Salwinek91 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Dzięki, trzeba poszukać trochę
Sparco Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Zna ktoś dobry warsztat w Warszawie w którym ustawie zbieżność ? może być na PW I drugie pytanie chcę sobie trochę odświeżyć ranty,będę to robił ręcznie przy pomocy tricolora i tego sonaxa ze zdjęcia (polecił mi go sprzedawca od którego kupiłem felgi,z rozmowy wynikało że jest dość ogarnięty w temacie detailingu) chcę usunąć trochę rysek,czy to dobry środek czy proponujecie coś lepszego ? i felga taka :
Chabsu Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 zebym mnie zaraz nie wywalili za reklamowanie swojej firmy, no ale zaryzykuje. Pracuje w http://www.czarny-mat.pl jak dalej chcesz rozmawiac o klejeniu to zapraszam na PM
Maverick86 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Mam pytanie z innej beczki. A mianowicie chciałbym pisac w temacie sprzedam ale trzeba miec 10 postów. Zerkam na swój profil i mam dwa a w zakładce znajdz moje wszystkie posty własnie te wymagane 10 a dalej pisac nie moge. O co tu chodzi?????
rickson Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Te z luźnych nie są nabijane
Maverick86 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Dzięki. Mam tez z pokaz swój blask ale to też mi nie zalicza. Wiadomo z jakich jeszcze tematów nie zalicza ????
Borek123 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Pasty Poorboy's SSR czy Menzerna są przyjemniejsze/łatwiejsze w pracy?
VinCe Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Zna ktoś dobry warsztat w Warszawie w którym ustawie zbieżność ? może być na PW http://www.asko.net.pl/ofirmie.htm albo bardzo dobry warsztat na prymasa tysiąclecia.. nie znam adresu niestety ale jadąc w strone ronda zesłańców to po lewej stronie na górce przed tunelem .
Sparco Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 VinCe,a to wiem który ten na prymasa tysiąclecia,dzięki za info
Maverick86 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Czy wystarczy mi jedna gąbka tri color do zrobienia całego auta czy to nie możliwe . Używał będe ultimate compound dodam że mam duże auto osobowe
Magnes Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 W weekend pierwszy raz glinkowałem auto. Glinka ValetPRO Yellow Poly Clay. Jako poślizg woda destylowana z kropelką szamponu. I teraz powiedzcie mi jak długo pracować glinką po jednym panelu. Ja robiłem to do momentu aż glinka zaczynała się ślizgać. Obleciałem całe auto i glinka byla ledwo co przybrudzona a auto raczej nigdy nie glinkowane. W relacjach PSB glinki wygladaja dużo gorzej. Co w tym przypadku zrobiłem źle. Za krótko obrabiałem każdy panel czy mógł być za mały docisk?
Swoop Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Magnes, jak glinkujesz, to podczas pracy psikasz wodą z szamponem i jedziesz.. Jak jest syf, to czuć delikatny opór, ale generalnie glinka powinna się ślizgać
Magnes Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Właśnie jak zaczynałem na każdym elemencie to byl wyraźny opór. Psik psik woda+szampon, kilka ruchów glinka w jednym miejscu i opor znikał. Obleciałem tak całe auto a mimo to glinka w duzo lepszym stanie niż na niektórych PSB. Z tego właśnie powodu wydaje mi się że coś zrobiłem źle bo nie chce mi sie wierzyć że auto było na tyle czyste że glinka tak malo zebrała.
Swoop Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Magnes, wszystko zależy od tego, jak wcześniej myłeś auto i jakich środków używałeś ... no i czy garażowany.
Pavlik Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie wiem co można robić źle w glinkowaniu jeśli wcześniej dokładnie umyłeś i odsmoliłeś lakier to glinka niewiele się ubrudzi. Może ktoś przed Tobą też dbał o samochód i często mył i woskował.
grabek246 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 panowie pytanie nie detallingowe. mam problem z autem, tydzień temu wymienione opony i wyważone koła, 3 dni temu zrobiona zbierzność...i autem bardzo sciaga...co moze byc przyczyna?
spons Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 rychu, to jak to możliwe? Może na odwrót No dobra a co jest potrzebne do tego, opalarki, coś do dociskania tylko jak to się może nazywać? Co jeszcze? Bo mam samochód do oklejenia, do nauczenia się oklejać I chciałbym coś się bardziej dowiedzieć na ten temat Odezwij sie na PW, chetnie pomoge w wolnej chwili.
Mnichu Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 panowie pytanie nie detallingowe. mam problem z autem, tydzień temu wymienione opony i wyważone koła, 3 dni temu zrobiona zbierzność...i autem bardzo sciaga...co moze byc przyczyna? może niskie ciśnienie powietrza w którymś z kół
Geniusz Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 grabek246, moze drazki kierownicze ? jak beda wywalone to bedzie sciagalo. na bank cos w zawiasie - jedz na stacje na szarpaki i powiedz ze Ci sciaga i czy sprawdzi CI co wypada juz wymienic, tak najszybciej sie dowiesz wg mnie
grabek246 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 ZółtyDziobek, jak robili zbiezność to sprawdzali i mowili ze z zawiasem wsio ok
Justyna Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 grabek246, a bieżnik na oponach na danej osi jest równy?
skiba Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 zamieniałeś stronami?ściągało w drugą?
Rekomendowane odpowiedzi