saddam Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 A jeździ ktoś z Was na olejach Statoila? Teraz właśnie nad nim się zastanawiam (5W40 z normą 505.01)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus295 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Osobiście nie jeździłem, ale na forum OCP zbierają bdb opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 W takim razie odszukam i poczytam. Obecnie mam zalanego Millersa Trident LongLife 5W40 i jestem z niego zadowolony. Myślałem o Statoilu ale zauważyłem, że pojawił się Millers Nanodrive EE Longlife 5w40. Mam 7kkm aby się zdecydować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus295 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Myślałem o Statoilu ale zauważyłem, że pojawił się Millers Nanodrive EE Longlife 5w40. Też to na OCP zauważyli . Ja myślałem teraz o Amsoilu Afl 5w40 , ale w końcu w sobotę przyszła paczuszka i jest Neste, jakość-cena-super. [/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 AFL-a miałem kiedyś zalanego ale rewelacji nie było. Ot, normalny olej. My kupujemy amerykańskie oleje a Amerykanie europejskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus295 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Kiedyś dla jaj kupie Royal Purple, mechanik się pewnie zapyta, czemu na denaturacie jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezzg Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 ja zalałem valvoline do audi a8 - 5w30 i powiem szczerze że nic specjalnego - więcej niż castrola profesionala go ubywa - dlatego więcej go chyba nie kupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 AFL-a miałem kiedyś zalanego ale rewelacji nie było. Ot, normalny olej. W jakim silniku miales Amsoil 5W40 AFL ? Ja nigdy nie miałem AMS'a ale chyba teraz do benzyny R6 Bmw 01r kupie Amsoila EFM 5W40 Full Saps. Strasznie dużo ludzi zachwyca się właściwościami, jakością i kulturą pracy niektórych silników na tych olejach Amsoila. Do tej pory stosuje od kilku lat tylko Millersa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Kuchar, w VAGowskim 1.9TDI PD 8V więc u Ciebie może być inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Obecnie mam zalanego Millersa Trident LongLife 5W40 i jestem z niego zadowolony. Myślałem o Statoilu ale zauważyłem, że pojawił się Millers Nanodrive EE Longlife 5w40. Mam 7kkm aby się zdecydować. Nad czym się tu zastanawiać - Statoil to półsyntetyk (baza mineralna HC), Millers to syntetyk (baza poliolefinowa) ??? Jeśli Millers nie jest sporo droższy to raczej decyzja prosta. AFL-a miałem kiedyś zalanego ale rewelacji nie było. Ot, normalny olej. My kupujemy amerykańskie oleje a Amerykanie europejskie. Bzdura. Amerykanie wyprzedzają Europę o epokę jeśli chodzi o oleje i nikt tam nie interesuje się hydrokrakowanym shitem z Europy. Nawet ich marki mają tam zupełnie inną ofertę niż w Europie (Mobil, Castrol) - zajrzenie do kart charakterystyki nie boli a wiele wyjaśnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Statoil to półsyntetyk (baza mineralna HC) LazerWay C3 5W40 to HC, ale nie każdy jest nim w 100%. Millers to syntetyk (baza poliolefinowa) Poproszę karty charakterystyki z adekwatną informacją. Na stronie producenta ich nie znalazłem. 