Pepper Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Podjedź to sie przejedziesz 2.0 TDI 140KM Bardzo dynamiczny silnik, przy rozsądnej masie samochodu - w A6 to pomyłka, ale w A3 rakieta, u mnie komputer nie kasowany chyba ze 2 lata pokazuje spalanie średnie cały czas w okolicach 7 - 7,5 litra. Jednak tak jak zostało to już napisane w poprzednich postach potwierdzam typowe usterki, u mnie po przebiegu 140 tyś wymieniony już dwumas, zawór EGR, i turbinka - taki dielowski komplecik, coś jak cleaner, wosk i quick detailer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 cleaner, wosk i quick detailer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 śmieszne to jest teraz, ale jak słyszysz to do mechanika to się nogi uginają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Marco, jeszcze w 2.0TDi 170KM możesz uderzać Ale z awaryjnością tej jednostki to nie wiem jak jest niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 W a3 mojej zony jest juz chyba pod 190kkm i jak na razie wymienilem tylko 1 pompowtryskiwacz bo sie zawor elektormagnetyczny popierdzielil i narzekala ze przy 170 szarpie autem i naprawilem egr, poza tym olej, filtry, klocki i bangla. Turbo wyje ale jak na razie nie widac zeby cos z nim bylo nie tak, oleju nie zre. Auto po sofcie, w sumie to lac gnojowke i jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Marco, Z tego co mi wiadomo to laguna 2 np. w dekrze wypada bardzo słabo, gdzieś na samym końcu. Projektanci laguny 3 niby chwalą się żę będzie to o wiele lepiej wykonamy model. Jeżeli chodzi o 1,9tdi a 2,0tdi to gdzieś kiedyś w necie czytałem test leona 1.9 105 KM + chip i leona 2.0 140 KM . Wygrał ten 1.9 ponieważ po chipie miał lepsze osiągi niż 2.0, mniejszcze spalanie, no i konstrukcja bardziej sprawdzona ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 MARCO A ja bym ci polecił japońskie samochody takie jak honda nissan toyota Miałem już wiele różnych samochodów i japońskie są najlepsze zwłaszcza toyota zapytaj się nawet mechaników to ci powiedzą że toyotę to robią bardzo rzadko To prawda co koledzy piszą że na LPG wychodzi taniej niż diesel , ale to już zależy od ciebie Co do kupna to ciężko jest kupić dobry samochód bez porady fachowca lub sprawdzenia w stacji, teraz handlarze maja tak pod czarowane samochody że nic tam nie zobaczysz , silnik to każdy jeden umyty, i nie wiadomo czy leci może olej z turbiny czy z silnika, Co do mierzenia lakieru to ze był lakierowany wcale nie musi dyskwalifikować samochód , mógł być tylko przerysowany albo drobna stłuczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 krzysztof, Tylko powiedz mi co nissan ma z japońskiego samochodu ? przeciesz to już renault ... większość modeli hondy składana jest w anglii, 100 % japończyk to już tylko mazda i daihatsu. Marco,Może mazda 6 bardzo dobre chwalone auto z bardzo dobrym wyposażeniem, BOSE, xenony itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Marco,Może mazda 6 bardzo dobre chwalone auto z bardzo dobrym wyposażeniem, BOSE, xenony itp. Ponoc strasznie gnija bo sa nie zabezpieczone na czas trasportu morskiego... ile w tym prawdy nie wiem ale dosc czesto sie spotykam z ta opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 spons, Tak to prawda ale nie tak strasznie, tylko pojawiają się małe korozje na tylnych błotnikach( jak dla mnie to mniej gniją niż nowe fordy czy mercedesy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Marco, jako wrażliwy na piękno młody człowiek powiem Ci, że twój pierwszy strzał w seata Altea jest bardzo ciekawy, napewno może się podobać w końcu projekt nadwozia Walter de' Silva ... wiesz ten co projektował nowe TT Widze Cię w takiej czarnej w 2.0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanquisz Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Wygrał ten 1.9 ponieważ po chipie miał lepsze osiągi niż 2.0, mniejszcze spalanie, no i konstrukcja bardziej sprawdzona ... W 2009r (albo rok wcześniej) powrócono do starych, sprawdzonych rozwiązań z 1,9 w silnikach 2.0tdi. Poprzednie generacje 2.0tdi powinny wytrzymać 200k z hakiem. Info zaciągnięte od serwisanta VW-AUDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 szakal nissan to jest renault pierwsze słyszę , mają tylko niektóre modele silnik diesla , co do hondy że jest składany w angli to już nie jest japoński samochód?