zmstr Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 od kiedy dobrze pamiętam to bazy się nie poleruje
mecenas1981 Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 czy z taka gabka http://www.autokosmetyki.pl/farecla_g_m ... p1453.html mozna uzywac UC na rotacyjnej maszynce??
firmek Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 Forest, ja myje opony szamponem, lub APC gdzies max 10:1. 4:1 IMO za mocne, chodzi o to by nie wysuszac gumy.
Grucha Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 Do UC jaki pad ?? na co uważać żeby bałaganu nie narobić Docisk obroty ??
ANB Karol Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 nie wiem czemu nikt mi nie chce pomóc jesli moge prosić to http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5610
Justyna Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 KarolDrg25, odpisałam u Ciebie w wątku
moggio22 Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Czy Meguaier's 205 czyli ten Ultra Finishing Polish ma w sobie jakies wypelniacze? Zrobilem auto SSR3 potem wykonczylem tym 205,ladnie bylo. Dzis auto umylem i tragedia same hologramy. Przed chwila uzylem na calym aucie SSR1,moze zle ze go ominalem wczesniej, czy on tez ma jakies wypelniacze? I czy mam teraz naniesc wosk? Mam tylko koloryzujacy T-cut. Czekam na info. Dzikuje z gory.
MRostek Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 czy jest jakas diametralna róznica w padach płaskich a profilowanych? Które sa lepsze dla amatora?
Quest84 Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Witam! 1. Czy UC Meguiars'a usunie z lakieru wosk Collinite 476? Chciałbym ponowić korekte lakieru UC, ale nie wiem czym najlepiej usunąć wosk z karoserii? Jakie są inne metody usuwania wosku? Oczywiście ręcznie... 2. Czy do nakładania UC lepszy jest pad tricolor? czy gąbka obszyta mikrofibrą CarPlanu?
Marek__82 Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Witam!1. Czy UC Meguiars'a usunie z lakieru wosk Collinite 476? Chciałbym ponowić korekte lakieru UC, ale nie wiem czym najlepiej usunąć wosk z karoserii? Jakie są inne metody usuwania wosku? Oczywiście ręcznie... 2. Czy do nakładania UC lepszy jest pad tricolor? czy gąbka obszyta mikrofibrą CarPlanu? UC powinno spokojnie usunąć wosk, inny prosty sposób to bardziej agresywna aktywna piana albo cleaner. To już musi usunąć wosk. Do nakładania UC wg mnie będzie lepszy tri color, lepiej wykorzystasz nacisk dłoni, powinno być też ciut wygodniej jeśli można o tym mówić wogóle.
Gość Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 MRostek, pady profilowane wytwarzają mniejsze tarcie = są mniej agresywne. Wydaje mi się, że nie ma diametralnej różnicy między płaskimi, a profilowanymi.
SzaKal Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Adm, Profilowane lepiej odprowadzają ciepło .
Sucre Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 moggio22 z tego co wyczytałem na kilku forach (m.in. DW ) megsowa 205 jest jedną z niewielu past wykańczających która nie ma wypełniaczy. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.
moggio22 Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 No to co moglo pojsc nie tak... Po tym #205 bylo ladnie, skoro nie ma wypelniaczy,to powinno tak zostac,a po paru dniach i myciu same hologramy. Jak to poprawic, myslalem ze SSR1 pomoze (stwierdzilem,ze megs mi wypelnil wszystko), wiec wczoraj dokladnie go rozpracowalem na aucie i znowu jest ok, ale czy do pierwszego mycia? Na to wszystko poszedl wosk koloryzujacy T-cut,bo innego jeszcze nie mam.
spons Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Przejedz jeszcze raz #205 na wykanczajacym padzie, niskie obroty lekki docisk, potem przemyj ipa i zobaczysz czy wypelnilo czy usunelo
moggio22 Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Ogolnie dzieki za odzew,bo spac nie moglem przez to Na ta chwile poczekam czy znowu bedzie to samo po tym SSR1 (IPA brak). Jak tak,to zaczne od nowa SSR3,bo moglem nim zle robic i tak pewnie bylo (bo pad byl zawalony pasta) albo oddam to w rece kogos z okolic, kto sie na tym zna lepiej. ech...a myslalem ze megs wypelnia i ze to bedzie powod,a tak kicha. Mam tylko nadziej,ze nie zasmiecam forum,nie wiedzialem gdzie o to pytac, pozdrooo!
bobas Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 różne chodzą opinie na temat megs #205. Hamburgery mówią, że wypełnia. Megs może sobie nie poradzić z hologramami na wykańczającym padzie i lekkim docisku.
spooch Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Szukam już od godziny i nie mogę znaleźć. Gdzieś na forum, nie tak dawno było coś o nowości z valet pro do plastików zewnętrznych. Dawało bardzo ładny i trwały efekt. Poda ktoś link z tematem ? Przewaliłem ich już całe mnóstwo i dalej nie mogę znaleźć. Pozdro
pLaYmAn Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5386 ?
spooch Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 pLaYmAn, o to chodziło Wielkie dzięki, masz u mnie browar
promer1 Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 witam, stosuje na zewnatrz.apc megsa w stezeniu 1:4, myje tym stęzeniem takze.opony i zastanawiam sie czy nie jest za mocne, jak wyglada.to wg. Was? mozna bez martwienia sie takim myc? po dwa, czy i jak rozrabiac sie powinno dekabit.. mam go w postaci plynu bez info na.ten temat. pozdr. i dzieki za.odp.
adii Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 promer1, Do opon i plastików itp to ja używam 1:10 i jest ok , dziś silnik myłem i maske od środka i rozrobiłem 1:5 i dało jako tako rade
wasyl156 Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Najlepiej startować od najmniejszego stężenia i zatrzymać się na takim, które da zadowalające efekty. Chyba proste, nie?
lakikwap Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 no ale nie każdy ma rozrobione apc 1:4, 1:5, 1:6 itp.. zawyczaj mają ludzie 1:10 i 1:4. adii, 1:10 daje rade domyć ci wszystkie zewnętrzne elementy? Może ktoś inny opowie o swoich doświadczeniach? Ja mam 1:10 do środka, na zewnątrz 1:4.
Rekomendowane odpowiedzi