1. http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=865§or=Car 2. http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=1026§or=Car Amerykanie wyprzedzają Europę o epokę jeśli chodzi o oleje Jakieś wiarygodne źródło/artykuł mógłbyś podać? Chętnie poczytam dlaczego. nikt tam nie interesuje się hydrokrakowanym shitem z Europy. A czy ja pisałem stricte o HC? Każdy europejski olej to HC? Jednak ktoś się interesuje: http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/forums/48/1/European_and_Import_Motor_Oils. Poza tym, skąd mam pewność, że np. Amsoil AFL to nie hydrocrackowany shit z USA? https://www.amsoil.com/msds/afl.pdf zajrzenie do kart charakterystyki nie boli a wiele wyjaśnia. Biję się w pierś, nie wiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Co kupicie w Pl jeden ciort i tak tutaj ludzie przelewaja z czegos musza zyc !! W pl wszytsko sie podrbaia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 z tego co wiem to millersa amsoila i innych podobnych nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Chabsu, chyba chciałeś napisać "jeszcze nie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 coobah, jak teraz kupowałem Millersa mogłem kupić za zaś całą beczkę coby mieć oryginał, bo kto wie jak będzie Od tygodnia śmigam na Milersie Trudent 5W40 wciąż szelest z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie, wkleicie jakieś sprawdzone źródło Millers'a 10W40, Megane 1.6 16V. Do tej pory jeździłem na Elf'ie, ale może czas spróbować czegoś nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie, wkleicie jakieś sprawdzone źródło Millers'a 10W40, Megane 1.6 16V. Do tej pory jeździłem na Elf'ie, ale może czas spróbować czegoś nowego http://www.pablogarage.pl/sklep/?pl_millers-oils,31 [ Dodano: 8 Marzec 2014, 12:39 ] Poproszę karty charakterystyki z adekwatną informacją. Na stronie producenta ich nie znalazłem. I o Tridencie czy innych olejach "LongLive" ich nie znajdziesz bo u kazdego producenta to półsyntetyki HC. U Millers'a podobnie. Pisałeś zaś coś o Millers'ie EE - to jest syntetyk PAO. Amerykanie wyprzedzają Europę o epokę jeśli chodzi o oleje Jakieś wiarygodne źródło/artykuł mógłbyś podać? Chętnie poczytam dlaczego. "Szukajcie a znajdziecie" - nie zapisuję sobie linków ale znajdziesz bez problemu jeśli chce Ci się poczytać o olejach. Jak wcześniej pisałem - popatrz choćby na Mobila i Castrola co oferują w USA (a co u nas). nikt tam nie interesuje się hydrokrakowanym shitem z Europy. A czy ja pisałem stricte o HC? Każdy europejski olej to HC? A ile masz w Europie prawdziwych syntetyków ? Kilka LiquiMoly, jakiś Ravenol, jakiś jeden Gulf, kilka Millers'ów i Fuchs'ów - i to by było na tyle. Nawet Motul 300V to już nie 100% syntetyk - żadnego Valvoline'a, jeden czy dwa Mobile i żadnego Castrola. A wszyscy jednym chórem wmawiają nam, że oleje HC już są tak samo dobre ... taak, a Puntin jest pacyfistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Ju jest podrbainy ,bardzo dobrze placa za puste opakowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 daniel87, www.zmienolej.pl krzysiek555, ile to jest "bardzo dobrze"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 z tego co wiem to millersa amsoila i innych podobnych nie Chabsu, chyba chciałeś napisać "jeszcze nie" Wątpie żeby ktoś chciał podrobić Millersa w najbliższym czasie (a juz na rynku w PL jest sporo) a Amsoila to tym bardziej nie. Amsoil jest kompletnie nie znany, dla statystycznego kowalskiego ten olej to wynalazek i woli kupić "sprawdzonego" Mobila czy Castrola (gdzie oczywiście jesli oryginał to czemu nie ?) Poza tym jeśli ktoś kupuje oleje z niepewnych na 100% źródeł to ryzykuje i tyle. Nie odważył bym się kupić 30-40zł taniej olej jakiejkolwiek marki na allegro bo insteje ryzyko - ale są ludzie co ściagają oleje prosto z zagranicy maja taniej ale trzeba raczej znać człowieka... www.zmienolej.pl Panowie, wkleicie jakieś sprawdzone źródło Millers'a Ja u Piotrka kupuje Millersa od 5 lat. Jest przedstawicielem z ramienia Millers.pl (oni maja wyższe marże co jest naturalne dlatego nie opłaca się u nich kupować choć kiedys sam kupowałem zanim pojawił sie sklep zmienolej.pl) Nawet Motul 300V to już nie 100% syntetyk 300V to PAO+estry ale być może i mają domieszki HC ? ciekawe. Nie przesadzajmy bo oleje HC nie są znowu takie złe. Wiadomo, że dobre PAO będzie lepsze ale jest dużo droższe (tańsze pao pewnie wcale nie musi okazać się takie super hiper). Oleje Valvoline VR1 5W50 to syntetyczna technologia HC a masa ludzi w wielu autach używa tego oleju od lat i jest ok (w dodatku silniki w środku wyglądają po nim bardzo czysto). To też nie jest tak, że oleje PAO to 100% PAO i już - nie jestem chemikiem i tez nie wiem ale bardzo dużą syntetyczną zawartość (pao) ma np. olej LiquiMoly Hightech 5W40 a także chyba wszystkie oleje Amsoil, może ktoś wie jak to jest z Amsoilem bo czasami można przeczytać, ze tam w ogole nie ma HC tylko 100%PAO (jest to w ogole możliwe ? ) I o Tridencie czy innych olejach "LongLive" ich nie znajdziesz bo u kazdego producenta to półsyntetyki HC. U Millers'a podobnie Gdzie znalazłes info, ze oleje Millers Trident zarówno LL jak i notLL to są oleje HC ? (mówie o Trident 5W40, 5W40LL, 5W30LL bo Trident 10W40 oraz 5W30 nazwane są przez Millers jako półsyntetyczne). Jeżdżę na Trident 5W40 i wielokrotnie pytałem czy ten olej to syntetyk PAO. Zawsze dostawałem info, ze jest on skomponowany na syntetycznej bazie PAO ale oczywiście niewielkie (ciekawe jakie ?) domieszki hc ma. Tak czy inaczej ten olej spawuje się znakomicie o ile mogę to w ogóle stwierdzić... Mam zamiar go zmienić na LiquiMoly 5W40 hightech a najchętniej na Amsoila 5W40 EFM FullSaps. Nie widzę w teorii lepszych olejów na rynku no chyba, że Millers XF 5W40/+nano EE. Jakoś Millers i Amsoil ciągną do siebie najbardziej jako oleje produkowane w jednej fabryce natomiast z LiquiMoly nie wiadomo do końca jak jest... wystarczy spojrzeć na przypadek z forum Skody, gdzie jeden kolega kupił 5L LM 5W40 HighTech'a a w środku olej był ciemny, jakby przepracowany. Jeśli którą z marek premium mają gdziej podrabiać to będzie to LiquiMoly bo jest bardizej znany (Motula pomijam bo juz dawno były podróbki, zresztą Motul zrobił się juz trochę jak Mobil i Castrol i jest bardziej masowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 30zl ja millersa kupie w uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rustin Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Ja obecnie wszędzie zalewam ravenola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Ja obecnie wszędzie zalewam ravenola. Ciekawy olej, podobno dobry, jakieś uwagi, plusy masz ? Ravenol opisuje kilka swoich olejów jako w pełni syntetyczne PAO, do tego na papierze maja świetne parametry i podobno bardzo dobrze utrzymują silnik w czystośći. Pytanie tylko dlaczego taki olej jak Ravenol 0W40 SSL (olej PAO) ma tak świetną cene tzn. 104zł za 4L a np. Ravenol 5W40 VMO 112zł za 5L (też PAO). Niska cena zastanawia bo też myślałem o tym oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zientos40 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 W sumie to zastanawiałem się nad tym:Liqui Moly MoS2-LEICHTLAUF 10W-40 ktoś z Was miał może z nim do czynienia? A co do płukanki do zdania są podzielone i teraz nie wiem.... głupia wymiana oleju a człowiek nie wie co zrobić. Od 6-lat motor zalewany ty olejem i chodzi jak marzenie(od wymiany do wymiany zero dolewek),auto zagazowane tak że nie ma lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 O ile pamiętam kumpel też leje Revanola do BMW E36 i też chwali. Chciałem go brać, ale jakoś też nie byłem zbytnio przekonany Na razie jestem zadowolony z Tridenta i nie będę eksperymentował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi