kupusso Opublikowano 8 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Nie jestem mechanikiem, ale lubie pogrzebac. Zdjęcia najwidoczniej wygasły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Nie jestem mechanikiem, ale lubie pogrzebac. Tym większe uznanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Jest kosmos w hamowaniu co? u mnie w Leonie już sama zmiana z 288 na 312 przyniosła wyraźnie odczuwalną poprawę Nie jestem mechanikiem, ale lubie pogrzebac. ja nie jestem ginekologiem, a lubię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Na zdjęciach z czujnikiem widać, ze tarcza musiała bić konkretnie, nie wiem, jak masz teraz, ale tak to nie powinno na pewno wygladac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 10 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Borek, Jest przepaść, ale przód nurkował i tylne heble też sie zmieniły fernando, Po zdjęciu widzisz, że tarcze konkretnie biły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 kupusso, tak, ale nie powiem po zdjęciu, z jakiej przyczyny, jeśli o to pytasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 10 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Czujnik ma ruchomą skalę (można nią kręcić 360stopni), każde przyłożenie przyrządu pomiarowego powoduje ustawienie wskazówki w innym miejscu. Za każdym razem możemy mieć inny punkt odniesienia, możemy także doregulować skalę i odnosić się względem zera ale nie musimy. Ja tego nie robiłem, punkt zero ustalałem sobie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 10 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Rozumiem, ale mówię o samym wyglądzie tarcz. Może to świadczyć o różnych rzeczach, ale, kiedy już wiadomo, że występuje bicie, to moim zdaniem musiało bić konkretnie... w każdym razie mod dobry i nie ma co ciągnąć OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Kolejny upgrade hamulców, tył doczekał się stage 2- czyli 256mm Zostały mi nóweczki, porządne tarcze z przedniej osi 256mm ATE PD, których było mi żal sprzedawać za grosze. Wyczytałem na FABIACLUB, że można je założyć na tył. Kupiłem jarzma i zaciski podobno z Golfa IV GTI. Mogą też być z Octavi I, A3 8L, Toledo II, Leona I etc, wszystkich vagów o rozstawie śrub piasty 5x100 z napędem na przednią oś. Czyszczenie, malowanie i wymiana wszystkich uszczelek Stan obecny 232mm Demontaż do piasty, przy okazji drapanie i malowanie osłon, bieżąca konserwacja Jarzmo i tarcze na miejscu Jest jeszcze sprawa osłon. Nie zakładałem oryginalnych do 256 bo wiąże się to z rozkręceniem piasty do gołej belki, nie chciało mi sie tego robić. Popularne jest obcinanie szlifierą tego rantu dookoła. Ja natomiast poradziłem sobie w inny sposób, tzn powyginałem osłony i zrobil mi sie luz. Przy wymianie kół na zimowe dogne je żeby były bliżej tarczy i żeby leciało tam mniej syfu. Klocki te same co w 232mm Zacisk i odpowietrzanie 232mm 256mm Porównania: - tarcze ( tutaj złomowa 256, ale jest identyczna jak ta założona ATE) - zaciski - jarzma Pomocnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Spoko te upgrade'y wyglądają tylko czy pompa poradzi sobie z przodem i tyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Zacisk przedni w serii przy tarczach 256mm ma tłoczek 54mm, przy tarczach 312 tłoczek też jest 54mm. W tyle przy tarczy 232mm miałem tłoczek 34mm teraz jest 38mm, ale nie ma żadnych oznak żeby coś niedomagało. Pompa seryjnie jest taka sama przy bębnach i tarczach . Hamulce działają płynnie, nie jest to 0-1, skuteczność to przepaść w porównaniu do serii, ABS też gada tak jak przedtem. Na vagowskich forach czytałem, że pompy nie ruszamy. Tył był zmieniany dwa miesiące temu, przejechałem ponad 1kkm i nie dzieje się nic niepokojącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 kupusso - jakiej farby używałeś do malowania zacisków i czy lakierowałeś bezbarwnym na koniec? Przyglądając się pracy to fajne upgrade robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Zaciski malowane tylko Hammerite w czarnym połysku i nic więcej. Zimowe smarowanie Nowa rolka na przyszły sezon BBS Wstępne mycie Jeden rant do liźnięcia na maszynie Pod warstwą brudu lakier był spuchnięty i aluminium zaczęło korodować. Miałem w planach malowanie na jasny brąz w metaliku może fiolet albo złoty. Przymiarka i widzę, że ten zielony pasuje Hamulce wymusiły zmianę kół zimowych z 15" na 16". Dla odmiany stalówki. Felgi wyczyściłem z korozji do gołej stali, następnie podkład i lakier. Okazało się, że jedna felga jest nieznacznie krzywa więc zamówiłem dodatkową, a ta krzywa poszła na zapas. Zapas z oponą 205/45/16 jakiś Dunlop Opony Nokian WR A3 195/45/16 Wersja zimowa z kołpakiem - mam mieszane uczucia Doszła jeszcze rozpórka z GSG. Robiona specjalnie do benzyny, symetryczna z dwoma zastrzałami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Te zimowe koła tak średnio pasują Lepsze byłyby jakiekolwiek alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 kupusso, zdejm panie te kołpaki, bo jest masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 ojej kołpaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eidos71 Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Z tymi kołpakami wygląda jak... Hmmm... Dziadkowóz...? Jak już mają być stalówki z jakąś "ozdobą", to ewentualnie pociągnij zewnętrzne ranty na biało, lub srebrnym matem... Albo naklej taśmę na ranty Keiti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Te BBS'y to 7,5 cala szerokości? . I czy one nie jeździły na srebrnym MK4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ten kołpak w zamyśle miał wyglądać tak: Żeby tak było musiałbym bardziej skręcić gwint i dołożyć dystans. W rzeczywistości nie jest tak źle ale i tak chyba zostanie sama stalówka. Te BBS'y to 7,5 cala szerokości? . I czy one nie jeździły na srebrnym MK4? To są te koła. Wymagają trochę pracy, ale zima jest długa to sobie będę grzebał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 kupusso, nie dość , że kołpaki to jeszcze nie ładne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Bardzo ładne, powiem więcej- śliczne, tylko jak się okazało psują wizerunek całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 15 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Coś mi tu śmierdzi cultstyle'm i innymi forami Kołpak wcale nie jest taki tragiczny, stal wyglądała by gorzej, chociaż osobiście wolał bym jakakolwiek alufelgę Podstawą jest założyć większy dystans i będzie to jako-tako wyglądało No ale felga na lato to już krok w tył... Albo strzał w krok, jak kto woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wczoraj byłem załamany tymi deklami, ale okazuje się, że jest dobrze Zdjęcia tego nie oddają, trzeba zobaczyć na żywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 15 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 kupusso, dalej tego nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 15 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Mi się kołpaki podobają, przypominają mi felgi z Audi o podobnym wzorze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się