Gość Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 pamiętaj ,że to klej kontaktowy. Tzn., ze szybko łapie ?
MarrciN Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 Chyba bardziej to, że potrzebuje silnego kontaktu (docisku) przez jakiś czas
szoszon1983 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 Wręcz przeciwnie, o ile sealanty prawdopodobnie dadzą się bezproblemu nałożyć w taką temperaturę, to nie zwiążą poprawnie z lakierem. Jaki wosk sprawiał problemy w obecnych temperaturach ? Teraz nakładałem swissvax BoS i strasznie był oporny, nie mogłem go nakładać aplikatorem, tylko i wyłącznie dłońmi... może ja po rpostu potrzebuję więcej praktyki Kiedyś przy temp. 12-14 stopni nakładałem R222 i po prostu musiałem długo czekać na wyschnięcie wosku. Potem trzymał dłużej, niż nałożony latem, ale w sumie i tak nie jest trwały. Pytałem konkretnie o coli915, bo taki też posiadam.
Administrator Evo Opublikowano 26 Września 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 To dziwne co piszesz, jedyny SV który jest w miarę oporny przy nakładniu to Divine, cała reszta idzie względnie bezproblemu. Zdarzało mi się nakładać Shielda przy temp. rzędu 5 stopni i szło bez najmniejszego problemu. 915 to hybryda i przydałoby się więcej niż 10 stopni, ale zawsze można spróbować i zobaczyć co z tego wyjdzie
koko Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Witam .. Ktoś może się orientuje czy mogą użyć tego "PASTA POLERSKA 3M CZERWONY KOREK 05991 MLECZKO" jako cleanera ?
m4rcyh Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 czy przed duraglosem #106 oprócz mycia i glinkowania i znowu mycia, powinienem odtłuścić lakier IPĄ?
bobas Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 chodzi ci o #601? Nie jest konieczne lecz, nigdy nie zaszkodzi.
m4rcyh Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 tak #601 na niego pójdzie #111 ale jakiś tłusty mam lakier, auto kupiłem nie dawno i nie wiem co to za cudo poprzedni właściciel położył, dzięki za info
Pavlik Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Ani IPA, ani #601 nie jest typowym cleanerem, więc zgodnie ze "sztuką" przed #601 powinien pójść #652...wiem...wiem...tyle smarowania tyle $$$
m4rcyh Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 nie zdążę kupić, operacja jutro, i mam tylko 1 dzień, a auto jest trochę za duże na ręczne robótki edit: http://www.duragloss.pl/produkt,Duraglo ... ,6508.html na stronie producenta jest że kliner ! i że przygotowuje powierzchnię
Pavlik Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 to po drugim myciu IPA, #601 i #111 do pierwszego mycia wziąłbym coś w stylu ludwik
rascall Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Czy ktoś ma sprawdzony sposób na usunięcie zalegającej pasty z wybić po kamieniach? Karcher nie pomaga, IPA i APC sobie nie radzą... Z części zeszło, z części, szczególnie mniejszych nie potrafię usunąć.
Administrator Evo Opublikowano 27 Września 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Cleaner na dowolnym ręcznym padzie nieźle usuwa paste z odprysków.
Sabat Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 testował może ktoś Nielsen Leather Lux ? na forum nie mogę znaleźć. Potrzebuję do wyczyszczenia znajomemu w jeepie obić skórzanych. Ma nie być drogo
szoszon1983 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 To dziwne co piszesz, jedyny SV który jest w miarę oporny przy nakładniu to Divine, cała reszta idzie względnie bezproblemu. Zdarzało mi się nakładać Shielda przy temp. rzędu 5 stopni i szło bez najmniejszego problemu. 915 to hybryda i przydałoby się więcej niż 10 stopni, ale zawsze można spróbować i zobaczyć co z tego wyjdzie W takim razie pewnie jest to wina wosku, bo odkupiłem końcówkę słoiczka, dodatkowo przekładany do mniejszego opakowania. Pewnie troszkę wysechł i dla tego tak ciężko szło. Na razie trzyma się ładnie i jestem pod ogromnym wrażeniem tego wosku
iwan920 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Miałem wczoraj malowane elementy karoserii i wyszła skórka pomarańczy. Kiedy mogę malowane miejsca próbować atakować papierem? Ewentualnie kiedy mogę zaczynać polerować lakierowane elementy?
kamilgt Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 iwan920, Ale wiesz, ze more ściąga się 3000 wzwyż a nie 1500?
iwan920 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 słyszałem, że nie 1500, ale myślałem, że jak pojade 2500 to będzie git W takim razie jadę rano kupić 3000
kamilgt Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 3000, 4000 i A możesz je już spokojnie atakować
Administrator Evo Opublikowano 27 Września 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Są morki i MORKI, które papier 3000/4000 to co nawyżej poliże Wrzuć może zdjęcie
barteq161 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Ja morke zazwyczaj atakwalem 2500
iwan920 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Zdjęcie mogę wrzucić jutro po południu lub w sobotę, bo będę miał dopiero jak je zrobić, chyba że coś wykombinuję, to wrzucę jutro do południa... Ok. a jak zetrę papierem do 4000, to jaką pastą później atakować? Mam do wyboru menzerna 500, 2500 i 4000 Pady jakie aktualnie posiadam: niebieski i pomarańczowy ABW i finishing jakiś Boll z lakiernika, bo ABW mi się rozkleił i musiałem się ostatnio ratować
rickson Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Czego używac do mycia, nowych, lakierowanych frontów w kuchni żeby jak najdłużej był "jak nowe"? Myślałem o Optimum no rinse, może jakiś QD? Wszystko na dotyk więc paluchów będzie dużo.
Rekomendowane odpowiedzi