Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam Wszystkich !

 

Od pewnego czasu przegladam forum,pozwolilo mi to zdobyc wiele cennych informacji oraz zmotywowalo mnie do poprawienia wlasnego samochodu. Auto to BMW e36 M3 w dosc specyficznym kolorze. Jest to moja pierwsza prawdziwa korekta,ale prace typu " dopracowanie detali " nie sa mi obce i bardzo to lubie. Calosc zajela ok. 30 godzin lacznie.

 

Lista uzytych kosmetykow:

 

Mycia:

- CHEMICAL GUYS Rekawica z mikrofibry

- Ludwik (odtluszczenie )

- Glinka MEGUIARS CLAY BAR + QUIK DETAILER MEGUIARS

- Meguiars gold class

- Meguiars nxt

 

Korekta lakieru:

 

3M:

- zielony korek + zielony pad 3M

- zolty korek + zolty pad 3M

- niebieski korek + niebieski pad 3M

 

- zolta tasma malarska

 

Plastiki zewnetrzne:

 

- Meguiars trim detailer

 

Felgi,opony:

 

- Iron-X

- Meguiars hot rims

- szczotka do felg

 

- dressing na opony POORBOYS WORLD BOLD N BRIGHT GEL

 

Silnik:

 

- AKRA

- Meguiars Engine Dressing

 

Wykonczenie:

 

- Meguiars cleaner wax

- Meguiars deep crystal polish

- Meguiars carnauba wax

- Aplikatory meguiars

- ogrom szmatek z mikrofibry

 

zdjcie375800x600.jpg

 

Zaczynajmy :)

 

Na pierwszy ogien glinkowanie...

 

zdjcie365800x600.jpg

zdjcie366800x600.jpg

PIEKNA SPRAWA !

 

Pozniej felgi.

 

dsc01829800x600.jpg

dsc01826800x600.jpg

dsc01825800x600.jpg

dsc01824800x600.jpg

dsc01828800x600.jpg

dsc01827800x600.jpg

dsc02085800x600.jpg

dsc02088800x600.jpg

dsc02087800x600.jpg

 

 

 

Nastepnie dokladne umycie kazdego zakamarka ( tzw. pedzelkowanie ;) ) oraz mycie calego auta.

 

dsc01812800x600.jpg

dsc01813800x600.jpg

dsc01814450x600.jpg

dsc01815800x600.jpg

dsc01816800x600.jpg

dsc01817800x600.jpg

dsc01818800x600.jpg

dsc01820800x600.jpg

dsc01821800x600.jpg

dsc01822800x600.jpg

dsc01830800x600.jpg

dsc01831800x600.jpg

dsc01832800x600.jpg

dsc01833800x600.jpg

 

 

Po dokladnym umyciu i osuszeniu auto wjechalo do garazu i tam zaczela sie praca. Obklejanie: ( najgorsza wg mnie czynnosc.. )

 

 

dsc01836800x600.jpg

dsc01837800x600.jpg

dsc01839800x600.jpg

dsc01840800x600.jpg

dsc01841800x600.jpg

dsc01842800x600.jpg

 

 

Ogledziny stanu lakieru,jak widac nie jest zle - chociaz to wszystko przez specyfike danego koloru:

 

dsc01843800x600.jpg

dsc01844800x600.jpg

dsc01845800x600a.jpg

dsc01846800x600.jpg

dsc01847800x600.jpg

dsc01848800x600.jpg

dsc01849800x600.jpg

dsc01850800x600.jpg

dsc01860800x600.jpg

dsc01861800x600.jpg

 

 

Start zielony korek,roznica zauwazalna !

 

 

dsc01858800x600.jpg

dsc01864800x600.jpg

dsc01865800x600.jpg

dsc01866800x600.jpg

dsc01879800x600.jpg

dsc01882800x600.jpg

dsc01883800x600.jpg

dsc01884800x600.jpg

 

 

Tak wygladal pad po calym aucie.

dsc01877800x600.jpg

 

Nastepnych etapow ( zolty,niebieski korek ) nie sfotografowalem,ale mozna sie domyslac,ze bylo tylko lepiej :)

 

Po calej korekcie powtorzylem proces " przed " czyli dokladne umycie z pedzelkowaniem itd.. po tym zabiegu powrot do garazu na wosk czyszczacy,politure i wosk wlasciwy.

 

dsc01899800x600.jpg

dsc01903800x600.jpg

dsc01904800x600.jpg

dsc01905800x600.jpg

dsc01907800x600.jpg

dsc01908800x600.jpg

dsc01909800x600.jpg

dsc01910800x600.jpg

dsc01922800x600.jpg

dsc01926800x600.jpg

dsc01938800x600.jpg

dsc01939800x600.jpg

 

 

Po opuszczeniu garazu calosc prezentuje sie tak: (niestety w cieniu)

 

 

dsc02358800x600.jpg

dsc02359800x600a.jpg

dsc02360800x600.jpg

dsc02361800x600.jpg

dsc02362800x600.jpg

dsc02363800x600.jpg

dsc02364800x600.jpg

dsc02365800x600.jpg

dsc02368800x600.jpg

dsc02369800x600.jpg

dsc02370800x600z.jpg

dsc02371800x600.jpg

dsc02372800x600.jpg

dsc02373800x600.jpg

dsc02374800x600.jpg

dsc02375800x600y.jpg

dsc02376800x600.jpg

dsc02390800x600.jpg

dsc02394800x600.jpg

 

 

 

 

Z detailingiem zagladnalem takze pod maske..

