kostek73 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Ceny w Ameryce to temat rzeka. Zaczynając od samochodów i paliwie a na domach kończąc. Myślę, że nie ma co zaczynać bo tylko się będziemy wkurzać porównując co można kupić u nas, a co u nich. Gratuluję samochodu, piękna bestia za rozsądne pieniądze. Dbaj o niego.
pLaYmAn Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 No piękny ten Mustang, też lubię amerykańce Kiedyś szukając informacji o Royal Purple zawitałem na Wasze forum i pamiętam, że Twój Stang zrobił na mnie ogromne wrażenie ... a co do spalania, pali Tobie naprawdę niewiele, 300C 5,7 340KM pali przynajmniej te 18l Zobaczymy po zabawie Predatorem czy da się coś spuścić z tego wyniku.
adii Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autko przygotowane jak do sesji na okładke ! piękna ta czerwień .
miHoo79 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 włącznik od świateł jak w golfie czy tam passacie a pokretla nawiewow jak w polo co nie zmienia faktu ze autko super zadbane
Beny.rac Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam, Aż sie napatrzeć nie mogę i uwierzyć że zdjęcia nie były modifikowane przez grafika ... Rewelacyjny kolor i stan auta ...
SZyBA Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Piękne auto kolor, i pewnie ten bulgot 8mki
vhs Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Auto bardzo zacne. Rzuca się w oczy
RedHornet Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Auto bardzo zacne. Rzuca się w oczy Taa czasami jest to męczące: jakoś wszyscy chcą się ścigać, a patrol jak jest wolny od razu macha lizakiem
KinceK Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Bezwstydnie prześliczny jest ten Mustang, jeździłem kiedyś takim tylko V6, ale dźwięk miał chyba lepszy jak moje V12, fajny prosty samochód, ale wg mnie mizerna jakość wykończenia, mam nadzieję, że w wyższych wersjach jest lepiej. Gratulacje i tak trzymaj
RedHornet Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Bezwstydnie prześliczny jest ten Mustang, jeździłem kiedyś takim tylko V6, ale dźwięk miał chyba lepszy jak moje V12, fajny prosty samochód, ale wg mnie mizerna jakość wykończenia, mam nadzieję, że w wyższych wersjach jest lepiej. Gratulacje i tak trzymaj Tak wnętrzu dużo brakuje do europejskiego auta, ale co tam
andpgud Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Masakra jest pod maska. Ale to musi byc bestia. Jakis filmik by sie przydal
RedHornet Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Masakra jest pod maska. Ale to musi byc bestia. Jakis filmik by sie przydal Tutaj jakiś stary filmik sprzed 2 lat jeszcze bez wielu modyfikacji teraz autko brzmi trochu inaczej Bestie to ma kolega Mustang GT500 po modach właśnie wrócił z hamowni 763KM i 899 niutków
m1chal Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 763KM i 899 niutków no to to juz musi miażdzyć suty
spons Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Bestie to ma kolega Mustang GT500 po modach właśnie wrócił z hamowni 763KM i 899 niutków To jest oska czy czterolap?
zieluch Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jakie czasy do 0-100 i na 1/4 to osiąga ?
RedHornet Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Bestie to ma kolega Mustang GT500 po modach właśnie wrócił z hamowni 763KM i 899 niutków To jest oska czy czterolap? Hm rozumiem, że pytasz o przeniesienie napędu. Jeśli tak to to jest ośka - tylna ośka
SZyBA Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Bulgot 8mki właśnie przerwał cisze
spons Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Bestie to ma kolega Mustang GT500 po modach właśnie wrócił z hamowni 763KM i 899 niutków To jest oska czy czterolap? Hm rozumiem, że pytasz o przeniesienie napędu. Jeśli tak to to jest ośka - tylna ośka Tak dokladnie Hehe, 800ps na jedej osi to juz problem przeniesc na asfalt
RedHornet Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Tak to jest problem, ale miedzy krawężnikami da się jakoś utrzymać Na 1/4 najlepszy wynik miał 12,03 a do 100 wychodzi zależnie od startu 4 z hakiem u mnie 4.8 zmierzyłem najlepiej a mocy połowę mniej także tu dobitnie widać problem jednej osi. Ale jest fun
Administrator Evo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Teraz 800konnym Mustangiem można wyjechać z salonu, na gwarancji
spons Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Tak to jest problem, ale miedzy krawężnikami da się jakoś utrzymać Na 1/4 najlepszy wynik miał 12,03 a do 100 wychodzi zależnie od startu 4 z hakiem u mnie 4.8 zmierzyłem najlepiej a mocy połowę mniej także tu dobitnie widać problem jednej osi. Ale jest fun No w fun nie watpie, chociaz 800@900 to juz sztuka dla sztuki dla oski Brak trakcji pewnie do 200km/h jak sie dobrze wcisnie, a to juz troche strach na tylnej osi W kazdym razie, chetnie bym zobaczyl jak to lata bo projekt zacny Robili mustangi 4x4?
yukon Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 no właśnie były Mustangi z napędem 4x4? trochę mnie to zaskoczyło
RedHornet Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Heh był jeden model z niezależnym zawieszeniem ale 4x4 nigdy. To by była zbrodnia tak jak przerabianie na gaz.
spons Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To by była zbrodnia tak jak przerabianie na gaz. Acz kolwiek jakby byly 4 lapki to mysle ze wiele od p800 by nie odstawal pod wzgledem przyspieszenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się