Skocz do zawartości

BMW E36 328 Coupe


plotek

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra robota :good: . Nie miałem jeszcze do czynienia z BMW ale wiem, że w niedalekiej przyszłości będę miał na warsztacie bardzo podobną e36 coupe. W bardzo podobnym lakierze. być może to ten sam nawet ale stan jeszcze gorszy... Jakich padów używałeś?

 

żółte pady 3M, niebieskie 3M i czarne też 3m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak kapcie maja 10 lat to zdrowo.Bieżnik to średnio ważny jest ,a elastyczność i właściwości gumy ,które z czasem się pogarszają.

Opona 4/5 lat i do wywalenia!

Ja można jeździć na tak starych oponach? :shock:

 

Nie wiem :/ ale szkoda by było gdyby takie auto wylądowało teraz gdzieś w rowie z powodu sparciałej gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona 4/5 lat i do wywalenia!

to wulkanizacje nie mialy by racji bytu kolego...

 

Ja można jeździć na tak starych oponach? :shock:
Nie wiem :/ ale szkoda by było gdyby takie auto wylądowało teraz gdzieś w rowie z powodu sparciałej gumy.

mozna, nie jedne 5 letnie sa lepsze niz nowe chinczyki ;]

 

 

niepotrzebnie czepianie sie czegos, co raczej jest malo istotne na tym forum. Chodzi raczej to, jak auto zostalo wyczyszczone/wypielegnowane, wiec docinki dla mnie sa przynajmniej bez sensu. Jezeli was stać przy 3-4 autach w domu na kupno nowych kompletow markowych opon zarowno zimowych jak i letnich co 2-3 lata to tylko pozazdroscic :good:

 

Efekt prac jak najbardziej ok :) z reszta samo auto tez wyglada super. gratuluje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka groszy ode mnie , każdy jeździ tym na co go stać. Jeśli już tak bardzo ważna jest kwestia opon to znajomy znalazł że wg normy PN-C94300-7 mozna swobodnie magazynowac, dystrybuowac i sprzedawac opony nie starsze niz 36 miesiecy. Maksymalny teoretyczny żywot opony to jest 10 lat - teoretyczny , w praktyce to różnie bywa. Na zajęciach na uczelni z technologi polimerów miałem trochę wykładów dotyczących opon. Jeśli chodzi o właściwości to z czasem guma parcieje , co ciągnie za sobą słabszą wytrzymałość, co może doproawdzić do nieszczęścia np gdy opona na coś najedzie (nie będzie miała już tej elastyczności co 7 czy 10 lat temu) . Chodzi o to że jeśli np mamy bardzo gęstą strukturę gumy to z czasem ta struktura się "rozluźnia". Mało tego trzeba jeszcze wziąć pod uwagę warunki eksploatacyjne, które to powodują niszczenie gumy. Też kwestia opony letnie a zimowe , bo dla niektórych jest to jedno i to samo. Przede wszystkim różnica jest w składzie mieszanki gumy. Opona zimowa jest bardziej miękka, bardziej podatna na ścieranie niż opona letnia. Jest to specjalnie zrobione aby zwiększyć przyczepność. Również kształt bieżnika jest inny , opona zimowa ma tak zaprojektowany bieżnik aby dosłownie "wcinać" się w warstwę śniegu co również poprawia stabilność. Powiem szczerze że miałem okazje pojezdzić zimą bmką na letnich oponach...to mimo iż silnik 1.6 spokojnie mógłbym wziąć udział w edycji gwiazdy tańczą na lodzie :D na zimówkach auto zupełnie inaczej się zachowywało ;) jakbym się gdzieś pomylił to mnie poprawcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.