chudy1987d Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Witam! Przymierzam się do zakupu dasa 6 i potrzebuję pomocy w sprawie wyboru padów. środki jakie będę używał to zestaw 3M bądź Menzerna. oczywiście chodzi o pełną korektę.
aro_77 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Odpowiadam ogólnie na ogólne pytanie - potrzebny jest ci komplet, czyli cutting, polishing i finishing.
wasyl156 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Jeżeli temat zaczęty i nie zamknięty to ja się konkretniej zapytam o takowy zestawik: (Produkty flexipads z polskiej strony producenta) 75mm BP (AP003) 150mm BP (10400) Finish (czerwone): 150x50 (44420) 80x25 (44417) Polish (niebieskie): 150x50 (44115) 80x25 (44117) Cutting (pomarańczowe): 150x30 (44406) 80x25 (44415) Futro: 150 (40225) 80 (40242) Do tego Menzerna FG500 + SF4000. Co do padów to chodzi o ogólną ocenę rodzajów, bo ilościowo już sobie zaplanowałem. Prosiłbym o ocenę zestawu i ewentualne poprawki Nie chcę kupić niepotrzebnie rzeczy, które mi się nie przydadzą i wydawać pieniążki na marne (chyba jak każdy). Maszyna oczywiście rotacyjna. Zestaw do wszystkiego, co wpadnie w ręce.
chudy1987d Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Odpowiadam ogólnie na ogólne pytanie - potrzebny jest ci komplet, czyli cutting, polishing i finishing. tak potrzebny jest mi zestaw i chce się dowiedzieć jakiej firmy mam wybrać pady. planuje zrobić korektę na 3 autkach. zielone ciemne bmw e39, czarne bmw 34 i scenic 2002 zielony ciemny metalic. czy pady abw będą się do tego nadawać czy kupić coś z flexipa, megsa czy 3M lub inne... zestaw past to menzerna FG500 i SF4000
bobas Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 moje doświadczenie z DAS6 i zielonym padem 3M były marne. Swój żywot zakończył na 1 samochodzie. Więc pad cutting może dobrze by było kupić innej firmy np. Lake Coutry, Flexipads czy ABW. Życzę również wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia "pełnej" korekty przy użyciu tej maszyny.
aro_77 Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2011 Na początek 150mm, niebieski - 3szt., żółty - 2szt. i czarny, kup z ABW, a małe 100mm jeśli nie szkoda ci kasy, kup sobie z Lake Country - bardzo trwałe i świetne gąbki.
wasyl156 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 aro_77, to do mnie, czy do kolegi chudy1987d?
aro_77 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 aro_77, to do mnie, czy do kolegi chudy1987d? Do zainteresowanych
wasyl156 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Czyli dać sobie spokój z flexipads? Myślałem, że będą odpowiednie pod pasty menzerny, tymbardziej, że są w miarę cenowo. Do tej pory pracowałem tylko padami dedykowanymi do past farecli i nie było źle, tyle że są tragiczne wytrzymałościowo. Prosiłbym jeszcze parę słów o BP, bo jest ich dużo z przeróżnymi gąbkami.
aro_77 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Nie, dlaczego dać sobie spokój - jeśli masz doświadczenie to jak najbardziej, są droższe niż 3M więc całkiem tanie nie są, dlatego ja na pierwszy raz proponuje wszystkim poćwiczyć na ABW, a potem przesiadać się na lepsze i droższe wyroby. BP flexipads'a ok, możesz brać też scholla albo 3m.
chudy1987d Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 A nie lepiej będzie zastosować futro http://detailer.pl/sklep/155-flexipads-.html pod fg500? jak uważacie?
aro_77 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 A masz mocno skatowany lakier? Jeśli tak, to się przyda ale pamiętaj, że to jest najmocniejsza broń.
chudy1987d Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 No jest sporo rys ( na masce są dwie spore do podkładu ale już się w 100% tego nie zjedzie) i widać przejście po malowaniu na wysokości zejścia tylnego słupka w dachem. na forum wyczytałem że przy używaniu futra lakier mniej się grzeje i że szybciej można zrobić korektę (czy szybciej = dokładnie w przy użyciu futra?) a przy użyciu gąbki po fg500 lakier jest tak gorący że problem jest ze zdjęciem pozostałości na lakierze:) zależy jeszcze jak ktoś mocno dociskał tą gąbkę...
wasyl156 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Najbardziej agresywna kombinacja. Jeżeli lakier tego wymaga to jak najbardziej, choć osobiście spróbowałbym najpierw na padzie cutting lub polishing.
chudy1987d Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2011 A co dłużej pożyje? Futro z flexi czy pad z leak cuntry ( cuttung)?
aro_77 Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2011 Najkrócej lakier A tak poważnie to kup i futro i cutting z Lake Country (który jest wytrzymały).
chudy1987d Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2011 Ok. przy pracy z futrem i fg500 na jakich obrotach mam pracować?. maszyna das-6.
aro_77 Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2011 Na maksymalnych, bieg 6 i nie dociskać mocno tak by nie zatrzymywać zbytnio rotacji.
chudy1987d Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Jeszcze chciałbym się dowiedzieć jaką ilość fg500 i sf4000 muszę nałożyć na pada podczas pracy z da. chodzi mi o to ile muszę nałożyć tej pasty żeby zrobić korektę na masce albo na drzwiach? wiem że to zależy od wielkości elementu, ustawienia prędkości ale nie wiem jak mam dawkować.
aro_77 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Wydzielasz obszar 40x40cm i na nim pracujesz, na pad nakładasz 3, 4 krople wielkości groszku (zielonego ) i pracujesz w tym obszarze. Ponawiasz akcje tyle razy ile będzie trzeba - do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów. Potem przechodzisz do kolejnych czesci danego panelu. Co jakis czas (jak sie zapcha) szczoteczka czyscicsz pad z pasty. Pamietaj że DA prowadzimy wolno i każdy przebieg przechodzi tak mniej więcej po 50% poprzedniego. Trudno to napisać ale chyba będziesz wiedział co mam na myśli.
Joshua121 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Podepnę się pod temat bo mam takie pytanko. W weekend chcę się zabrać za korektę również pastami menzerny fg500 (żółty pad flexipads) i sf4000 (biały pad flexipads) oraz maszyna silverstorm. Jedno z pytań co do ilości pasty widzę ,że została rozwiana. Następne pytanie brzmi wiadomo pierw ożywam fg500 na danym elemencie i czy następnie przechodzę do kolejnego elementu również z tą pastą czy zmieniam pady i bawię się sf4000 ? Proszę o wyrozumiałość
chudy1987d Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 każdy przebieg przechodzi tak mniej więcej po 50% poprzedniego no wiem wiem o co chodzi to tak samo jak przy praniu tapicerki albo dywanów dzięki bardzo za podpowiedź jutro postaram się zrobić fotki lakieru bo nie jestem pewien czy zaczynać od razu od fg500 czy czegoś łagodniejszego bo lakier już przeżył parę polerek u wcześniejszych właścicieli do tego stopnia że na tylnej klapie dokopane już jest do podkładu
bobas Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Joshua121, najpierw jedziesz całość fg, później sf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się