grabek246 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Justyna, bieżnik wydaje sie ok, jutro zmienie stronami to dam znac co i jak
kodex Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Jaka jest różnica pomiędzy Menzerna IP2000 a IP2500? Z opisu obie usuwają szlif o granulacji 2000.
fernando Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Jaka jest różnica pomiędzy Menzerna IP2000 a IP2500? Niewielka, PF 2500 (IP jest chyba tylko 2000) jest nieco delikatniejsza, ale do usuwania jakiegokolwiek szlifu, zacząłbym przynajmniej od PG 1000.
Gość Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 kodex, jest IP2000 i PF2500 Looknij tu http://forum.kosmetykaaut.pl/download.php?id=2683
Tomasz KRK Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Jest też nowa IP2100. Menzerna wypuściła niedawno nowe produkty, są to pasty FG400 i IP2100.
kodex Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 To przez to, że w sklepie napisali Power Finish IP2500.. Chcę kupić zestaw: FG 500, IP 2000, FF 3000 lub FG 500, PF 2500, FF 3000 w zestawie z gąbkami: gąbka Flexipads 135mm cutting, gąbka Flexipads 135mm polishing, gąbka Flexipads 135mm finishing. Po tym może iść jeszcze lekko ścierny cleaner od PB (tak mi poradził mister z jednego ze sklepów) i na to wosk FK 1000p lub Colli 476. Zatem, który zestaw lepszy?
Tomasz KRK Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Jeśli lakier twardy i dojechany dorzuciłbym do zestawu futro. Z wymienionych zestawów oba dobre. Kwestia gustu, preferencji. Pierwszy z nich (ten z IP2000) bardziej wszechstronny moim zdaniem.
fernando Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Ja bym wziął ten pierwszy zestaw na Twoim miejscu, ale wiele zależy od lakieru. To, co na jednym się sprawdza, na innym może dać słabe rezultaty...
kodex Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Pierwszy z nich (ten z IP2000) bardziej wszechstronny moim zdaniem. I to mnie trochę bardziej przekonuje.
lu5asz Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Ile glinki Valet Pro odciac na pierwsze glinkowanie 2letniego lakieru?
Akira Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Panowie gdzie był temat firmy co okleja samochody?? Chyba byli z Gdańska czy jakoś tak. Ni olery nie mogę doszukać się.
kamilgt Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewforum.php?f=70 ale to z Warszawy
Akira Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewforum.php?f=70 ale to z Warszawy Może mi się pomerdało. Dzięki wielkie Kamil.
Pavlik Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Akira, zapewne o to Ci chodziło: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=8631
Maggot Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 grabek246, nowe opony ? Jeśli tak, to bardzo możliwe, że trafiłeś na bardzo "czułą" gumę . Ja na jednej stacji ustawiałem zbieżność z nowymi gumami i mieściło się ustawienie w tolerancji . Później 2x sprawdzali, zamiana kół itp. i dalej tak było... Okazało się, że trzeba było zbieżność "bliżej ideału" przestawić, co uczynili na innej stacji i było już ok Daj cynk czy to było to
Akira Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Akira, zapewne o to Ci chodziło: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=8631 O to to to. Dziękuję.
Chabsu Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 http://www.czarny-mat.pl my z poludnia
Swoop Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 www.czarny-mat.pl my z poludnia po co linkujesz stronę, której nie ma?
Chabsu Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 sory bez myslnika, nie wiem dlaczego mi sie wcisnelo http://www.czarnymat.pl/
kukis Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Pytanie troche z innej beczki widziałem że ktoś kiedyś podczas detailingu miał do czynienia z kamieniem w samochodzie jako element wykończenia. Czy dało by rady oblecieć polerką np element z konglomeratu (konkretnie parapet) i pozbyć się takich kółek które zostawia przykładowo szklanka z zimną wodą lub jakieś inne płyny ?
Salwinek91 Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 kukis, myślę że tak. Ktoś już polerował drzwi prysznicowe, a ktoś inny blat kuchenny chyba z marmuru jakiegoś więc z parapetem nie powinno być problemu A ja mam takie pytanie czym usunąć smar z jasnych foteli z samochodzie? Samochód po wypadku na tylną kanapę pewnie ładowali jakieś rzeczy i jest ubrudzone oparcie smarem. Zwykłe pranie nie dało rady
lu5asz Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Koledzy,czym nakladac Blue Gel wheel cleaner?musze domowic atomizer czy jak.Rozcienczacie go??W zestawie do PB Natural Look otrzymalem atomizer,ale konsystencja tego specyfiku jest gesta,wiec jak to jest?
kamilgt Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Nie mam pojęcia o czym piszesz.... Tu natural look, tu blue gel? Co w końcu chcesz nakładać tym niebieskim aplikatorem?
Salwinek91 Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 kamilgt, jemu nie chodzi o aplikator tylko atomizer do butelki chyba z tego co ja rozumiem Ja do NL nie uzywam atomizera tylko dozuje sobie z butelki na aplikator i jazda. Jak chcesz to weź ten atomizer z NL do blue gela i powinno być dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi