Skocz do zawartości

Usuwanie rys pod klamkami


Gość wikkon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie do osób zajmujących się regeneracją lakieru. Jak radzicie sobie z rysami po pazurkach które prawie zawsze występują pod klamkami? Jestem nowicjuszem w polerowaniu, ale wychodzi mi ono już całkiem nieźle. Mam jednak problem pod tymi klamkami :/ Obecnie używam do tego celu papier 2000 + Megs ScratchX, ale efekty nie są zadowalające. Czy macie jakiś lepszy sposób na to bądź inne środki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od czegos mniej lub wrecz nie agresywnego. Jesli sa to tylko takie czarne kreski to cleaner powinien sobie z tym poradzic. U mnie dalo rade AG SRP a nie jest to zaden hardcore ani jako srodek scierny czy cleaner - bialy lakier. Jesli beda ryski to recznie SwirlX jesli ten nie pomoze to UltimateCompound. Z racji malej ilosci miejsca, aplikator piankowy megsa lub szmatka z fibry.

 

pasta tempo ... muszisz papierem ...
:shock::wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od czegos mniej lub wrecz nie agresywnego. Jesli sa to tylko takie czarne kreski to cleaner powinien sobie z tym poradzic. U mnie dalo rade AG SRP a nie jest to zaden hardcore ani jako srodek scierny czy cleaner - bialy lakier. Jesli beda ryski to recznie SwirlX jesli ten nie pomoze to UltimateCompound. Z racji malej ilosci miejsca, aplikator piankowy megsa lub szmatka z fibry.

 

pasta tempo ... muszisz papierem ...
:shock::wallbash:

jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma, takie ryski łatwo sie usuwa tymbardziej na tak małej powierzchni nawet tempo moze sie udać, nie mowie ze to najlepszy sposób ale da sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempo jak tempo ale papier? Z reszta ogolnie chodzi o to ze najpierw powinno sie sprobowac nak najmniej agresywnego podejscia, chyba ze wiemy ze i tak nic ono nie da.