kaczornysa Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 Szybkie pytanko, który wosk jest "lepszy" K2 czy Formula 1 ??
balcerek Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 Mycie szorowanie auta Glinkowanie Korekta lakieru Wosk Czy po korekcie muszę jeszcze czegoś użyć czy po drugiej wykańczającej paście mogę nakładać wosk?
k24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 Wypadałoby przetrzeć IPA, potem ewentualnie cleaner. Po glinkowaniu też myjemy samochód, tak jak i po korekcie. Cleaner/IPA nanosimy po umyciu samochodu. [ Dodano: 26 Czerwiec 2011, 20:04 ] kaczornysa, wydaje mi się że Formula1, było kilka pozytywnych opinii a na temat K2 nic. Pomyśl może lepiej o TurtleWax ICE, ale za to w tej kasie dostaniesz już testery porządnych posków typu FK1000p oferujące znacznie dłuższe zabezpieczenie lakieru.
damian Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 K2 u mnie leżał tydzień tylko było to jesienią nakładany przy 15 stopniach.
malkolm Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 a u mnie k2 ultrawax wytrzymał coś około 2 miesięcy, świetny wosk jak na swoje 11 zł
wasyl156 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 a ja wolę F1. Na pewno lepiej się z nią pracuje.
damian Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 a u mnie k2 ultrawax wytrzymał coś około 2 miesięcy, świetny wosk jak na swoje 11 zł To będę musiał kiedyś jeszcze raz sprawdzić. A co pod niego kładłeś?
jacek_1 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 A ja mam takie głupie pytanie przy korekcie jedziecie cale auto np ssr2.5 a potem przechodzicie na na ssr1 i znów cale auto czy każdy element osobno ??
malkolm Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 a u mnie k2 ultrawax wytrzymał coś około 2 miesięcy, świetny wosk jak na swoje 11 zł To będę musiał kiedyś jeszcze raz sprawdzić. A co pod niego kładłeś? zazwyczaj myłem czymś odtłuszczającym typu ludwik, to były jeszcze czasy przed forumowe A ja mam takie głupie pytanie przy korekcie jedziecie cale auto np ssr2.5 a potem przechodzicie na na ssr1 i znów cale auto czy każdy element osobno ?? to zależy tylko od ciebie jak będzie wygodniej, niektórzy rozkładają prace na kilka dni a żeby nim jeździć to robią po kilka elementów dziennie, tyle że trzeba często myć
kaczornysa Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 porządnych posków typu FK1000p oferujące znacznie dłuższe zabezpieczenie lakieru. Tak Ja wiem, i na dniach będę zamawiał FK1000p tester + jakiś cleaner, ale pytałem się o budżetowe woski bo muszę i taki kupić dla kuzyna. Wybór chyba padnie na F1, poszukam może znajdę jakieś testy na forum. Wielkie dzięki
yukon Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 a to jest coś bardziej budżetowego niż 16,90zł - rabat?
kaczornysa Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 a to jest coś bardziej budżetowego niż 16,90zł - rabat? Jeżeli chodzi o tester to nie Ale w tym przypadku liczy się "pojemnośc"
Moderator rychu Opublikowano 27 Czerwca 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 liczy się "pojemnośc" Jak się uwzględni trwałość F1 wynoszącą jakiś tydzień to jego pojemność traci na znaczeniu....
pLaYmAn Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 F1 trzyma tylko tydzień ? W takim razie z budżetowych LSP polecam wosk Turtle Wax Original (ja kiedyś używałem tego w płynie, zielona butelka z tego co pamiętam), który wytrzymywał grubo ponad miesiąc.
sq8shq Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 potrzebuje uzupelnic pasty do zrobienia lakieru w mojej a6tce. Niestety nie bardzo mam finanse na zestaw od jednego producenta (troche mi idzie kasy na doprowadzenie a6tki do stanu idealnego Obecnie mam Sholla S03 i teraz potrzebuje czegos do wykonczenia po s03 (lakier w stanie masakrycznym...), zastanawiam sie nad uzupelnieniem z mezerny (z ,mezerna stycznosci nie mialem wiec nie znjam tego systemu) i teraz pytanie czy po s03 dac PF2500 czy FF3000?
JM63 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam pytanie odnośnie powierzchni w nowym samochodzie (VW Passat). 1) miejscowa szorstkość i plamki na lakierze widoczne po potraktowaniu wodą itp. takie, jakby po bardzo twardej wodzie, za nic nie chciało ustąpić ani po myciu, ani po potraktowaniu roztw. IPA. - po cleanerach Lusso Revitalizing i Vanillia Hand Glaze, to samo. Nie mam pojęcia, czy coś było źle polakierowane/transportowane? Czy może to jakieś zabezpieczenie do transportu? Dodam, że najbardziej zauważalne jest na przednich nadkolach, natomiast wnęki drzwi są gładkie. 2) Szyby (tylko z zewnątrz) są tak chropowate, że działają niemal jak rzep na fibrę. Możliwe, żeby było to jakieś rozwiązanie mające zmniejszyć 'ogrzewanie' promieniami słonecznymi?
k24 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Masz pasty polerskie? Jeśli tak to spróbuj najpierw wykończeniową na miękkim padzie, jeśli nie ustąpi to spróbuj mocniejszej kombinacji itd.
JM63 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Chyba tak bede musial zrobic. Dzięki
balcerek Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Proszę polecić mi szampon którym umyć auto przed korektą lakieru i drugi który będzie do regularnego mycia auta. I druga sprawa korekta na pastach MENZERNA FG 500 i MENZERNA SF 4000 kiedy przecierać panel IPA po pierwszej paście czy dopiero po dwóch? Jakie efekty powinienem uzyskać po pierwszej paście FG 500 szkło czy jeszcze rysy itp?
SzaKal Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam pytanie, jeżeli chodzi o papier wodny to co polecacie ? czy może jeżeli chodzi o to, to brać z marketu ?
patryczek11 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 chce użyć przed woskowaniem nowego samochodu ten produkt Sonus Paintwork Cleaner . co o nim sądzicie? Nada się?
harvard Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2011 Czy APC poradzi sobie ze smarem w drzwiach mam na myśli te miejsca który widać po otworzeniu drzwi? dzięki
ENERGY_NET Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2011 Czy APC poradzi sobie ze smarem w drzwiach mam na myśli te miejsca który widać po otworzeniu drzwi?dzięki Tak.
Rekomendowane odpowiedzi