 

 

 

dsc01961800x600.jpg

dsc01962800x600.jpg

dsc01963800x600y.jpg

dsc01964800x600.jpg

dsc01965800x600.jpg

dsc01966800x600.jpg

dsc01968800x600.jpg

dsc01971800x600.jpg

dsc01972800x600.jpg

dsc01973800x600.jpg

dsc01974800x600.jpg

dsc01975800x600.jpg

dsc01976800x600.jpg

dsc01977800x600.jpg

dsc01978800x600.jpg

 

 

Na razie to wszystko.. niebawem zajmuje sie wnetrzem :)

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

bardzo ładne auto i praca ;) ale tak styranego pada jeszcze nigdy nie widziałem :/ tym się chyba nie dało pracować?

Posted

Wyszło świetnie :good: Zdziwiłem się lekko,że pad aż tak zniszczony,ale to pewnie efekt Twojej ciężkiej pracy i twardego lakieru :)

Posted

hmmmm.. male sprostowanie.. po zakonczeniu polerki lakieru polerowalem takze nadkola i nakladki progowe od strony nadkolii.. wtedy pad najbardziej dostal ( przez ostre zakonczenia ) i lecialy z niego wiory :D gdyby nie to bylby jeszcze w calkiem dobrym stanie.

Posted

Fajny efekt, a tego pada to napewno założyłes na polerke czy moze na kątówke :D

Posted

Cóż można powiedzieć. Efekt finalny bardzo ładny. Zasługą takiego stanu jest zadbany samochód.

Dbaj o nią dalej ponieważ to już rarytas. Wiadomo, że "ala" eMek po Polsce jeździ tysiące ale ta jest prawdziwa i śliczna.

 

Koło to oryginał BBS rozumiem? 19"?

Posted

ale zachetany pad :shock:

ostro musiał być :ad::)

 

Te deski na wjeździe do garażu to za każdym razem musisz rozkładać? Jeśli tak to współczuję..

 

Autko wygląda zdecydowanie korzystniej! Gratulacje.

Posted
Koło to oryginał BBS rozumiem? 19"?
LM'y czyżby repliki?

Felgi to repliki,18". Nowe bo nowe,ale repliki. Cena nowych oryginalow jest mocno przesadzona patrzac na ogolny wyglad felgi.

 

Te deski na wjeździe do garażu to za każdym razem musisz rozkładać? Jeśli tak to współczuję..
nie nie,garaz "wziety" na potrzeby polerki.
Posted

No właśnie mi brak dwuczęściowości podpadł w nich ;) Wzór jest rewelacyjny, w moim rankingu na pewno world top 3, ale fakt że cena oryginałów zabija :/

Posted

Widać że dbasz o auto, nawet po samej glince. Ale na pewno nabrała blasku.

Silnik suszyłeś urządzeniem do liści ? :mrgreen:

Posted

No właśnie miałem pytać, bo kocham się w tych kołach od jakiegoś czasu :D Ale cena też mnie rozwaliła. Cena używek to ok 2,5 tys a z rozmiarami tak naprawdę cięzko. :roll:

Posted
Silnik suszyłeś urządzeniem do liści ? :mrgreen:
dokladnie tak :)

 

No właśnie miałem pytać, bo kocham się w tych kołach od jakiegoś czasu :D Ale cena też mnie rozwaliła. Cena używek to ok 2,5 tys a z rozmiarami tak naprawdę cięzko. :roll:
mowisz o cenie oryginlanych ? ory uzywki chodzia po 5-6 tys.
Posted

Gratulacje takie właśnie powinny być Mki szybkie i czyściutkie dopieszczone:)

 

Jesteś moim imiennikiem ale jeszcze widzę sporo mi brakuje do Ciebie ;);)

Posted

Super zrobione, kolor się odwdzięczył pięknym blaskiem :) Moje ulubione odcienie.

 

Gratulacje 8-)

Posted
Gratulacje takie właśnie powinny być Mki szybkie i czyściutkie dopieszczone:)

 

dokładnie :good:

 

Naprawdę zadbany model - do zobaczyska może na jakimś zlocie BMW M\\\

Posted

tak BTW ja to wypatruje Twojej na ulicach Wawy jako że mieszkam blisko stadionu narodowego to tam też ale nigdy nie zobaczyłem. Dzisiaj w Sulejówku jakąś czarną ale ten ryk wrrrrrrrrrrr :D:D Jak kiedyś ktoś będzie patrzył się i pokazywał że super auto albo coś zagadał to wiesz już kto to :D

Posted
tak BTW ja to wypatruje Twojej na ulicach Wawy jako że mieszkam blisko stadionu narodowego to tam też ale nigdy nie zobaczyłem. Dzisiaj w Sulejówku jakąś czarną ale ten ryk wrrrrrrrrrrr :D:D Jak kiedyś ktoś będzie patrzył się i pokazywał że super auto albo coś zagadał to wiesz już kto to :D

 

nie zaśmiecając :

spotkać mnie to raczej wieczorkiem centrum - kobyłka - bielany

(autko tylko do odpoczynku a nie użytkowania na codzień)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.