Skocz do zawartości

Pochwalę sie


Przemek

Rekomendowane odpowiedzi

8-) prawdziwe cudeńka, mają to coś czego współczesne auta nie będą miały już nigdy, ten styl, rozmiar, rozmach i co najważniejsze duszę, prawdziwe auta projektowane i produkowane przez inżynierów, entuzjastów nie księgowych...

 

Gratuluję i życzę powiększania kolekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z3 nie było projektowane przez księgowych? A pamiętasz jakie silniki najpierw tam włożyli? Tak naprawdę, to była w tamtych czasach jedyna konkurencja Miaty (Mazda MX5). Poza tym, jak dobrze pamiętam, była produkowana w USA, z zupełnie innych materiałów (wnętrze) niż choćby BMW 3er. Z drugiej strony w tego typu samochodoach nie patrzy się do końca na jakość, tylko liczy sie motor, zawieszenie, pozycja za kierownicą, hamulce no i cabrio feeling. Jakości sie szuka w innej półce (SL, Z8, XJK). Natomiast co do spotkania u mnie, to jak najbardziej zapraszam, bilety 10 zł :D trzeba na kosmetyki zarobić.... :D PN, powiem Tobie, że sympatyczna ciekawostka, jak mi firma ruszy, to z zysków kupno takich "akwariuw" na samochody nie byłby złym pomysłem, tylko pytanie o ile mniej się będzie w nich kurzyło na samochody, czy nie lepiej jednak używać cześciej Dustera, którego użycie wiązałoby się z częstszym przebywaniem wśród tych samochodów spoglądaniem na nie ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to sorki, Z3 Coupe było produkowane tylko dla odważnych, ale przyznasz, że wnętrze miało z Z3 cabrio, więc budżetowe wykonanie, tylko piece dali większe. Zresztą wcale się nie dziwie, bo po co w cabrio mocny piec, oczywiście jakaś mała 6 cylindrowa rzędówka dla ludzi nie uznających systemu audio w cabrio, to i owszem, fajna sprawa, ja w moim Spiderze na początku w silniku 130 TC Abarth miałem 2 podwójne gażniki Weber DCOE 40, więc przy przyśpieszaniu było słychać przepiekny śpiew gażników, a raczej ryk, niestety przez pewne techniczne niuanse i usytuowanie gażników względem silnika musiałem przejść na pionowe Dellorto DRLA 36, ale potem przeszedłem na Weber ADF ze względu na fabryczny kolektor dolotowy, ale brzmienie można jeszcze filtrem powietrza podciągnąć. Z drugiej strony cabrio nie jeżdzi się szybko (chodzi o prędkość), raczej szybko się powinno przyśpieszać (cabrio feeling....).

A Z3 Coupe to w formie był wytwór kontruktorski dla ludzi o zupełnie innym guście :D A widzieliście to auto w zielonym pastelu? :lol: Jeżeli tak, to wiecie co mam na myśli. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie sprawa wygląda tak, nikt nie wie czemu chłopcy z BMW postanowili zrobić Coupe, kabriolety owszem wiadomo... natomiast Cuope ciężko określić właściwie PO CO. Na pewno nie jest to samochód dla każdego, nie każdemu się on podoba, ma rzeszę zwolenników do których ja się zaliczam, i przeciwników. Jedno jest pewne nikt nie przechodzi obok tego auta obojętnie :roll:

 

Tak dla skali porównawczej wyprodukowano

 

290 000 z3 roadster

17 000 z3 coupe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
To kiedys miała być hala produkcyjna, potem to była hala magazynowa, a teraz to jest garaż. Muszę tylko wyrzucić stamtąd przyczepę kempingową od brata i przywieżć moje kolejne dwa samochody (Tatra 603 i Mercedes W123 300 Turbodiesel), jednakże na razie się one restauruja. Niestety, nie było mnie przy wyborze tych "efektownych" płytek matowych, stąd nikt nie wpadł na pomysł o podłodze w połysku (lustro).

A tak btw, co sądzicie o szczotce SwissVax Duster do ścierania kurzu z samochodu? W moim wypadku chyba warto takową posiadać w garażu

 

Przepraszam za odkopywanie tematu ale ja w sprawie dustera. Super urzadzenie... Co prawda mam takie nie od swiss'a -vroom california car duster, ale tez spisuje sie rewelacyjnie, mialem w reku kilka takich "miotelek" i wszystkie sa zblizone do siebie jesli chodzi o material, wazne zeby byla w 100% z bawelny, roznica jest w olejkach ktorymi sa nasaczone, im lepsza firma tym olejek ma wiekszy zakres temperatury w ktorym zachowuje sie jak nalezy, dalej placisz juz tylko za metke i ew raczke (drewniana, rzebiona albo plastikowa) Ale urzadzenie samo w sobie jest swietne, nalezy tylko pamietac ze samochod omiata sie samymi koncowkami wlosia, jesli polozysz szczotke na aucie nawet luzno, beda zostawaly smugi z olejku. Ja uzywam po krotkich przejazdzkach zeby pozbyc sie pylu drogowego przed przykryciem auta pokrowcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.