julian Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 to za szybko, zdecydowanie. muszisz coś źle robić, bo mi starcza na 5-7aut. może musisz delikatniej traktować wszystkie wyoblenia i załamania lakieru? to jest jednak bardzo twarda gąbka i żle znosi przesuwanie jej przy 1400obrotach po listwach np. w przeciwieństwie do niebieskiej, którą można jechać po wsystkim bez konsekwencji.
Łukasz Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 Nie jest. To oficjalna informacja bezpośrednio od 3M i jeszcze potwierdzona u jednego z ich przedstawicieli. Podobno jedno zastępuje drugie - taki opis w dokumentacji technologicznej. Tyle wiem, a jak jest naprawdę to mogę od siebie powiedzieć, że ja nie czuję żadnej różnicy w dotyku. Tomek, jak wiesz coś więcej to napisz
Tomasz KRK Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 Ostatnio jak sprawdzałem to wyglądało to tak: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 ...chyba, że znowu coś namieszali z kolorami, masz może tą dokumentację technologiczną?
Łukasz Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 Ostatnio jak sprawdzałem to wyglądało to tak:http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 ...chyba, że znowu coś namieszali z kolorami, masz może tą dokumentację technologiczną? Dokumentacji nie mam, ale jak rozpytywałem o małe pady 3M to przy okazji rozmawiałem o kolorach dużych. Za dużo by pisać, ale generalnie 3M trochę miesza sam sobie, bo podobno zastępują produkty innymi, a technologicznie nic się nie zmienia. Dał mi przykład - kończy się jedna partia gąbek na magazynie, to mówią, żeby sprzedawać inne, bo wypuścili taką partię i jest to to samo. Produkt ten sam - numer inny. Uzyskałem takie informacje z dwóch niezależnych źródeł więc jakby w pewnym stopniu w to wierzę. Jak jest naprawdę to trzeba by było to pewnie mocno zbadać. Kolorystyka się zmieniła, ponieważ wprowadzili nowy system czyli zielony korek zielona gąbka, żółty żółta, niebieski niebieski. Czarny to żółty, a pomarańczowy to zielony. Tyle wiem od nich, a jeden z nich to człowiek z 3M.
Tomasz KRK Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 Czarny to żółty, a pomarańczowy to zielony. yyy, nie chciałbym Cię spotkać na skrzyżowaniu ze światłami żółta-polishing czarna-glazing http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/e ... 8K193CGZbl
Łukasz Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 yyy, nie chciałbym Cię spotkać na skrzyżowaniu ze światłami Hehe żółta-polishing czarna-glazing http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/e ... 8K193CGZbl Pomacaj te dwie gąbki - wg. mnie są identyczne. Może 3M w ten sposób pisze na opakowaniach - sam już zgłupiałem - jedni twierdzą jedno, drudzy z tej samej firmy zaprzeczają - paranoja jakaś
KubaCK Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 po południu wrzucę zdjęcie najświeższego know how 3M - są tam kolory. Z pamięci to pierwszy etap: zielona pasta zielony pad zmechacony pad Drugi etap: żółta pasta żółty pad pomarszczony pomarańczowy pad pomarszczony Trzeci etap: niebieskie mleczko ultrafina niebieski pomarszczony pad Pamięc mam jednak słabą, więc poczekajcie na fotkę Z tego co pamiętam to czarny pad był do wcierania wosku 3M. Jak są w etapach dwa różne kolorów padów to miało to znaczyć, że ten po lewej na konspekcie był mocniej ścierny.
turzol Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 Oznaczenia kodów i kolorów 3M są dość jasne i przejrzyste przynajmniej jeżeli chodzi no nową linie Żałuje teraz, że kupowałem osobno pady bo mogłem od razu kupić taki kit z fajną walizką: klik
kanar Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 przekozacki zestaw, znasz moze cene?
turzol Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 przekozacki zestaw, znasz moze cene? Z tego co wygooglowałem to 169€ bez kosztów przesyłki
KubaCK Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 wysłałem zapytanie do polskiego dystrybutora - też mi się podoba ten zestaw Z tego co wygooglowałem to 169€ bez kosztów przesyłki jakieś 700 PLN - może nie będzie tak źle
kuba Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 to za szybko, zdecydowanie. muszisz coś źle robić, bo mi starcza na 5-7aut. może musisz delikatniej traktować wszystkie wyoblenia i załamania lakieru? to jest jednak bardzo twarda gąbka i żle znosi przesuwanie jej przy 1400obrotach po listwach np. w przeciwieństwie do niebieskiej, którą można jechać po wsystkim bez konsekwencji. Kurcze.... Dokładnie chyba muszę delikatniej traktować ranty itd.... Zrobię fotkę mojego pomarańczowego pada po 1samochodzie. Używać go aż do samego końca ? Tzn aż cały się zetrze ? Ten zestaw 3m kozacki ! Przytuliłbym taki
julian Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 pomarszczony czemu pady waflowe nazywasz pomarszczonymi?
KubaCK Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 julian, bo nie znałem określenia waflowe i tak je sobie nazwałem - bo wyglądają na pomarszczone Obiecane zdjęcia:
julian Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2009 spoko spoko, po prostu byłem ciekaw czy np. jakiś sprzedawca nie wcisnął Ci takiego określenia.
KubaCK Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2009 julian, tak już mam przeważnie zapominam fachowych określeń i zaczynam używać swoich, które utrwalam i mi pasują
turzol Opublikowano 5 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2010 przekozacki zestaw, znasz moze cene? Można ten zestaw już kupić u nas, myślę że w dobrych pieniądzach: http://www.klakiernik.pl/index.php?products=product&prod_id=181 Jeżeli komuś nie jest potrzebny cały kit to można napisać @ do firmy i dogadać się co do ceny. Ja potrzebowałem samą torbę i dało radę załatwić Jak tylko przyjdzie to podziele się wrażeniami.
Puch Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2010 Warto zainwestować w te waflowe pady, czy wystarczą zwykłe ? O zaletach już wiem, pytam teraz o praktykę
Prezes Opublikowano 23 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2010 Odgrzeję lekko kotleta Dzisiaj pierwszy raz odpalałem nowego Shinex'a i tym samym testowałem system Megsa -> 105/205 i pady Megsa CP i PP oraz system 3m zielony i żółty korek i te same kolory padów. Podzieliłem klapę tylną na pół, wyglinkowałem i do dzieła. Megsem wykonałem pracę bez problemu. Mimo, że to pierwsze zetknięcie z rotacją, to efekt był taki jak oczekiwany. Przy 3M nie było już tak wesoło... na zielonej gąbce w ogóle nie szło... w różnych zakresach obrotowych pasta wysychała, jakby się ważyła i kruszyła, maszyna aż tańczyła na panelu. Z żółtym korkiem absolutnie żadnych problemów. Podpowiedzcie co poprawić... Jak postępować z zielonym zestawem 3M?
micha-ł Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Prezes, może nałożyłeś za dużo pasty, skoro polerka Ci podskakiwała Osobiście uważam że Fat Cut Plus jes trochę "sucha". Wystarczy delikatnie zwilżyć gąbkę wodą z atomizera - dwa/trzy psiki. U mnie pomaga. Byle nie przesadzić, bo będzie chlapać jak G3. Jeszcze możesz spróbować użyć pasty na żółtym padzie.
Prezes Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Prezes, może nałożyłeś za dużo pasty, skoro polerka Ci podskakiwała Osobiście uważam że Fat Cut Plus jes trochę "sucha". Wystarczy delikatnie zwilżyć gąbkę wodą z atomizera - dwa/trzy psiki. U mnie pomaga. Byle nie przesadzić, bo będzie chlapać jak G3. Jeszcze możesz spróbować użyć pasty na żółtym padzie. Ona nie podskakiwała, ale szła opornie, czułem, że coś jest źle...
micha-ł Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 W takim razie spróbuj na wilgotnym padzie i zacznij od żółtej gąbki. Jak taka kombinacja będzie za słaba, zamień gąbkę na zieloną (też wilgotną). Powinno trochę pomóc. Mnie też "zielony korek" szybko wysycha na panelach, dlatego nawilżam pady. Może trochę "fareclowy" sposób, ale skuteczny. Jeczcze może być opcja z brudnym padem
Prezes Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Jeczcze może być opcja z brudnym padem Był nowiutki...
micha-ł Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Spróbuj w takim razie (podczas pracy zielonym korkiem) nawilżać pady i daj znać czy coś pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się