karambol Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 lajcik1, ja prysnąłem zwykłym sprayem do zacisków o dziwo wytrzymało rok, na kolejną wiosenkę lekko przepaliłem aby odświeżyć, tak że nie widze sensu bawienie sie w jakieś specjalistyczne malowanie, nawet jeśli masz co rok prysnąć sprayem to czy dużo roboty? dokładnie takim pryskałem: http://allegro.pl/motip-spray-do-malowa ... 24788.html
mario448 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Wydaje mi się, że jeśli efekt ma być trwały to warto pobawić się, nawet jeśli ma to kosztować trochę więcej.
lajcik1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pytałem dzisiaj w firmie zajmującej się malowaniem proszkowym. Za pomalowanie zacisków powiedzieli mi 40 zł, a jeżeli jeszcze mieliby je piaskować/śrutować to dodatkowo 30 zł. Więc cena 70 zł, uważam jest jak najbardziej przyzwoita Licząc koszt farby Motip itp + czas na dokładne oczyszczenie i malowanie wyjdzie pewnie w tych samych granicach
Borek Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 tak że nie widze sensu bawienie sie w jakieś specjalistyczne malowanie, nawet jeśli masz co rok prysnąć sprayem to czy dużo roboty? a to mało roboty? Chyba bym sie pochlastał gdybym miał robić to co roku (a lubię grzebać przy aucie) Ja mam pomalowane na czarno więc ciężko pokazać na zdjęciu efekt: ta farba ma fajną cechę, że po 1-2 minutach od pomalowania rozlewa się na równo i nie ma zupełnie śladów od pociągnięcia pędzlem. Przeszła też test temperaturowy jak mi się z tyłu tłoczek przyblokował i tarcza zaczęła świecić a lakierowi nic
snap Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 zdjac, pomalowac proszkowo, zalozyc
michoo_ Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Panowie, Ten: http://showcarshine.pl/aplikatory/36-ch ... czacy.html Czy ten: http://showcarshine.pl/aplikatory/394-m ... shing.html 5 letnie auto, czarny lakier VW Mam dylemat no... taka szybka reczna polerka UC
barteq161 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 panowie moj znajomy zalozyl felgi do VW polo 6n z Renault 19, sa to felgi stalowe, na tyl pasuja bez problemu, ale na przod o cos ocieraja, o hamulec czy cos, czy to mozliwe zeby felga byla za blisko hamulca ? co zrobic z tym tematem ? Dystans pomoze ?
LoozaQ Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pytanie jaki rozmiar felg?? Z przodu tarcza większa, co za tym idzie zaciski bardziej wystają i felgi możesz nie spasować. Podobną sytuację miał mój kumpel z klatki. Zamienił 306 HDI 1.4 na 306 HDI 2.0 140 KM, zostawił sobie ze starego modelu zimówki na felgach stalowych. Przy próbie założenia zonk, nie wejdą na przód bo zacisk przeszkadza. Nie wziął pod uwagę tego, że mocniejsza wersja to i hamulce większe.
karambol Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 tak że nie widze sensu bawienie sie w jakieś specjalistyczne malowanie, nawet jeśli masz co rok prysnąć sprayem to czy dużo roboty? a to mało roboty? Chyba bym sie pochlastał gdybym miał robić to co roku (a lubię grzebać przy aucie) A kto powiedział że należy rozbierać? wystarczy auto podnieść odtłuścić okleić co trzeba i zamiatać
cz@rek Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Panowie,Ten: http://showcarshine.pl/aplikatory/36-ch ... czacy.html Czy ten: http://showcarshine.pl/aplikatory/394-m ... shing.html 5 letnie auto, czarny lakier VW Mam dylemat no... taka szybka reczna polerka UC Moim zdaniem to to samo a jak chcesz coś mocniej tnącego to to http://showcarshine.pl/aplikatory/984-v ... wardy.html
kubik Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Malowanie czoła piasty farbą to nie najlepszy pomysł
barteq161 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 LoozaQ, Ale to chyba na szerokosc nie wchodzi, nie wiem jutro to zobacze i zobaczymy czy da sie cos poradzic
LoozaQ Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 LoozaQ, Ale to chyba na szerokosc nie wchodzi, nie wiem jutro to zobacze i zobaczymy czy da sie cos poradzic Podaj rozmiar felg...
barteq161 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 13 cali, moze to byc przez to ze VW ma et 38 a renault 49 ?
LoozaQ Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 13 cali, moze to byc przez to ze VW ma et 38 a renault 49 ? Im większe ET - tym głębiej felga schowana w nadkolu pojazdu... i to prawdopodobna przyczyna Czyli dystans 10mm powinien pomóc.
Pan Miyagi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Malowanie czoła piasty farbą to nie najlepszy pomysł w relacjach PSB robiono tak nie raz, sam tak robię i nie zauważyłem żeby coś złego się działo skąd takie obawy?
kubik Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Malowanie czoła piasty farbą to nie najlepszy pomysł w relacjach PSB robiono tak nie raz, sam tak robię i nie zauważyłem żeby coś złego się działo skąd takie obawy? Jak mi raz skleiło felgę to powiedziałem o nie i nigdy więcej,byłem w warsztacie to można było sobie pozwolić na pewne ,,procedury" na trasie na zwykłym podnosniku byłby strach,żeby samochód nie spadł
Pan Miyagi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Może nie dałeś temu wyschnąć.... Albo lakier był nieodpowiedni. Ja oczyszczałem, później cynk spray, podkład, srebrny odporny na temp. i suszenie 2h.
HoodY Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Jeżeli założysz felgi z Renault do VW to bedą bić ci koła bo nie wycentrujesz dobrze koła na piascie a do VW nie podejdzie bo VW ma chyba 57.1 a Renault 60.1mm trzeba bedzie toczyć jakies pierscienie centrujące 13 cali, moze to byc przez to ze VW ma et 38 a renault 49 ?
Carire Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 karambol, Evo w swoim temacie go używał więc podbij do niego
barteq161 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 HoodY, nie chodzi mi o pierscienie tylko o to ze tra, takze chyba wina et, to ze inny otwor centrujacy to wiem Ale dzieki
Borek Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 kubik, tak sztuka dla sztuki bo po kilkukrotnym zdjęciu koła i tak z tej farby nic nie zostanie (w końcu tarcza bardzo się rozgrzewa i przykleja się do felgi)
escimo Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 Można przesmarować jeszcze smarem miedzianym, więc nie będzie się nic "kleić" Tylko wtedy bez sensu malować
HoodY Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 HoodY, nie chodzi mi o pierscienie tylko o to ze tra, takze chyba wina et, to ze inny otwor centrujacy to wiem Ale dzieki A no jak najbarziej wina ET im większe ET to felga chowa się do środka a im mniejsze to bardziej wystaje.poza nadkola. [ Dodano: 24 Styczeń 2013, 10:09 ] kubik, tak sztuka dla sztuki bo po kilkukrotnym zdjęciu koła i tak z tej farby nic nie zostanie (w końcu tarcza bardzo się rozgrzewa i przykleja się do felgi) A może felga jest zbyt mocno spasowana z piastą i dlatego tak ciężko schodzi.
KardaN_GaragE Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2013 Czym pozbyć się kleju na lakierze, z szyb szedł bez problemu a z lakieru nie chce...
Rekomendowane odpowiedzi