Skocz do zawartości

Wosk dający głebie ciemnego koloru?


Gość and00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest to m 2 post, tzn 1 merytoryczny a właściwie pytający :-] .

Jestem początkujący, i niestety nie miałem możliwości na własne oczy zobaczyc różnic pomiędzy woskami, i mam nadzieje że pomożecie mi ogarnąc róznice i dobrac wosk zgodny z moimi oczekiwaniami.

Mam granatowe auto z nowym lakierem metalic -prawie całe będzie malowane (bez dachu)

Szukam wosku który sie nie tylko daje efekt mokrego lakieru, ale daje także głębie koloru.

Mam kilku faworytów ale opisy sa podobne i nie do końca rozumiem czym sie różnią miedzy sobą wizualnie.

Zymol Carbon -280zł

Chemical Guys 50/50 -229zł

DJ Blue -169zł

Lusso Oro -155zł

DJ Blue -169zł

Colli 915 -115zł

PoorBoys World Natty's Red -80zł

 

Rozpiętośc cenowa spora, tym bardziej że jak rozumiem do Zymola wypada używac Zymola HD, co jeszcze bardziej pogłębia róznice...

Jak jednak one wyglądają w rzeczywistości, co możecie powiedziec o tych woskach, i może doradzic jakiś inny.

Pozdrawiam i oczekuje na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku nie przejmowałbym się za bardzo różnicą między danymi woskami, gdyż będą to różnice dość subtelne. Jeśli nie masz za bardzo pewności możesz poszukać na początek próbek wosków (np. w showcarshine.pl).

Ważne też, żeby auto zostało porządnie pomalowane. I jeśli już zostanie pomalowane, to żeby za ewentualną polerkę nie brała się osoba do tego nie przeznaczona. Bo wtedy cały efekt pójdzie na marne.

Choć wg mnie jeśli zaczniesz choćby od najtańszego PoorBoys'a Red to będziesz zadowolony. Sam mam i bardzo sobie chwalę, choć wiem, że i mi w przyszłości przyjdzie pewnie kupić Zymol'a albo Swissvax'a ;)

Ale nie wszystko na raz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach