Damianldz Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Jeździ ktoś na tym oleju?http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/silnikowe/fuchs-titan-syn-mc-10w40-4l-polsyntetyczny-olej-silnikwoy-detail Aktualnie smigam na motulu6100 na który przeszedłem z mobila 10w40 diesel i zauważyłem ,lepszy rozruch zimą i cichsza pracę silnika,latajac po necie zaciekawil mnie ww olej,fuchs dobra firma a ten olej ma śmieszna cenę,przechodzić narazie nie chce bo z 6100 jestem zadowolony,pytam czysto teoretycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Damianldz, a widziałeś ten link? http://pablogarage.pl/forum/viewtopic.p ... b&start=80 może Millersa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Już w PL więc Millers niech się powoli pakuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W sensie że na serio ? Bo mi się zbliża zmiana, a dystrybutor jest w mojej dzielnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Celowałem w coś innego, ale na miejscu mam Motula 8100, warto go kupić? Od nowości, ósmy rok jeżdżę na Shell Helixie i zapragnąłem zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W sumie to nie wiem IMO należałoby postawić na hamowni dwa identyczne, rozebrane i pomierzone do x,xxxxxxx mm silniki, zadać program na 100 tkm i wtedy porównać olej do oleju. No ale na forach się dzieje "że eneos wchodzi"..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 wtedy porównać olej do oleju. Po co ? Wystarczy potrzeba zmiany oleju i hype na forach internetowych Branża olejowa to mokry sen każdego marketingowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Damianldz, a widziałeś ten link? http://pablogarage.pl/forum/viewtopic.p ... b&start=80 może Millersa? Opinie o Millersie dobrze znam , bo pablo jest uczestnikiem forum alfy , więc się naczytałem o millersach , no i fakt że to dobre oleje , używam dodatków do ropy millersa i widać że to nie placebo tylko coś daje , jednakże na razie zostanę przy 6100 bo w sumie mam go dopiero od 23tys km , 3 tys temu była 3 zmiana na tan olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Damianldz, ja różne dodatki do diesela przetestowałem, ale uwierz mi, że po tym silnik najlepiej pracował. W zasadzie to olej do smarowania silnika, który dodajemy do paliwa, ale różnica w głośności pracy była znacząca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 no tak tylko że Ty masz benzynkę a ja diesla , u mnie czuć było różnice w pracy i w trochę lepszym zbiorze z dolnych partii obrotów po początkowo , walnąłem shota (czyli mniejsze opakowanie , które wlewa się na raz) ,wlałem na 25l ropy i było czuć różnicę po pewnym czasie , teraz leje zapobiegawczo po prostu , aktualnie kończę i millers w moich odczuciach jednak chyba był lepszy , chociaż teraz to już za bardzo nie do wykrycia czy się polepsza jak cały czas śmigam na uszlachetniaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Nie wiem czy nadal tak jest, ale z tego co pamiętam Motul nie jest pełnym syntetykiem, w przeciwieństwie do takiego Millersa czy Amsoila. W jakiej cenie te oleje Eneos? Widzę, że nie ma 5W20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 pLaYmAn, z tego co wiem to masz racje odnośnie Motula , ale sporo osób go sobie chwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 o tak tylko że Ty masz benzynkę a ja diesla zgadza się, ale wcześniej miałem diesel-a i ten dodatek to właśnie do ropniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Nie wiem czy nadal tak jest, ale z tego co pamiętam Motul nie jest pełnym syntetykiem, w przeciwieństwie do takiego Millersa czy Amsoila. Motule serii 8100 itp. to są podobno syntetyczne hydrokraki. To bardzo dobre oleje ale nie są tak dobre jak pełne syntetyki na bazie polialfaolefinowej (PAO). O tej technologi syntetycznej HC można sobie poczytać dużo w necie. 95% olei "syntetycznych" 5WX dostepnych na rynku to wlasnie HC. Nie oszukujmy się my nie jesteśmy w stanie stwierdzić różnicy w warunkach normalnych między jednym a drugim olejem ale faktem jest, że po przejściu z jakiś półsyntetyków lub syntetycznych HC takich marek jak Castrol itp. na olej wyższej jakości jak Motul czy PAO od Millersa lub Amsoila praca silnika w wielu przypadkach w szczeólności diesla jest lepsza, bardziej zwarta. Już w PL więc Millers niech się powoli pakuje.... Nie sądze by wielu użytkowników do normalnej jazdy czy nawet sportowej zmieniło szybko Millersa na cokolwiek innego - choć pewnie nie wszyscy bo jest sporo osób majacych "olejowego świra" i dla zasady co 2 lata zmieniaja olej - markę oleju. Nie słyszałem o tej marce ale gdyby na rynku w PL pojawił się Royal Purple w jakiś sensownych pieniądzach ~200-250pln za 5L to chętnie bym spróbował zamiast Millersa. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 i dla zasady co 2 lata zmieniaja olej. olejowego świra nie mam, a olej zmieniam co roku, niezależnie od ilości km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 kuchar'owi chodziło raczej że co 2 lata zmieniają firmę oleju na inną , przynajmniej tak mi się zdaje , bo Ci co mają świra na punkcie olei , a nie robią rocznie tego 10tys km to i tak raz w roku powinni wymienić olej i filtry na świeże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 i dla zasady co 2 lata zmieniaja olej. olejowego świra nie mam, a olej zmieniam co roku, niezależnie od ilości km chodziło mi tak jak napisał Damianldz, że niektórzy po prostu co 2 lata zmieniaja markę oleju. To, że zmienia się olej raz na rok/10-15kkm to jasne jak słońce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Kuchar, jakiś rok temu kupowalem Royal Purple za jakieś 50zl/litr. Olej robi spore wrażenie, zwłaszcza kolor No i to chyba tez oleje w 100% syntetyczne, a nie HC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 http://www.royalpurple.waw.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zbliża mi się wymiana oleju za parę dni wcześniej miałem castrola ale chciałem zmienić na coś lepszego czyli millersa,znalazłem w necie informację że 5W30 nie nadaję się do silników diesla z dpfem ? w takim razie jaki inny olej zalać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek6 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Nadaje się, dlaczego nie? Millers XF LL C3 powinien być ok do Twojego silnika. Jakie tam masz wymagania wg. instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Sparco, masz 2 opcje: 1. XF LONGLIFE C3 5w30 2. TRIDENT LONGLIFE 5w30 Jeden i drugi spełnia normy emisji spalin Euro IV/V, posiada normę ACEA C3 zatem to diesla z DPF-em się nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Tomek6,przeczytałem na jednym forum że niby nie pasuje,według instrukcji BMW longlife-04 lub alternatywny BMW longlife-01,BMW longlife-98 saddam,dzięki za linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Sparco, napisz do Piotrka z zmienolej to ci dopasuje taki jaki zaleca producent silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek6 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Jeśli jest mowa tylko o BMW LL-04 to śmiało możesz lać Millersy z linków od saddama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi