Romekkk Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Witam. Wertowałem forum i z tego co wiem, że BH powinno się lekko wpracować. Stąd moje pytanie - próbował ktoś zapodać to na miekkim padzie na rotacji? Czy może jest to bez sensu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakikwap Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Romekkk, kurcze niewiem gdzie ale widziałem gdzieś test maszynowego zastosowania BH vs SRP vs. cośtam niewiem czy to "nasz: test czy z DW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz KRK Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Witam. Wertowałem forum i z tego co wiem, że BH powinno się lekko wpracować. Stąd moje pytanie - próbował ktoś zapodać to na miekkim padzie na rotacji? Czy może jest to bez sensu? Jest duże prawdopodobieństwo, że black hole na rotacji narobi Ci hologramów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 ja nakładałem i nie widzę, żadnych zastrzeżeń. hologramy to chyba tylko w wypadku brudnego pada itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romekkk Posted March 26, 2011 Author Report Share Posted March 26, 2011 ja nakładałem i nie widzę, żadnych zastrzeżeń. hologramy to chyba tylko w wypadku brudnego pada itp. a jak z samym nakładaniem? Idzie to jakoś w miarę? Ostatnio kładlem maszynowo DJ LP lite i zauważylem tylko same plusy - szybciutko i dokładnie wypracowane. Z BH też tak miałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 tak idzie bardzo ładnie i nie męczysz się ręcznie. nakładam na całe auto, odczekuje 15 min i jeszcze raz przejeżdżam każdy element maszyną ale już bez środka, odczekuje kolejne 30min i resztki ścieram fibrą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Czy daje to zauważalnie lepszy efekt niż nałożenie BH maszyną i wytarcie pozostałości MF? Ten drugi przejazd to robisz suchym padem?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 napiszę jeszcze raz bo widzę, że nie wszyscy zrozumieli: 1. czarny pad ABW lub niebieski 3M po około 3 kropki na pół elementu, obroty 600, 2. odczekuje 15 min, 3. tym samym padem ale już bez środka jeszcze raz całe auto, 4. odczekuje 30min, 5. przecieram mikrofibrą eurov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakikwap Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 a wdzieliście to http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=971 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 czyli potwierdzone, że bez stresu można nakładać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 niebieski pad ABWNo to byś pojechał tym BH...1. niebieski pad ABW lub 3M po około 3 kropki na pół elementu, obroty 600,2. odczekuje 15 min, 3. tym samym padem ale już bez środka jeszcze raz całe auto, 4. odczekuje 30min, 5. przecieram mikrofibrą eurov. Cala ta procedura wydaje mi się zbędna. Wypracowujesz produkt praktycznie do zniknięcia,resztki przecierasz fibrą. Tyle. To nie LSP żeby czekać z polerowaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Marco pomyła, przyzwyczajenie do 3M, już poprawiłem napisałem tak bo tyle mniej więcej zajmuje mi objechanie auta do około i lecę od początku. a 30 min odczekuje jakoś tak z przyzwyczajenia (jest czas żeby się napić) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted March 26, 2011 Administrator Report Share Posted March 26, 2011 Jest duże prawdopodobieństwo, że black hole na rotacji narobi Ci hologramów. A to dlaczego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Jest duże prawdopodobieństwo, że black hole na rotacji narobi Ci hologramów. Zależy jak do tego podejść. Przy obrotach rzędu 800-900 i umiejętnych przejazdach na wykończeniowych padach nie powinno się nic stać. Przynajmniej ja krzywdy sobie nie zrobiłem. Lecz prawdopodobieństwo istnieje i to nawet większe niż w totolotku na 5-ątke, chociażby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Używałem już kilka razy BH na rotacji i żadnych baboków nie było...na prawdę nie wiem co by trzeba robić żeby hologramy po tym powstały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
senz Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 3. tym samym padem ale już bez środka jeszcze raz całe auto,4. odczekuje 30min, a po co coś takiego robić ? Nakładasz ścierasz i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partner forum CAR CRAZY Posted March 27, 2011 Partner forum Report Share Posted March 27, 2011 Juz nie raz się spotkałem z 2 rodzajami aplikacji,: - wypracowanie i wypolerowanie -wypracowanie do mgiełki zostawienie, po obleceniu całego auta dopiero polerowanie. Sam nie robiłem porównania ale wydaje mi się że w tym drugim sposobie może mieć delikatnie większą się przykrywania defektów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz KRK Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Jest duże prawdopodobieństwo, że black hole na rotacji narobi Ci hologramów. A to dlaczego ? A to dlatego, że black hole to glaze i nie służy do polerowania (ścierania) lakieru celem usunięcia defektów, do tego służy rotacja i pasty polerskie. Dlatego też, że widziałem jak ktoś wpadł na pomysł nakładania black hole rotacją na ciemny lakier i efektem były piękne hologramy w pełnym trójwymiarze (efekt znacznie lepszy niż w kiepskim filmie avatar) . Nie twierdzę, że zawsze black hole + rotacja=hologramy, być może w określonych warunkach (twardy srebrny lakier, wolne obroty) hologramy nie powstaną/nie będą widoczne. Moim zdaniem jednak istnieje duże prawdopodobieństwo narobienia hologramów, które dodatkowo mogą nie uwidocznić się od razu, przykryte przez wypełniacze z black hole . Niektóre polerki rotacyjne startują szybciej niż 600 obr/min, dlatego odradzałbym mniej doświadczonym kolegom ten sposób nakładania black hole, a już na pewno odradzałbym jeżdżenie suchym padem po lakierze jak to ktoś wcześniej sugerował. Jeśli już koniecznie BH i maszyna to raczej polerka DA byłaby bardziej odpowiednia. Najwidoczniej do podobnych wniosków doszli w polishedbliss "Suitable for rotary polishers: No" Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 robiłem tak kilka razy na czarnych lakierach i nigdy nie narobiłem hologramów. pad nie jest suchy lecz bez środka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted March 27, 2011 Administrator Report Share Posted March 27, 2011 Przedziwna teoria, na szybko przychodzi mi do głowy conajmniej 6 nieściernych cleanerów/glazeów które nie tworzą hologramów na rotacji,również na względnie miękkich lakierach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Rotacją można jedynie nakładać BH, ale nie wypracowywać Jeśli ktoś się połasi, będą holsy - lecz nie takie zwyczajne - nazwałbym to raczej "storm clouds" Nakładamy skromnie maszyną do max 900, z wolnym startem i żwawymi, niechaotycznymi przejazdami. Zostawiamy do związania. MF i ogień. Ja już robiłem BH to wyłącznie na czarnych, ciemnych autach, bo do jasnych używałem WD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now