Kubz Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Używał ktoś obu środków? Jaka jest różnica między nimi? Z doświadczenia wiem, że w zależności od sposobu aplikacji, Endurace daje różne wykończnie, od satyny po fullwypashipersztuczny wetlook.
PN Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Czołem Kubz, Ja używałem - Hot shine trafił w moje ręce po wycofaniu z dystrybucji w Polsce zwykłego Endurance Gel (nie-High Gloss). Szukałem właśnie środka, który miał dawać trwałość Enduranca le bez efektu opon pociągniętych miodem... W sumie, nie mogę powiedzieć, żebym widział jakieś zasadnicze różnice... Oba trzymają w sumie dłużej niż konkurencja której używałem, ale i tak miałem przypadek, że Endurance kompletnie zniknął w ciągu 24h od nałożenia (trasa Waw-Gdańsk w ogromych ulewnych burzach). Zwykły Endurance (niedostępny w PL ) byłby chyba w dalszym ciągu nr. 1 dla mnie. HIgh-gloss czy Endurance, w sumie bez różnicy (tylko brałbym żele) Prawdziwy efekt matowej czerni, który jeszcze by jakoś się utrzymywał widziałem tylko w wydaniu produktów SV. Sądzę, że Zym0l też by coś takiego miał. Nie próbowałem też Megsa z linii Detailer - All Season Dressing albo Hyperdressing a słyszałem pochlebne opinie. No i w kolejce do prób stoi Tire Dressing z 3M.
Kubz Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 No trzeba będzie coś popróbować z innymi środkami do opon, bo efekty po Endurace powoli zaczynają się nudzić. Satyna, pełen połysk... wszystko do ogarnięcia. W oparciu o Twoją opinię dochodzę do wniosku, że nie ma się co pchać w HS, bo pewnie będzie bardzo podobnie. SV Pneu Matt, ceną nie zabija biorąc pod uwagę wydajność kosmetyków przy odpowiedniej aplikacji. Butelka Endurace w połowie dopiero wykorzystana, a ma ponad rok, oponki czerniła w 2 autach cały czas.
Mazder Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Wypróbuj jeszcze PB Bold & Bright. Mało ekonomiczny i właściwy efekt uzyskuje się po dwóch warstwach, ale mato robi piękny i głęboki. Nie wiem jak z trwałością - dopiero nałożyłem 2. warstwę.
zieluch Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Obecnie używam endurance hight gloss gel ,a wcześniej miałem próbkę hot shine tire gel i ten pierwszy daje zdecydowanie większy połysk ale za to bardziej przyciąga kusz, hot shine jest lepszym antystatykiem .
firmek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Wypróbuj jeszcze PB Bold & Bright. Mało ekonomiczny i właściwy efekt uzyskuje się po dwóch warstwach, ale mato robi piękny i głęboki. Nie wiem jak z trwałością - dopiero nałożyłem 2. warstwę. Mam B&B juz od roku i po aktualnej wiosnie zaczynam byc troche rozczarowany, glownie wlasnie z powodu wytrzymalosci. Tak sobie mysle, ze srodek lubi byc nakladany podczas cieplych temperatur i do tego nie przepada za deszczem. Uprzedniego lata bylem zadowolony z wygladu jak i trwalosci. Nie jest tak zle zebym szukal na gwaltu rety czegos nowego, dokoncze butelke ktora mam ale jak sie skonczy rozejrze sie za czyms innym. Moze nawet za najnowsza wersja B&B w zelu. Co do efektu to zaraz po nalozeniu (jak i chyba wiekszosc srodkow) guma wyglada na bardzo blyszczaca i tlusta, jednak po wsiaknieciu, np na drugi dzien jest juz satyna przypominajaca dopiero co kupiona opone.
Wesol Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 1 Warstwa Endurance u mnie na zimówkach z Goodyera Za niedługo będę brał tester FK TOP KOTE ANTI-STATIC PROTECTANT & TIRE DRESSING zobaczę jak wygląda i opisze w dziale testów może. Co Do Megs'a to nałożysz dwie warstwy i masz hipermegawetlook na oponkach miałem też SmartDressing i dawał fajną satynkę
korsarz91 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 a jaka jest roznica pomiedzy tymi produktami?
Sprinter Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Ja ostatnio robiłem combo z Endurance i na to po ok 1h FK TOP KOTE ANTI-STATIC PROTECTANT & TIRE DRESSING, który też jest moim faworytem co do wydajności, efekt super jak ktoś lubi mega wetlook
firmek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Sprinter, a jak z wytrzymaloscia FK no i jaki daje efekt nalozony samemu?
