Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wypadałoby przetrzeć IPA, potem ewentualnie cleaner.

Po glinkowaniu też myjemy samochód, tak jak i po korekcie. Cleaner/IPA nanosimy po umyciu samochodu.

 

[ Dodano: 26 Czerwiec 2011, 20:04 ]

kaczornysa, wydaje mi się że Formula1, było kilka pozytywnych opinii a na temat K2 nic. Pomyśl może lepiej o TurtleWax ICE, ale za to w tej kasie dostaniesz już testery porządnych posków typu FK1000p oferujące znacznie dłuższe zabezpieczenie lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie k2 ultrawax wytrzymał coś około 2 miesięcy, świetny wosk jak na swoje 11 zł

To będę musiał kiedyś jeszcze raz sprawdzić. A co pod niego kładłeś?

zazwyczaj myłem czymś odtłuszczającym typu ludwik, to były jeszcze czasy przed forumowe

A ja mam takie głupie pytanie przy korekcie jedziecie cale auto np ssr2.5 a potem przechodzicie na na ssr1 i znów cale auto czy każdy element osobno ??

to zależy tylko od ciebie jak będzie wygodniej, niektórzy rozkładają prace na kilka dni a żeby nim jeździć to robią po kilka elementów dziennie, tyle że trzeba często myć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porządnych posków typu FK1000p oferujące znacznie dłuższe zabezpieczenie lakieru.

 

Tak Ja wiem, i na dniach będę zamawiał FK1000p tester + jakiś cleaner, ale pytałem się o budżetowe woski bo muszę i taki kupić dla kuzyna. Wybór chyba padnie na F1, poszukam może znajdę jakieś testy na forum.

 

Wielkie dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje uzupelnic pasty do zrobienia lakieru w mojej a6tce. Niestety nie bardzo mam finanse na zestaw od jednego producenta (troche mi idzie kasy na doprowadzenie a6tki do stanu idealnego :)

Obecnie mam Sholla S03 i teraz potrzebuje czegos do wykonczenia po s03 (lakier w stanie masakrycznym...), zastanawiam sie nad uzupelnieniem z mezerny (z ,mezerna stycznosci nie mialem wiec nie znjam tego systemu) i teraz pytanie czy po s03 dac PF2500 czy FF3000?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie powierzchni w nowym samochodzie (VW Passat).

1) miejscowa szorstkość i plamki na lakierze widoczne po potraktowaniu wodą itp. takie, jakby po bardzo twardej wodzie, za nic nie chciało ustąpić ani po myciu, ani po potraktowaniu roztw. IPA. - po cleanerach Lusso Revitalizing i Vanillia Hand Glaze, to samo.

Nie mam pojęcia, czy coś było źle polakierowane/transportowane? Czy może to jakieś zabezpieczenie do transportu? Dodam, że najbardziej zauważalne jest na przednich nadkolach, natomiast wnęki drzwi są gładkie.

2) Szyby (tylko z zewnątrz) są tak chropowate, że działają niemal jak rzep na fibrę. Możliwe, żeby było to jakieś rozwiązanie mające zmniejszyć 'ogrzewanie' promieniami słonecznymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę polecić mi szampon którym umyć auto przed korektą lakieru i drugi który będzie do regularnego mycia auta. I druga sprawa korekta na pastach MENZERNA FG 500 i MENZERNA SF 4000 kiedy przecierać panel IPA po pierwszej paście czy dopiero po dwóch?

Jakie efekty powinienem uzyskać po pierwszej paście FG 500 szkło czy jeszcze rysy itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.