witles Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Życzę również wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia "pełnej" korekty przy użyciu tej maszyny. co masz przez to na myśli? Lepiej kupić inną polerkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jeśli zamierzasz to robić zarobkowo to pewnie że inna + DA, DAS-6 jest dla detailer'ów, którzy dbają o swoje autko w domowym zaciszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witles Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Zarobkowo nie, tylko na użytek własny, czyli pewnie max 5 aut na rok i jako pierwsza polerka, także myślę, że w tj roli powinna się sprawdzić, zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Zgadza się, ja swojego DAS'a nie oddal bym za nic w świecie, no może bym na PRO wymienił, jest ktoś chętny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy1987d Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 chyba nikt się nie znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ja po pracy na rotacji i DASie, nigdy do korekty DASa już nie złapie, chyba, że do szybkiego odświeżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Bobas, a jak często robisz korektę rotacją na swoim aucie? Ja zrobiłem raz i leży nieużywana, a po DAS'a sięgam regularnie: cleaner, wosk, AIO. Dla mnie wzorem jest DSMS ze stanów, podoba mi sie profesjonalizm, szczególna dbałość o detale, nie ograniczanie się do tych samych kombinacji itd. On także korzysta z DA i nie tylko (akurat tutaj z nowego griots'a czyli DASa PRO). Przykład - Porsche 997 Turbo Full Correction by Street Dreams Detail: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 słowo klucz w moim poście "szybkie odświeżenie" ale pełnej korekty zajechanego lakieru raczej bym nią nie wykonywał. Już miałem przyjemność i dziękuję bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy1987d Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 pełnej korekty zajechanego lakieru raczej bym nią nie wykonywał. Już miałem przyjemność i dziękuję bardzo. tzn.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 tzn idzie bardzo wolno i topornie a przy tym zużywa się więcej środków. Dla chcącego się da, ale ja wole rotacje do zjechanych lakierów, które nie widziały polerki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy1987d Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Masz rację ale dla początkującego da do nauki wystarczy a później wiadomo rotacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl156 Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Ja zaczynałem od rotacji, narobiłem trochę baboli, bo nie miałem pojęcia jak to się robi, ale jak złapałem trochę wiedzy dzięki forum to już szło jak z płatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się