fazy Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Już bez popadania ze skrajności w skrajność. Jak już wspomniałem wszystkie chwyty dozwolone, byle by efekt był cacy i nie tylko do pierwszego mycia dlatego jak mam niepewny lakier spłukuje autko dodatkowo pod ciśnieniem i widze czy efekt jest taki jak został przewidziany. a wracając do cytatu, każdy ma swój sposób do uzyskania blasku Autko oczywiście zrobione jest primo i tutaj dużo mówić nie trzeba, tylko skąd tyle rys po roku użytkowania od polerki U mnie prawie dwa lata i jedynie pod mocne światło drobne i nieliczne rysy, głównie od nakładaniu wosków.
miHoo79 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 FAZY Jak zmywasz na bieżąco pastę IPA to widzisz co jest ... holsy po czasie nie wyjdą, albo są albo ich nie ma... Sytuacja o której piszesz może zaistnieć jak nie zetrzesz pasty.. a jak wiadomo menzerna jest tłusta i maskuje.. Piotrek robota jak zawsze Przydałoby się znów coś podziałać razem
michal55yh Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Muszę przyznać, że kolor auta świetny. Jak jest wypucowany to efekt może powalić na kolana. Lakier prezentuje się zapewne lepiej aniżeli jak był nowy w salnie
geo Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Holsy wynikają bardziej z techniki niż z pasty. Ostatnio pomagałem kumplowi lakiernikowi, bo go gonił termin, całe zmatowione auto po papierze 2000,2500 wyciągałem futrem i zielonym korkiem, żadnych holsów. To był biały lakier i oceniałeś pod halogenem ? Zawsze myślałem, że po FC+ na futrze tylko Chuck Norris jest w stanie zostawić powierzchnie bez holosów . Powiem tak, jeszcze mi się nie zdarzyło żeby słońce pokazało więcej niż halogen. Czy to znaczy, w momencie oceny lakieru tak samo jesteś w stanie zobaczyć defekty pod halogenem jak i w pełnym słońcu ?
miHoo79 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Piotrek Twoje zdrowie... Jak to czytam to nic tylko łyknąć
cash Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 To był biały lakier i oceniałeś pod halogenem ? Czarny uni to nie był kolor złoty (jasny) wiadomo pod nim nie wiele widać, w słońcu były mikro ryski, ale holsów żadnych, sam się zdziwiłem, gdyby był czarny konieczny byłby kolejny etap. To był jakiś eksperymentalny klar, ułatwiający obróbkę lakiernikom, więc może jakieś cuda przypominam, pomagałem koledze wyprowadzić połysk z matu, to nie był "detailing" lakieru. Czy to znaczy, w momencie oceny lakieru tak samo jesteś w stanie zobaczyć defekty pod halogenem jak i w pełnym słońcu ? Z obecnego doświadczenia bez wahania powiem, że tak, wole halogen lub brinkmana. Najlepsze są metalohalogeny na stacjach benzynowych tam wychodzi wszystko,a słońce jest moim dobrym kumplem Piotrek Twoje zdrowie... Jak to czytam to nic tylko łyknąć "Błogosławieni Ci którzy nie widzieli. a uwierzyli"
geo Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 To był jakiś eksperymentalny klar No chyba że tak! Z obecnego doświadczenia bez wahania powiem, że tak, wole halogen lub brinkmana. Najlepsze są metalohalogeny na stacjach benzynowych tam wychodzi wszystko,a słońce jest moim dobrym kumplem Brinkman ok ale pod halogenem to jedynie fajne 50/50 można robić, a nie oceniać stan lakieru np. przed doborem pasty do finiszu. Ale faktem jest, że jednemu micha się ucieszy po usunięciu paru rys, drugiemu po finalnym wykończeniu. miHoo79 napisał/a: Piotrek Twoje zdrowie... Jak to czytam to nic tylko łyknąć "Błogosławieni Ci którzy nie widzieli. a uwierzyli" Pewnie na kwasach byli
miHoo79 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Piotrek po raz kolejny polej..... właśnie się dowiedziałem, że pod halogenem nic nie widać... taaaaak zwłaszcza pod HQI na Shellu....
balcerek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Widziałem dwie roboty Piotrka miedzy innymi to BMW po pierwszej korekcie i robota Piotra według mnie jest na bardzo wysokim poziomie. I nie śmiał bym wmawiać że zrobił coś na sztukę. Więc Bogosławiony ten co nie widział a uwierzył.
cash Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Ale faktem jest, że jednemu micha się ucieszy po usunięciu paru rys, drugiemu po finalnym wykończeniu. Nie wiem skąd ta zawiść... I nie śmiał bym wmawiać że zrobił coś na sztukę. Dzięki i taki post liczy się dla mnie najbardziej. Niż gadanie o czymś czego się nie widziało
geo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Piotrek po raz kolejny polej..... właśnie się dowiedziałem, że pod halogenem nic nie widać...taaaaak zwłaszcza pod HQI na Shellu.... Uważaj kolego z tym piciem. cash nie ma żadnej zawiści z mojej strony, chciałem trochę rzetelnych informacji. Dziękuje za odpowiedź i miłego dnia.
kubik Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 pod halogenem to jedynie fajne 50/50 można robić, a nie oceniać stan lakieru Halogenem też można poruszać
gruby_RS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 zwłaszcza pod HQI na Shellu.... rozumiem, że teraz "4" robi korekty na zaprzyjaźnionym Shell-u, między 1:00 a 6:00 rano? tak? Sądzę, że Kol geo miał na myśli halogen, w znaczeniu dwie lampy na statywie, kupione w Castoramie..... Wybacz, ale napinka z d..y, rozumiem, że kruk krukowi oka nie wykole, lecz prawda jest taka, że halogen ch....ja pokazuje, tak jak pisał geo można jedynie walnąć hyper 50/50 coby przykozaczyć na Forum... IPA, IPA, IPA.....polecam umyć kilka razy mocną chemią................ Miłego dnia....
cash Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 IPA, IPA, IPA.....polecam umyć kilka razy mocną chemią................ gruby_RS, myślisz, że nie było? WWL "pracuje" tylko w dni słoneczne??
dzinkins Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 WWL "pracuje" tylko w dni słoneczne?? Nie, ale w WWL słońce świeci kiedy my pracujemy
gruby_RS Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 myślisz, że nie było? Piotrek, nie myślę, jestem pewien, że zrobiłeś wszystko jak należy, to chyba nie pierwsza Twoja praca przy aucie WWL "pracuje" tylko w dni słoneczne?? samolotów do rozganiania chmur na razie nie mamy, ale staram się "poczekać" na słońce do finalnej oceny... To nie żaden atak na efekt Twojej pracy, mimo że nie "odbierałem" , to gwarantuję że BMW wygląda kozacko i gniecie blaskiem wszystko stojące obok w normalnych warunkach...Odezwałem się, bo mimo że należy dyskutować i wymieniać poglądy, to czasami wygląda to, jakby 3 babcie kłóciły się o to, która jest bardziej chora... Czasami chyba dobrze byłoby dać na luz...tak jak Pitbull podobno miał okulary na nosie dwie godziny po urodzeniu, tak czytając niektóre wypowiedzi (mam na myśli ogólnie Forum i tematy korekty lakieru), odnoszę wrażenie że ich Autorzy dwie godziny po urodzeniu trzymali już w łapkach mikro-makitę i robili korektę kojca/łóżeczka Halogenów (castorama) używam praktycznie tylko do oświetlenia miejsca pracy i oceny postępu w cięciu rys, finiszowe etapy to raczej brinkmann, ew lenser - te rodzaje światła uzupełniają się i warto mieć je wszystkie....a i tak czasami zachodzące słońce potrafi pokazać paluszek - doświadczyłem nie raz Co do IPY, to moje zdanie jest takie, każda pasta z którą miałem doczynienia, wypełnia i oszukuje w mniejszym lub większym stopniu, płyny inspekcyjne mogą to zjawisko jedynie zminimalizować, ale nie wykluczyć....też miałem okazję się przekonać...ale na szczęście błotnik nie odpadł, ani nie zardzewiał, jak wylazło kilka "kwiatków" - można poprawić Tyle mojego głosu, można już polewać ...jakbym miał bliżej, z największą ochotą bym się dosiadł do suto zastawionego stołu
Administrator AreK Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 To nie żaden atak na efekt Twojej pracy, mimo że nie "odbierałem" , to gwarantuję że BMW wygląda kozacko i gniecie blaskiem wszystko stojące obok w normalnych warunkach...Odezwałem się, bo mimo że należy dyskutować i wymieniać poglądy, to czasami wygląda to, jakby 3 babcie kłóciły się o to, która jest bardziej chora... Czasami chyba dobrze byłoby dać na luz...tak jak Pitbull podobno miał okulary na nosie dwie godziny po urodzeniu, tak czytając niektóre wypowiedzi (mam na myśli ogólnie Forum i tematy korekty lakieru), odnoszę wrażenie że ich Autorzy dwie godziny po urodzeniu trzymali już w łapkach mikro-makitę i robili korektę kojca/łóżeczka Halogenów (castorama) używam praktycznie tylko do oświetlenia miejsca pracy i oceny postępu w cięciu rys, finiszowe etapy to raczej brinkmann, ew lenser - te rodzaje światła uzupełniają się i warto mieć je wszystkie....a i tak czasami zachodzące słońce potrafi pokazać paluszek - doświadczyłem nie raz Co do IPY, to moje zdanie jest takie, każda pasta z którą miałem doczynienia, wypełnia i oszukuje w mniejszym lub większym stopniu, płyny inspekcyjne mogą to zjawisko jedynie zminimalizować, ale nie wykluczyć....też miałem okazję się przekonać...ale na szczęście błotnik nie odpadł, ani nie zardzewiał, jak wylazło kilka "kwiatków" - można poprawić Pawle jak zawsze trafiłeś w sedno sprawy. Co do pracy i techniki Piotrka. Nie widziałem na żywo tego auta/lakieru ale gwarantuję Wam ,że Piotrek wie co robi. Śmiało mogę stwierdzić ,że z naszej 4 jest najdokładniejszy (zaraz po mnie oczywiście ) i nie sądzę żeby jego tezy nie poparte były wielokrotnymi próbami. Całe "zamieszanie " nie ma najmniejszego sensu. "Dajcie sobie po razie i do domu." W środę będę u Piotrka i mogę oblecieć lakier BMW swoim "són gón'em"
SzaKal Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Jak to było ... ,,halogen prawdy Ci nie powie, tylko sun gun i słońce prawdę Ci powie``
kubik Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Jak to było ... ,,halogen prawdy Ci nie powie, tylko sun gun i słońce prawdę Ci powie`` No ew. Cyganka
cash Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Pawle jak zawsze trafiłeś w sedno sprawy. zgadzam się, Don Corleone dobrze przemówił W środę będę u Piotrka i mogę oblecieć lakier BMW swoim "són gón'em" nie da rady i to nie dlatego, że nie chciałbym się pochwalić a temat wkrótce będzie ponownie "odświeżony"
cash Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2013 Minął prawie rok, czas na kolejną aktualizację, spektakularnych "50-ek" nie będzie, bo auto pielęgnowane jak należy, ale od czasu do czasu można połaskotać maszynką widoczne urazy, są wynikiem osób trzecich Ciężko było uchwycić, na żywo bardziej rzucało się w oczy... Jedna "50" dla przypomnienia reszta na gotowo Polerowałem polerowałem i coś zaczęło prześwitywać... Tyle na dziś... być może na dniach pojawią się fotki w dziennej scenerii
SzaKal Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2013 Ładnie , obojętnie jak by się nie dbało o auto, to utrzymanie auta bez jakichkolwiek swirli jest nie możliwe ...
native Opublikowano 27 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2013 Tutaj się z kolegą zgodzę. Ale nie właściwy dotyk boli do następnej polerki
kubik Opublikowano 27 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2013 Tutaj się z kolegą zgodzę. Ale nie właściwy dotyk boli do następnej polerki Klar się w końcu skończy
JM63 Opublikowano 27 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2013 Wydrążą bezbarwnik Świetny kolor i ładna robota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się