Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie i Panie mam takie pytanie czy cleaner przed woskiem ma duże znaczenie w sprawie jakości powłoki wosku i jej trwałości.

Im lepiej/dokładniej przygotowana powierzchnia tym dłużej wosk poleży. Nie bój się, że colli zejdzie po tygodniu... tak źle nie będzie. Poza tym... niedługo i tak pewnie będziesz pucował auto i będzie możliwość użycia cleanera. Dla mnie wosk może sobie leżeć nawet poniżej miesiąca, bo częściej lubię się woskiem bawić ;)

 

. Mówię że potrzebój jeszcze ze 3 godziny a ona oczywiście w ciągu następnych 30 minut była w garażu z 10 razy oczywiście ze wsparciem mamy. I tak dzięki nim zapomniałem przed colim dać cleanera. I z tąd moje pytanie.

Stąd.

 

I zaraz mnie szlak trafi bo tak mnie poganiała, a teraz już godzinę na nią czekam i postanowiłem zapytać Was czyli doświadczonych detalierów. :)

Szlag.

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ja ręcznik PB waflowy prałem, 40* z normalnym proszkiem ale bez płynu do płukania, nie farbował i dalej bardzo dobrze się spisuje. :)

Opublikowano

Mam pytanko czy zabezpieczacie folią głośniki podczas mycia progów myjką, bo trochę się o nie boję. Niby jeden przeleciałem na szybko i trochę poleciało na głośnik, na razie nic się nie stało :idea:

Drugą sprawę mam odnośnie mycia deski rozdzielczej. Czy APC psikać bezpośrednio na plastiki, szorować i potem wytrzeć MF? I czy na radio jakiejś folii nie dać?

Opublikowano

znajomy prosi mnie o zakup piany i wosku do motoru ;) piana ma zmywać dosyć dobrze zabrudzenia drogowe...może zmywać wosk(wpadł na pomysł, że będzie często woskował). Co do zabezpieczenia myślałem o czymś z sealantów :-] problemy to, wysoko temperatura i obcieranie się, szczególnie o bak. moje typy:

 

1. piana ValetPRO Orange Pre-Wash/ValetPRO Snow Foam Combo?

2. FK1000/WOLFGANG DEEP GLOSS 3.0/Duragloss #105?

 

jeżeli ktoś ma doświadczenie z motorami albo wie co dobrze sobie poradzi, będę wdzięczny za rady :good:

Opublikowano

Pepper polecam DG #471. Na nawoskowanym aucie radzi sobie bardzo dobrze, natomiast bez wosku jest słabo - nie jest to mocny środek i zalecany jest na nawoskowane lakiery.

Opublikowano
1. piana ValetPRO Orange Pre-Wash/ValetPRO Snow Foam Combo?

2. FK1000/WOLFGANG DEEP GLOSS 3.0/Duragloss #105?

1. piana ValetPRO Orange Pre-Wash/ValetPRO Snow Foam Combo?

2. FK1000/WOLFGANG DEEP GLOSS 3.0/Duragloss #105?

co do piany jeśli ma być mocna to dimer i temu podobne preparaty do mycia tirów,

a wosk jeśli będzie urzywany często i bez cleanera wybrał bym na przykład taki ALL-IN-1 POLISH + SHINE & SEALANT lub inny cleaner wax

Opublikowano

A ja mam kłopot z felgami, przyjechały trochę brudne i zaklejone taśmą więc najpierw je umyłem apc 1:4, vp tar and glue remover usunąłem resztki taśmy od wewnętrznej strony felgi i na całość nałożyłem nie rozcieńczony blue gel, ładnie sie domyło ale, od strony zewnętrznej zostały czarny nalot (pewnie z hamulców). Mam attack od autolandu, ale nie liczę, że on da radę skoro blue gel nie dał. Czy ironx załatwi sprawę i idealnie doczyści felgi? Większe kropki poszły po vp tar and glue ale "maczek został"

Opublikowano

do mycia wstępnego przed korektą używam Tenzi Truck. Motor to podobna Yamaha MT 01 z dużą ilością chromy i czegoś na styl carbonu(wydechy itp.) boję się, żeby piana o ph14 nie załatwiła tego wszystkiego.

malkolm co polecasz z AIO? może CHERRY GLAZE i na to np. FK1000?

Opublikowano

gruby_RS mam u siebie Bilt Hamber Soft, nie za delikatna do takiego nalotu ? Spróbuje jutro nią podziałać bo ValetPRO Yellow Poly Clay nawet nie tknął tego. Dzięki za radę

Opublikowano

Lukk, jeśli to nie wżer, to po napoczęciu TG glinka powinna zadziałac, ale skoro VP nie dała rady to BH soft tym bardziej. Jesli masz IronX-a to spróbuj jak najbardziej tym. tylko daj mu podzialac tak z 5 min.

Opublikowano

No właśnie nie mam w tej chwili iron-x, jutro zakupię i dam znać jak poszło. Chciałbym do ideału je doprowadzić więc nie odpuszczę tego nalotu, czuć go pod palcami jak piasek no i wygląda też średnio. Skoro większe zmyło tar and glue remover to mniejsze pewnie nie są pod lakierem.

Opublikowano
Skoro większe zmyło

 

...to mniejsze są złogiem innego typu. Kupuj Irona, świetny produkt. Może rozważ też nowość Wolf-a Breake Duster. Jest w CarSpa. Tak czy inaczej powodzenia na froncie ;)

Opublikowano
do mycia wstępnego przed korektą używam Tenzi Truck. Motor to podobna Yamaha MT 01 z dużą ilością chromy i czegoś na styl carbonu(wydechy itp.) boję się, żeby piana o ph14 nie załatwiła tego wszystkiego.

tu może być problem, do chromu to raczej coś o neutralnym ph.

co polecasz z AIO? może CHERRY GLAZE i na to np. FK1000?

nie znam tego produktu więc nie odpowiem, ale myślę że każdy AIO z polimerem będzie dobry

Opublikowano

macie jakieś tajne sposoby na mycie plastików kokpitu?

APC, szorowanie i wycieranie jakąś mokrą szmatką, czy może macie sposób na polanie tego wszystkiego myjką? :lol:

I czy radio zaklejać, czy się nie przejmować?

Opublikowano

Orientujecie się ile może średnio kosztować oklejenie przedniego zderzaka folią bezbarwną która by zmniejszyła odprysk lakieru od kamieni?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.