Paffcio_6n Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Od kilku dni "męczyłem się" z lakierem na moim polo, postanowiłem zrobić małą fotorelację i opisać prace oraz w miare możliwosci pokazać uzyskane efekty. Środki użyte do całości zabiegów: - mycie duragloss + rekawica CG - ręcznik do ususzania - glinka auto clay - tasma maskujaca 3M - seria PB SSR 1-3 - pady ABW, hard cutting, polishing, finishing - papier wodny 2500 3M - maszyna silverline - lampy meguiars plastx - uszczelki gumowe Einszett Rubber Care Stick Gummi Pflege. - IPA - APC od PB - sealant PB EX-P - wiadomo aplikatory itp Zaczęło się jak zwykle od solidnego mycia i inspekcji lakieru: Mało mam zdjęć przed i po korekcie danych elementów, dlatego wybrałem te co wyszły w miare dobrze aby ukazać choć w małym stopniu uzyskane efekty: DACH PRZED: DACH PO: Kilka w miare udanych fotek po korekcie: Korekta lamp plastX'em (przednie rowniez szkoda ze nie mam zdjec) Uszczelki potraktowane gummi pflege I kilka fotek w świetle dziennym całości (jeszcze w garażu, bo deszcz napierdzielał) Z gory sorry za jakosc fotek, mam slaby aparat i nie mam za bardzo zdolnosci fotograficznych, na żywo efekt przerósł moje oczekiwania, i to sporo, to moj pierwszy projekt, mam nadzieje, ze nie ostatni Czas pracy ~ 30h pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afi Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Nawet na tych zdjęciach już widać efekt, ale dobrze by było jakbyś jeszcze zamieścił zdjęcia prezentujące całość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paffcio_6n Posted June 3, 2011 Author Report Share Posted June 3, 2011 Afi, jutro wyjade z garazu to ogarne fotki, dzis lakierowałem listwy dachowe i jakos nie bylo wiecej czasu, obiecuję poprawę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afi Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 obiecuję poprawę ja myślę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dareek79 Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 ładnie się błyszczy ps. witam sąsiada zza miedzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
qob Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Bardzo ładnie Ci to wyszło. Uważaj z tym pędzelkiem, bo narobisz szkód metalową częścią. Owiń taśmą izolacyjną, albo zmień na plastikowy. Acha i butelek na lakierze nie stawiaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Czas pracy ~ 30h patrz no skąd ja to znam, a takie głupie małe polo PlastX troche niepotrzebny wydatek. Akurat dziś tez robiłem lampki 6n2 3Mbiały korek->UC na żółtej gąbce i wyszło idealnie więc pasta specjalnie do plastiku hmm marketing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fedur Posted June 4, 2011 Report Share Posted June 4, 2011 Kazdy element jechales PB SSR 3 potem 2 a na koncu 1? Jakie pady do ktorej pasty jechales hard cutting do ssr3, polishing do ssr2, finishing z ssr 1 czy inaczej? A co do efektu powiem ze super, dobrze wykozystane 30h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paffcio_6n Posted June 4, 2011 Author Report Share Posted June 4, 2011 Uważaj z tym pędzelkiem, bo narobisz szkód metalową częścią wiem wiem, uwazalem i nie bylo zadnego bubu musze sie zaopatrzyc w cosik lepszego PlastX troche niepotrzebny wydatek. Akurat dziś tez robiłem lampki 6n2 3Mbiały korek->UC na żółtej gąbce i wyszło idealnie więc pasta specjalnie do plastiku hmm marketing moze tak, ale jak juz kupiłem to mysle, ze sie nie zmarnuje Kazdy element jechales PB SSR 3 potem 2 a na koncu 1? Jakie pady do ktorej pasty jechaleshard cutting do ssr3, polishing do ssr2, finishing z ssr 1 czy inaczej? Nie każdy element jechałem SSR3 choć większość, starałem się zaczynać od mniej agresywnych kombinacji, np. dach jechałem od SSR3 do SSR1 (SSR 2,5 też), SSR 3 na padzie hard cutting, SSR 2,5 również SSR 2 na padzie białym polishing i wiadomo SSR1 na finishing czarnym maske musiałem całą przelecieć papierem wodnym bo miała już słaby lakier dzieki panowie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paffcio_6n Posted June 5, 2011 Author Report Share Posted June 5, 2011 edit. Fotki całości oraz popracowałem nad wnętrzem, zmyłem wczesniej stosowane tłuste środki i nalozylem cos mniej odpustowego zewnetrzne plastiki rowniez zabezpieczone Zastosowano: 303 AEROSPACE PROTECTANT - kokpit i zewnetrzne plastiki PB WORLD BOLD BRIGHT TIRE DRESSING - dressing opon Foty całości: Jedna fotka opon Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Pochwal sie bialym felunkiem ktory stoi przed "koza" bo widze tam ladny naciag... Czyzby nowy stuff do polowki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paffcio_6n Posted June 6, 2011 Author Report Share Posted June 6, 2011 miHoo79, jak jjuz sie rozwinal maly OT to kozy juz nie ma a koła tu https://picasaweb.google.com/paffcio01/Phaeton_winter# Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Dobry naciąg na 165 będzie miazga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 A na początku zapowiadałeś, że będzie cywilnie, seryjnie i praktycznie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazek Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 tylko te koła maja inny rozstaw szpilek, zwrotnice będziesz zmieniał ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now