz , szukam tak do 150 zł (wiem mało ) ale tylę mogę wyłożyć tylko z kiszeni ucznia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackill Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tekst mechanika z dzisiejszej wymiany oleju na widok płukanki: "Lepiej nie wlewać, bo wypłuka kompresję i nie odpali". Silnik odpalił, pracuje normalnie... Dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Damianldz, MoS2 to taka lekko marketingowa (i w ich wypadku historyczna) ściemka. Bierz Fuchs'a lub LM lub Motula 6100 czy Gulf'a Top Tec. Wszystko podobne w tym przedziale cenowym. jackill, standard u większości mechaników niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmarcinz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Po przeczytaniu tego tematu zmieniłem dziś olej na LM Synthoil High Tech 5w40 Od mechanika usłyszałem, że wlewanie płukanki to jak bym wlał rozpuszczalnik do silnika - z pewnością spuchną uszczelki i będą wycieki z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 - dobre to? Patrząc na to co dotychczas było powiedziane na temat Ravenoli to chyba jest ok? Trzeba mi 5W30 lub 5W40 zgodne z MB 229.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Koledzy widzę, że znacie się dość mocno na olejach do silników, ja ma pytanie co do oleju przekładniowego. Zalecany 75W85 tylko żadna dobra firma takiego nie robi. Mam 3 kandydatów: 1. Millers CRX NT 75W-90 2. AMS MTG 75W-90 3. FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 Pomożecie który najlepiej wybrać? Czy ten odchył w stronę W90 lub W80 z polecanego W85 jest ważny? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Z Twoimi matadorskimi zapędami to bym brał najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi