Skocz do zawartości

Wybór padów


chudy1987d

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli temat zaczęty i nie zamknięty to ja się konkretniej zapytam o takowy zestawik:

(Produkty flexipads z polskiej strony producenta)

75mm BP (AP003)

150mm BP (10400)

Finish (czerwone):

150x50 (44420)

80x25 (44417)

Polish (niebieskie):

150x50 (44115)

80x25 (44117)

Cutting (pomarańczowe):

150x30 (44406)

80x25 (44415)

Futro:

150 (40225)

80 (40242)

 

Do tego Menzerna FG500 + SF4000.

Co do padów to chodzi o ogólną ocenę rodzajów, bo ilościowo już sobie zaplanowałem.

Prosiłbym o ocenę zestawu i ewentualne poprawki :) Nie chcę kupić niepotrzebnie rzeczy, które mi się nie przydadzą i wydawać pieniążki na marne (chyba jak każdy).

Maszyna oczywiście rotacyjna. Zestaw do wszystkiego, co wpadnie w ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam ogólnie na ogólne pytanie - potrzebny jest ci komplet, czyli cutting, polishing i finishing.

 

tak potrzebny jest mi zestaw i chce się dowiedzieć jakiej firmy mam wybrać pady. planuje zrobić korektę na 3 autkach. zielone ciemne bmw e39, czarne bmw 34 i scenic 2002 zielony ciemny metalic. czy pady abw będą się do tego nadawać czy kupić coś z flexipa, megsa czy 3M lub inne... zestaw past to menzerna FG500 i SF4000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje doświadczenie z DAS6 i zielonym padem 3M były marne. Swój żywot zakończył na 1 samochodzie. Więc pad cutting może dobrze by było kupić innej firmy np. Lake Coutry, Flexipads czy ABW.

 

Życzę również wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia "pełnej" korekty przy użyciu tej maszyny. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dać sobie spokój z flexipads? Myślałem, że będą odpowiednie pod pasty menzerny, tymbardziej, że są w miarę cenowo. Do tej pory pracowałem tylko padami dedykowanymi do past farecli i nie było źle, tyle że są tragiczne wytrzymałościowo. Prosiłbym jeszcze parę słów o BP, bo jest ich dużo z przeróżnymi gąbkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, dlaczego dać sobie spokój - jeśli masz doświadczenie to jak najbardziej, są droższe niż 3M więc całkiem tanie nie są, dlatego ja na pierwszy raz proponuje wszystkim poćwiczyć na ABW, a potem przesiadać się na lepsze i droższe wyroby.

BP flexipads'a ok, możesz brać też scholla albo 3m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest sporo rys ( na masce są dwie spore do podkładu ale już się w 100% tego nie zjedzie) i widać przejście po malowaniu na wysokości zejścia tylnego słupka w dachem. na forum wyczytałem że przy używaniu futra lakier mniej się grzeje i że szybciej można zrobić korektę (czy szybciej = dokładnie w przy użyciu futra?) a przy użyciu gąbki po fg500 lakier jest tak gorący że problem jest ze zdjęciem pozostałości na lakierze:) zależy jeszcze jak ktoś mocno dociskał tą gąbkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chciałbym się dowiedzieć jaką ilość fg500 i sf4000 muszę nałożyć na pada podczas pracy z da. chodzi mi o to ile muszę nałożyć tej pasty żeby zrobić korektę na masce albo na drzwiach? wiem że to zależy od wielkości elementu, ustawienia prędkości ale nie wiem jak mam dawkować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydzielasz obszar 40x40cm i na nim pracujesz, na pad nakładasz 3, 4 krople wielkości groszku (zielonego :) ) i pracujesz w tym obszarze. Ponawiasz akcje tyle razy ile będzie trzeba - do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów. Potem przechodzisz do kolejnych czesci danego panelu. Co jakis czas (jak sie zapcha) szczoteczka czyscicsz pad z pasty. Pamietaj że DA prowadzimy wolno i każdy przebieg przechodzi tak mniej więcej po 50% poprzedniego. Trudno to napisać ale chyba będziesz wiedział co mam na myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat bo mam takie pytanko. W weekend chcę się zabrać za korektę również pastami menzerny fg500 (żółty pad flexipads) i sf4000 (biały pad flexipads) oraz maszyna silverstorm. Jedno z pytań co do ilości pasty widzę ,że została rozwiana. Następne pytanie brzmi wiadomo pierw ożywam fg500 na danym elemencie i czy następnie przechodzę do kolejnego elementu również z tą pastą czy zmieniam pady i bawię się sf4000 ?

 

Proszę o wyrozumiałość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy przebieg przechodzi tak mniej więcej po 50% poprzedniego

 

no wiem wiem o co chodzi :) to tak samo jak przy praniu tapicerki albo dywanów :) dzięki bardzo za podpowiedź jutro postaram się zrobić fotki lakieru bo nie jestem pewien czy zaczynać od razu od fg500 czy czegoś łagodniejszego bo lakier już przeżył parę polerek u wcześniejszych właścicieli do tego stopnia że na tylnej klapie dokopane już jest do podkładu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.