Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

lajcik1, ja prysnąłem zwykłym sprayem do zacisków o dziwo wytrzymało rok, na kolejną wiosenkę lekko przepaliłem aby odświeżyć, tak że nie widze sensu bawienie sie w jakieś specjalistyczne malowanie, nawet jeśli masz co rok prysnąć sprayem to czy dużo roboty?

 

dokładnie takim pryskałem: http://allegro.pl/motip-spray-do-malowa ... 24788.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pytałem dzisiaj w firmie zajmującej się malowaniem proszkowym. Za pomalowanie zacisków powiedzieli mi 40 zł, a jeżeli jeszcze mieliby je piaskować/śrutować to dodatkowo 30 zł. Więc cena 70 zł, uważam jest jak najbardziej przyzwoita :good:

Licząc koszt farby Motip itp + czas na dokładne oczyszczenie i malowanie wyjdzie pewnie w tych samych granicach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak że nie widze sensu bawienie sie w jakieś specjalistyczne malowanie, nawet jeśli masz co rok prysnąć sprayem to czy dużo roboty?

a to mało roboty? Chyba bym sie pochlastał gdybym miał robić to co roku (a lubię grzebać przy aucie)

Ja mam pomalowane na czarno więc ciężko pokazać na zdjęciu efekt:

03e887bc0792fc2em.jpg

ta farba ma fajną cechę, że po 1-2 minutach od pomalowania rozlewa się na równo i nie ma zupełnie śladów od pociągnięcia pędzlem. Przeszła też test temperaturowy jak mi się z tyłu tłoczek przyblokował i tarcza zaczęła świecić ;) a lakierowi nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie moj znajomy zalozyl felgi do VW polo 6n z Renault 19, sa to felgi stalowe, na tyl pasuja bez problemu, ale na przod o cos ocieraja, o hamulec czy cos, czy to mozliwe zeby felga byla za blisko hamulca ? co zrobic z tym tematem ? Dystans pomoze ? :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jaki rozmiar felg?? Z przodu tarcza większa, co za tym idzie zaciski bardziej wystają i felgi możesz nie spasować.

Podobną sytuację miał mój kumpel z klatki. Zamienił 306 HDI 1.4 na 306 HDI 2.0 140 KM, zostawił sobie ze starego modelu zimówki na felgach stalowych. Przy próbie założenia zonk, nie wejdą na przód bo zacisk przeszkadza. Nie wziął pod uwagę tego, że mocniejsza wersja to i hamulce większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak że nie widze sensu bawienie sie w jakieś specjalistyczne malowanie, nawet jeśli masz co rok prysnąć sprayem to czy dużo roboty?

a to mało roboty? Chyba bym sie pochlastał gdybym miał robić to co roku (a lubię grzebać przy aucie)

 

A kto powiedział że należy rozbierać? wystarczy auto podnieść odtłuścić okleić co trzeba i zamiatać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Ten:

http://showcarshine.pl/aplikatory/36-ch ... czacy.html

Czy ten:

http://showcarshine.pl/aplikatory/394-m ... shing.html

 

5 letnie auto, czarny lakier VW :P

Mam dylemat no... taka szybka reczna polerka UC

 

Moim zdaniem to to samo a jak chcesz coś mocniej tnącego to to

http://showcarshine.pl/aplikatory/984-v ... wardy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie czoła piasty farbą to nie najlepszy pomysł :o

 

w relacjach PSB robiono tak nie raz, sam tak robię i nie zauważyłem żeby coś złego się działo

skąd takie obawy? :)

Jak mi raz skleiło felgę to powiedziałem o nie i nigdy więcej,byłem w warsztacie to można było sobie pozwolić na pewne ,,procedury" na trasie na zwykłym podnosniku byłby strach,żeby samochód nie spadł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli założysz felgi z Renault do VW to bedą bić ci koła bo nie wycentrujesz dobrze koła na piascie a do VW nie podejdzie bo VW ma chyba 57.1 a Renault 60.1mm trzeba bedzie toczyć jakies pierscienie centrujące

 

 

 

13 cali, moze to byc przez to ze VW ma et 38 a renault 49 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HoodY, nie chodzi mi o pierscienie tylko o to ze tra, takze chyba wina et, to ze inny otwor centrujacy to wiem :) Ale dzieki

 

 

A no jak najbarziej wina ET im większe ET to felga chowa się do środka a im mniejsze to bardziej wystaje.poza nadkola. :)

 

[ Dodano: 24 Styczeń 2013, 10:09 ]

kubik, tak sztuka dla sztuki bo po kilkukrotnym zdjęciu koła i tak z tej farby nic nie zostanie (w końcu tarcza bardzo się rozgrzewa i przykleja się do felgi)

 

A może felga jest zbyt mocno spasowana z piastą i dlatego tak ciężko schodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.