Pimps Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2013 Chat - oki dzięki. To pewnie w sobotę go nałożę tym bardziej że koła przygotowane.
spons Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Chat, Pimps, smiało możesz nakładać, leżakowanie nic powłoce nie zrobi
Pimps Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 spons - bardzo dzięki za info.
Bio Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 spons, Mam jeszcze Rim Protecta od was, jednak zastanawia mnie pewna rzecz Zabezpiecza fajnie, ale brakuje looku. Czy można kłaść na powłokę jeszcze na przykład FK1000P ?
spons Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 Zabezpiecza fajnie, ale brakuje looku. Dziwna sprawa, RP zostawia po sobie wyraźny glass look. Wstrząśnij "pudełkiem" i zaaplikuj raz jeszcze, zostaw powłoke na 15-20min i lekko przepoleruj MF z krotkim włosem. Nie polecam paćkania RP sealantami.
Pimps Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 spons - jeszcze jedno pytanie do Ciebie. Jeżeli będę kładł Rim'a pierwszy raz to zrobić tak samo jak opisujesz powyżej? Położyć go poczekać 15-20 min i zetrzeć fibrą z krótkim włosiem?
spons Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 Pimps, dokładnie tak. Jeszcze raz przypomnę, że podstawą sukcesu jest dobrze przygotowana powierzachnia
Pimps Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 spons, oczywiście jasna sprawa. Felgi wymyte tj. Prickbort, Gyeon Q2M Iron, Bilberry, Tenzi Truck, 4Nano Ultra Violet, Glinka i jako lubrykant znowu Gyeon Iron. Teraz przed nałożeniem Rim'a IPA. Czy to jest wystarczające do przygotowania felgi czy jeszcze coś?
spons Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 Ufff, az nadto Pamiętaj tylko, żeby bardzo dobrze słukać usuwacz metalu, ewentualnie mycie UV przesunąć przed IPA.
Pimps Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 Koła/felgi wymyte w środę a teraz leżą na stojaku i czekają na nałożenia Rim'a. Felgi dobrze spłukane myjką ciśnieniową. IPA przetrę przed nałożeniem Rim'a czyli jutro gdyż wtedy się za to zabiorę. spons bardzo dziękuję za fachowe rady i chęć pomocy w temacie.
TMsk Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2014 odkopie temat za jakieś 2tygodnie będę odbierał felgi po renowacji i czytając tyle pozytywnych wypowiedzi mam ochotę zakupić 2nano. Felgi malowane (środek-proszkowo,ranty-bezbarwny), czy mogę kłaść od razu czy muszę je jakoś przygotować? Czy warto nałożyć 2razy dla wzmocnienia efektu lub pewności że całość jest pokryta?
spons Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2014 odkopie tematza jakieś 2tygodnie będę odbierał felgi po renowacji i czytając tyle pozytywnych wypowiedzi mam ochotę zakupić 4nano. Felgi malowane (środek-proszkowo,ranty-bezbarwny), czy mogę kłaść od razu czy muszę je jakoś przygotować? Czy warto nałożyć 2razy dla wzmocnienia efektu lub pewności że całość jest pokryta? Odtłuścić porządnie, np. płynem do naczyń, dobrze wypłukać wodą i dobrze osuszyć. Zaleca się żeby zabezpieczana felga miała temperaturę pokojową. Produkt warstwować można ale tak jak piszesz raczej tylko po to, aby upewnić się że felga została dokładnie pokryta
TMsk Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2014 spons ok jak odbiorę felgi to w domu przejade IPA to położę 1/2razy ps.środek prawdopodobnie będę malował proszkowo mat więc ciekaw jestem ile on straci po nałożeniu 4nano...
iFi Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2014 Jak jest z kładzeniem w niższych temperaturach? Niestety felgi leżą w piwnicy gdzie temperatura w tej chwili waha się w granicach 13*C. Należy zastosować inną procedurę kładzenia, np. dłużej czekać przed finalnym polerowaniem? Czy skuteczność produktu jest zmniejszona przez takie warunki nakładania?
spons Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 iFi, 13*C jest ok, nałóż, zostaw na 5 minut i przepoleruj MF
iFi Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 Dzięki, jeszcze jedna kwestia przyszła mi do głowy... Czy nałożenie powłoki może przysporzyć problemów z naklejeniem ciężarków przy wyważaniu? Skoro powłoka jest tak trwała, nie chciałbym aby okazało się, że klej nie będzie jej chwytał i zgubię ciężarki po pierwszej wizycie w kałuży
saddam Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 Nakładałem już Rim Protect przed wyważaniem kół i problemów z ciężarkami nie było, tzn. nie odpadły.
kubik Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 Dlatego ja myję koła,zawożę na wyważanie i dopiero zabezpieczam
iFi Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 Niestety na takie zabawy nie miałbym obecnie czasu... Tak czy inaczej zabezpieczone. Zawsze przed przyklejeniem ciężarków czymś przemywają miejsce przyklejenia więc powinno być ok. Jedna uwaga do spons, fajnie było by gdyby butelka z produktem była przeźroczysta. Można by wtedy kontrolować zużycie i wyrobić sobie odpowiednie dawkowanie. Poza tym nie wiadomo kiedy uzupełnić zapasy bo przez białe opakowanie nic nie widać.
Yasiek Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 iFi, w takich wypadkach z pomocą przychodzi najzwyklejsza waga (dostaniesz taką za jakieś 20zł). Waga przed aplikacją, waga po aplikacji i wiesz ile ubyło...
saddam Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2014 iFi, ja po zakupieniu RP od razu przelałem go do przezroczystej buteleczki, chyba po próbce jakiegoś szamponu.
iFi Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2014 Tak, wiem można, ale być może dla producenta to nie problem a ja osobiście jakoś lepiej się czuję jak widzę naocznie objętość tego co mi zostało... Wracając jeszcze do samego produktu - nie jestem jakimś super specem w temacie detalingu ale product kładło mi się przyjemnie i łatwo. Felgi nabrały lekko szklistego wyrazu. Zobaczymy jak z trwałością
spons Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2014 iFi, z ciężarkami nie powinno być problemu, panowie od opon zazwyczaj przemywaja powierzchnię pod klej rozpuszczalnikiem. Czasem przemywają dość spore partie więc miejscami mogą naruszyć powłokę. Tak jak pisze kubik, zabezpieczać warto po wyważeniu kół, no ale jak nie było czasu to musi zostać jak jest. Jeżeli chodzi o butelkę, produkt powinien leżakować w HDPE, stąd też nie przezroczysta butelka i tu raczej nic się nie zmieni ;/ Wracając jeszcze do samego produktu - nie jestem jakimś super specem w temacie detalingu ale product kładło mi się przyjemnie i łatwo. Felgi nabrały lekko szklistego wyrazu. Zobaczymy jak z trwałością
iFi Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2014 Po przejechaniu niecałego tysiąca km mogę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem. Pył z klocków nie trzyma się felgi. Felga jest nim co prawda ubrudzona ale delikatne dotknięcie palcem od razu zdradza jak się mają rzeczy, brud schodzi bez problemu i użycia siły. Zobaczymy jak dalej będzie to wyglądało, ale jak na razie jestem bardzo zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się