marrrcin Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 Czy pod wosk Colli 476 dobry bedzie Megs Ultimate Polish?
SzaKal Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 valdi22 Ja normalnie łapię żabką i trochę siły ...
lakikwap Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 valdi.. oj ja miałem duuży problem. Jak złapałem czymś mocniejszym to urwała się ta plastikowa nakładka i została gładka nakrętka Oddałem to do majstra i jakoś rozczłonkował to i nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w ogóle nie dało się podejść kluczem bo było to w takim zagłębieniu w obudowie karchera.
grabek246 Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 jak działamy plastx? twarda strona tri colora i ogień?
Royal Szczecin Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 Witam, mam SL-a 2005 po korekcie lakieru (oliwkowy metalik) i mam dylemat jaki nałozyć wosk Wolfgang czy FK1000. Proszę o podpowiedź...
micky Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Witam Wszystkich. Mam pytanko odnośnie twardego wosku na zimę. Chciałbym żeby utrzymał się na aucie ok 6 miesięcy w ciężkich zimowych warunkach. Polecany na forum jest jak wiadomo Colli 476s. Mam lakier w kolorze indigo blue perleffect taki jak na tym zdjęciu: Interesowałby mnie efekt właśnie taki jak na tym zdjęciu. Na aucie w momencie robienia tego zdjęcia leżały DG #111 i DG #105. Myślałem o wosku Collinite 915 Marque D'Elegance ze względu na wysoki połysk i zeszklenie lakieru. Czy ten Colli ma podobną trwałość do 476 i sprawdzi się u mnie zimą. Z góry dziękuję za odpowiedzi P.S. Na focie wyżej oczywiście auto było jeszcze nie skończone. micky
mihnova Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 micky, a nie lepiej położyć po prostu #601 + 2x #111? Zimę spokojnie przetrwa.
micky Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 micky, a nie lepiej położyć po prostu #601 + 2x #111? Zimę spokojnie przetrwa. Lubie ekseprymentować
Koli_7 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Jak się impregnuje pady bo szukam na necie i nie mogę znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi ?
Fancivi Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 micky, ja mam na zime akurat 915 i dawal rade Polozylem tez znajomemu na czarnego X-triala to wygladalo przyjemnie i zime tez znioslo
gruby_RS Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Jak się impregnuje pady Myślę że chodzi o porządne nasączenie pastą podczas pierwszego użycia nowego/upranego pada
senz Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Jak się impregnuje pady bo szukam na necie i nie mogę znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi ?
escimo Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Hmm i co ta impregnacja ma na celu? Mniej się pady zapychają? Szybciej korekta idzie? Nigdy tego nie robiłem
voldi22 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Jak ja tak zrobiłem na swoich padach to po włączeniu DA miałem wszędzie latające kawałeczki pasty (nie pył) Tzn, że przesadziłem z warstwą czy nie poczekałem jak na filmiku?
saddam Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Przesadziłeś z ilością pasaty
micky Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 micky, ja mam na zime akurat 915 i dawal rade Polozylem tez znajomemu na czarnego X-triala to wygladalo przyjemnie i zime tez znioslo Nie nakładałem jeszcze nigdy takiego wosku? Jak Ci się go nakładało i ścierało? Ile musiał leżeć u Ciebie, zanim go starłeś?
Fancivi Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Nakladaj cienko jak wszystkie, to i polerowanie bedzie przyjemnoscia ale nawet jak bedzie wiecej jest do spolerowania. Nalozylem na caly samochod a potem spolerowalem. Kladlem na przygotowany lakier, odtluszczony IPA bez cleanerow zadnych
senz Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Hmm i co ta impregnacja ma na celu? Mniej się pady zapychają? Szybciej korekta idzie? Nigdy tego nie robiłem Czytać, szukać, próbować Kevin Brown Method
Koli_7 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Czy wszyscy zaawansowani w tym temacie też tak impregnujecie pady? To jest konieczność?
stang Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Mam problem z korektą na moim volvo xc70. Lakier w moim aucie nie był mocno styrany. Z jednymi drzwiami wczoraj zeszło mi ok 3h, a i tak daleko do ideału. Zostało mnóstwo rysek widocznych przy mocnym świetłe, chociaż lakier nabrał połysku i przy dziennym świetłe jest ok. Ale mnie interesuje coś więcej niż ok przy dziennym świetle Z analizy wpisów na forum, wywnioskowałem że w volvach jest twardy lakier,ale nie sądziłem że aż tak Używam past menzerna 500 2500 i 4000 na padach białym i pomarańaczowym flexi i niebieski 3M. Co dalej?? Drzeć tym co mam czy nabyć futro?? Czy zamiast IPA można stosować spirytus??(pewnie gdzieś to jest na forum,ale nie mogę znależć)
Pavlik Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 stang, nie jest aż tak twardy ale jeśli ori to na pierwszy krok futro i FG500 Jeśli interesuje Cię coś więcej, to popiór w rękę i będzie lustro
stang Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 z FG500 było już z 10 podejść. dociągam do lekkiego nagrzania lakieru i odpuszczam ze strachu po przejazdach FG500 na lakierze pojawiają się zmatowione 'wysypy' wielkości 2-3mm, które z odległości 1m zlewają się w jedną matową powierzchnię. czy FG500 powinny pojawiać się takie zmatowienia??i dlaczego jak matuje to nie usuwa płytkich rysek?? za mały docisk?? małe obroty??(graphite na max 2 -3biegu)
SJake Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 stang, kup sobie futerko i żółty pad 3M
Rekomendowane odpowiedzi