Dareek79 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Używał ktoś obu środków? Jaka jest różnica między nimi? Z doświadczenia wiem, że w zależności od sposobu aplikacji, Endurace daje różne wykończnie, od satyny po fullwypashipersztuczny wetlook. Endurance daje dużo mocniejszy efekt weet look, choć i w przypadku Hot Shine jest on także widoczny. Wydajność obu na podobnym ( doskonałym ) poziomie Ja jestem zwolennikiem Endurance
musi_no1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Potwierdzam, Endurance bardzo wydajny i bardzo długo dobrze zaaplikowany trzyma się na oponie. Połysk zależy też od mieszanki ale świeżo po aplikacji jest WET. Po kilku dniach matowieje ale dalej jest mocno widoczny. po aplikacji na oponach goodyear błyszczy a tutaj fotka po około tygodniu, przejechane około 600-700km, nawet po bieżniku widać, że było jeżdżone trochę po białym kamyszku (budowa drogi)
Kubz Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 To jak Endurace wygląda i jakie efekty można nim osiągnąć to doskonale wiem - testowałem różne opcje: jedna, dwie, trzy warstwy; aplikacją gąbkowym aplikatorem, pędzelkiem, mf; wycieranie nadmiaru; różne firmy opon itp. Bardziej chodziło mi o efekty HSTG. Jeżeli ktoś ma zdjęcia z Hot Shine Tire Gel, to niech podrzuci.
lakikwap Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 To jak Endurace wygląda i jakie efekty można nim osiągnąć to doskonale wiem - testowałem różne opcje: jedna, dwie, trzy warstwy; aplikacją gąbkowym aplikatorem, pędzelkiem, mf; wycieranie nadmiaru; różne firmy opon itp. no i jaka metoda najlepsza?
Kubz Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 1 warstwa aplikatorem, odczekane 15-20 min, przetarcie MF, druga warstwa aplikatorem i w zależności od tego czy MEGA wet look chcemy (bez wycirania MF już), lub znów po 15-20 min przetarcie MF, opona wyraźnie "odżywiona" ale nie świeci jak psu...
R0N1N Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2011 1 warstwa aplikatorem, odczekane 15-20 min, przetarcie MF, druga warstwa aplikatorem i w zależności od tego czy MEGA wet look chcemy (bez wycirania MF już), lub znów po 15-20 min przetarcie MF, opona wyraźnie "odżywiona" ale nie świeci jak psu... Moim zdaniem to najlepszy sposób aplikacji Endurance'a (ale też wielu innych środków do opon). Raz, że efekt wizualny jest w sam raz, a dwa, że nie zostawiając nadmiaru produktu na oponie poprawiamy trwałość. Taki sposób aplikacji gasi w zarodku hasła typu "bo mi Endurance spłynął z opony" albo "bo tłusty, nałapał kurzu i efekt szlag trafił po 20km".
Gówniash Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Zastanawiałem się nad wyborem między właśnie tymi dwoma produktami. Kupiłem w końcu Hot Shine z racji tego, że za podobne pieniądze było więcej preparatu. Dziś pierwsze użycie i ... zależy co kto lubi Ja lubię gdy opona świeci się jak pawianowi dupa, a Hot Shine niestety tego nie zapewnia. Opona w prawdzie jest czarna, "odżywiona" i wygląda jak nowa, jednak nie ma w ogóle połysku"wet looka". Próbowałem nakładać ponownie po jakiś 15 minutach, niestety nic się nie zmieniło. Nakłądam piankowym aplikatorem do opon od temachem (psikam na gąbkę), dość dokładnie wcierając; potem nie wycieram już niczym. Po moim poprzednim środku "K2 Bold" połysk był sporo większy. Jednak tutaj opona się nie klei, więc być może taki efekt utrzyma się dłużej ... pożyjemy zobaczymy. Mam jeszcze pomysł, żeby nałożyć bezpośrednio w butelki - spryskać oponę i nic nie robić, ale po pierwsze połysk będzie nierówny, po drugie zachlapie mi felgę i lakier ... czyli w sumie bez sensu.
MM.MM Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Dziś pierwsze użycie i ... zależy co kto lubi Spróbuj endurace od megsa
Administrator AreK Opublikowano 20 Lipca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Trza było megsa brać !
Gówniash Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 A hot Shine to nie Megs Jak mówię, w szukajce znalazłem tylko ten temat, konkretów mało, więc wziąłem hot shine z przyczyn ekonomicznych, niestety nie spełnia moich oczekiwań ... trudno jak to się mówi ... "życie "
Marco Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Mam jeszcze pomysł, żeby nałożyć bezpośrednio w butelkiCzyli nabyłeś "Hot shine tire SPRAY"?
MM.MM Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Mam jeszcze pomysł, żeby nałożyć bezpośrednio w butelkiCzyli nabyłeś "Hot shine tire SPRAY"? Chyba chce polać prosto z gwinta na opone
Gówniash Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Czyli nabyłeś "Hot shine tire SPRAY"? Tak dokładnie. Jedno foto z wczoraj - mini sesja - widać, że opony wyglądają jak bym ich niczym nie robił
MM.MM Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Wiadomo że jakiś tam spray będzie dużo słabszy niż w postaci żelu, wywaliłeś kasę w błoto bo na oponach nic nie widać.
Marco Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 wywaliłeś kasę w błoto bo na oponach nic nie widać.Tak od razu nie wyciągałbym wniosków. wszystko zależy od opony-z jakiej jest mieszanki,jakie ma wzory na boku oraz od jej wieku...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się