Skocz do zawartości

POLO 6N2 GTI - LB7Z


Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni "męczyłem się" z lakierem na moim polo, postanowiłem zrobić małą fotorelację i opisać prace oraz w miare możliwosci pokazać uzyskane efekty.

 

Środki użyte do całości zabiegów:

- mycie duragloss + rekawica CG

- ręcznik do ususzania

- glinka auto clay

- tasma maskujaca 3M

- seria PB SSR 1-3

- pady ABW, hard cutting, polishing, finishing

- papier wodny 2500 3M

- maszyna silverline

- lampy meguiars plastx

- uszczelki gumowe Einszett Rubber Care Stick Gummi Pflege.

- IPA

- APC od PB

- sealant PB EX-P

- wiadomo aplikatory itp

 

Zaczęło się jak zwykle od solidnego mycia i inspekcji lakieru:

22658248.th.jpg 88052861.th.jpg 87848553.th.jpg 91514022.th.jpg 58143542.th.jpg 84053303.th.jpg

 

Mało mam zdjęć przed i po korekcie danych elementów, dlatego wybrałem te co wyszły w miare dobrze aby ukazać choć w małym stopniu uzyskane efekty:

 

DACH PRZED:

przedd.th.jpg

 

DACH PO:

81781194.th.jpg

 

Kilka w miare udanych fotek po korekcie:

333zoz.th.jpg 222fw.th.jpg blotniktyl.th.jpg blotnikkk.th.jpg drzwiii.th.jpg drzwim.th.jpg drzwii.th.jpg klapai.th.jpg

 

Korekta lamp plastX'em (przednie rowniez szkoda ze nie mam zdjec)

lampys.th.jpg lampyyy.th.jpg

 

Uszczelki potraktowane gummi pflege

uszczelki.th.jpg

 

I kilka fotek w świetle dziennym całości (jeszcze w garażu, bo deszcz napierdzielał) :)

cacjz.th.jpg cacaqm.th.jpg cacccc.th.jpg ccccjd.th.jpg 92367280.th.jpg cccxl.th.jpg 81034144.th.jpg cacacaca.th.jpg 68272229.th.jpg dachy.th.jpg dachhhh.th.jpg dahchc.th.jpg

dachc.th.jpg

 

Z gory sorry za jakosc fotek, mam slaby aparat i nie mam za bardzo zdolnosci fotograficznych, na żywo efekt przerósł moje oczekiwania, i to sporo, to moj pierwszy projekt, mam nadzieje, ze nie ostatni :)

 

Czas pracy ~ 30h

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas pracy ~ 30h

patrz no skąd ja to znam, a takie głupie małe polo :-]

PlastX troche niepotrzebny wydatek. Akurat dziś tez robiłem lampki 6n2 3Mbiały korek->UC na żółtej gąbce i wyszło idealnie więc pasta specjalnie do plastiku hmm marketing ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważaj z tym pędzelkiem, bo narobisz szkód metalową częścią

wiem wiem, uwazalem i nie bylo zadnego bubu musze sie zaopatrzyc w cosik lepszego :)

 

PlastX troche niepotrzebny wydatek. Akurat dziś tez robiłem lampki 6n2 3Mbiały korek->UC na żółtej gąbce i wyszło idealnie więc pasta specjalnie do plastiku hmm marketing ;)

moze tak, ale jak juz kupiłem to mysle, ze sie nie zmarnuje :good:

 

Kazdy element jechales PB SSR 3 potem 2 a na koncu 1? Jakie pady do ktorej pasty jechales

hard cutting do ssr3, polishing do ssr2, finishing z ssr 1 czy inaczej?

 

Nie każdy element jechałem SSR3 choć większość, starałem się zaczynać od mniej agresywnych kombinacji, np. dach jechałem od SSR3 do SSR1 (SSR 2,5 też),

SSR 3 na padzie hard cutting, SSR 2,5 również

SSR 2 na padzie białym polishing

i wiadomo SSR1 na finishing czarnym

 

maske musiałem całą przelecieć papierem wodnym bo miała już słaby lakier

 

dzieki panowie :ad::ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit.

Fotki całości oraz popracowałem nad wnętrzem, zmyłem wczesniej stosowane tłuste środki i nalozylem cos mniej odpustowego :) zewnetrzne plastiki rowniez zabezpieczone

 

Zastosowano:

303 AEROSPACE PROTECTANT - kokpit i zewnetrzne plastiki

PB WORLD BOLD BRIGHT TIRE DRESSING - dressing opon

 

67322830.th.jpg 48213533.th.jpg 57709850.th.jpg 49449873.th.jpg 72174964.th.jpg 72666775.th.jpg 65033649.th.jpg 68976088.th.jpg

 

Foty całości:

calllly.th.jpg calln.th.jpg calyd.th.jpg calyy.th.jpg

 

Jedna fotka opon

opony.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.