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 MARCOjapońskie są najlepsze zwłaszcza toyota zapytaj się nawet mechaników to ci powiedzą że toyotę to robią bardzo rzadko Zawsze można coś fajnego ustrzelić w: http://www.toyota.pewneauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 nissan to jest renault pierwsze słyszę Z tego co wiem marka zostala kupiona przez renault. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 nissan to jest renault pierwsze słyszę Z tego co wiem marka zostala kupiona przez renault. Też o tym słyszałem, ostatni nissan primera i renault laguna II to właściwie jeden i ten sam samochód. Części z tel laguny pasują do primery i odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Panowie,zdecydowanie odbiegacie od tematu. Nie potrzebuje zlotych porad co mam kupic. Interesuja mnie tylko informacje na temat tego na co zwrocic uwage przy kupnie auta z silnikiem diesla! Co z filtrem FAP? Bac sie tego ustrojstwa? Jakie sa objawy jego nieprawidlowej pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Co z filtrem FAP? Bac sie tego ustrojstwa? Jakie sa objawy jego nieprawidlowej pracy? Tak jak napisałeś - krótkie trasy będziesz robił, więc bać się Przy krótkich przebiegach filtr zapycha się częściej, co powoduje częstsze się jego wypalanie, co podnosi z kolei zużycie paliwa. Przerwanie kilku cykli wypalania filtra powoduje jego zapchanie. Dowiedz się też czy auto którego będziesz szukał posiada filtr FAP czy filtr DPF - bo to dwie różne konstrukcje i trochę inaczej działają. Nieprawidłowa praca? Zamulenie samochodu, palący się check-engine, tryb awaryjny auta, a niektóre auta nawet się nie uruchomią (o ile dobrze pamiętam). Ja mimo, że robię sporo kilometrów, w środę jadę wycinać DPF, chcę mieć spokój. EGR'a też można usnąć, co też będę robił, a na koniec nowa mapa paliwa - co jest dużym urokiem diesli - można je kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 FAP,napewno FAP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 FAP,napewno FAP. To za wiele już nie będę w stanie pomóc, bo ja mam DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Marco, Filtr cząsteczek stałych najlepiej wyciąć i mieć spokój, a egr-a wyłączyć-zatkać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Jesli auto bardziej do miasta, to DPF-y omijałbym szerokim łukiem. Firmy chiptuningowe mają teraz chyba wiecej roboty z wywalaniem tego wynalazku niż z podnoszeniem mocy. Rozwiazanie stosowane przez PSA, czyli specjalny dodatek podawany automatycznie do filtra, aby go oczyścić, jest znacznie lepsze, ale mimo wszystko należy ten płyn uzupełniać, no i sam filtr wieczny nie jest. Jak kupisz auto z przebiegiem ca 150 tys, do do pakietu startowego może dolecieć jeszcze obsługa/wymiana tego ustrojstwa. Mając wybór z filtrem DPF/FAP czy bez, ja bym nawet nie rozważał pierwszej opcji... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Marco, żeby filtr cząstek działał bezproblemowo auto musi dość często jeździć w trasie. Tylko wtedy są odpowiednie warunki do wypalenia jego zawartości. Auto ciągle eksploatowane w mieście nie ma możliwości wypalenia dziadostwa i zapycha się na amen. W Toyocie była do niedawna możliwość wyboru czy się chce posiadać dpf w samochodzie. Wujek ma Aurisa 2.0 D-4D o mocy 126KM i sobie chwali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cash Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Mając wybór z filtrem DPF/FAP czy bez, ja bym nawet nie rozważał pierwszej opcji... Uciekać i nie oglądać się a samo wycięcie to koszta 2-3 tys. Chociaż może teraz już jest taniej bo klientów więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Filtry DPF to jest bardzo dobre rozwiązanie jełsi chodzi o ekologie, tylko w tym bardzo dobre jest jeden haczyk.....jak sa dogrzane i maja czas na wypalanie. Dlatego idealnie spisuja sie one w TIR'ach które lataja po dlugich trasach i sa dogrzane. W osobowce latającej tylko po miescie to jest bardzo kiepskie rozwiązanie, nawet jakis pól roku temu był reportaz o tym na TVN Turbo. Osobiście odradzam Ci kupna auta z tym ustrojstwem. PS. ogolnie temat sie bardzo ładnie rozwinął z którego sporo rzeczy idezie sie dowiedziec na temat dzisiejszych Diesli. Tylko że jakbym był na miejscu Marco to teraz bym juz sam nie wiedział co kupic bo kazde autko ma jakies tam ALE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się