andrzej166 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 mam kilka pytań dotyczących techniki mycia: 1. w jaki sposób i kiedy (w którym momencie mycia) myjecie elementy kłopotliwe typu progi (część pozioma zakryta przez drzwi - pełno tam piachu), lakierowany fragment nadkola, itp. 2. jak usuwacie zabrudzone apc? np. myję pędzelkiem zakamarki klapy bagażnika (tam gdzie siłowniki) albo drzwi. to czym usuwacie brud? MF, gąbką z szamponem? 3. w którym momencie kładziecie odżywkę na plastiki typu podszybie albo kratki wlotowe w zderzaku? + co robicie żeby nie uwalić odżywką lakieru? andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Ad 1 - na końcu, najlepiej oddzielnym stuffem, dedykowanym tylko do tych miejsc. Oczywiście mowa o myciu po pianowaniu etc. Ad 2 - opryskiwacz ogrodowy. Ad 3 - plastiki odżywia się tylko, jak są zupełnie suche. Inaczej to nie ma sensu. Przykładam szmatkę lub jadę na czuja z palcem, jako prowadnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek55 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Czy IPA trzeba rozcieńczać , czy mozna psikać czystym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq161 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 matek 1:1 z woda destylowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Czy IPA trzeba rozcieńczać , czy mozna psikać czystym ? Można czystym, ale szybciej odparuje i jest mniej ekonomicznie. Rozrobione 1:1 z wodą destylowaną/demineralizowaną nie wpływa znacząco na działanie, a wychodzi ekonomicznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek55 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Dzięki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaban Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jakich stężeń APC używać do takich czynności? plastiki wewnątrz: 1:10 - 1:15 tapicerka skórzana: 1:40 ? lakier przed korektą? ( tak, żeby zmyło jakieś tanie woski nakładane poprzednio przez właściciela) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek55 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jak swiecić halogenem 500 W ? Bo świece na lakier na wprost i nic nie widac pod skosem troche lepiej dodam, ze to srebrny lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zmień barwę światła i będzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek55 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Na jaką ? da rade dokupić inna zarówke do takiego halogenu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Megsowi UC bliżej do Zielonego czy Żółtego korka? Ew. jak to wygląda w palecie Menzery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pecos Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Czy lakier w VW Golfach model V z 2004 roku ( kolor taki jasny grafitowy) jest aż tak twardy ze po 7-10 przejazdach białym flexi + meznezrna 500 tyle że pracuję maszyną das 6 prawie w ogóle nie schodziły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 wina w DASie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 I znowu konflikt co to znaczy przejazd? Jak czytam 7-10 i nic nie schodzi,to ja muszę robić z 50.Przejście to pełne wypracowanie pasty,dla mnie przynajmniej. Cierpliwości kolego,może docisk,lub obroty nie te.Lektura forum jeszcze raz czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 co to znaczy przejazd? dokładnie, dla Tych co mają 2000 "motogodzin" na rotacji za sobą, to faktycznie DAS jest zabawką, ale Panowie bez przesady, spokojnie można zrobić. Próbować "docisku" , zmniejszyć obszar pracy itp, itd..było x razy - do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pecos Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Nie jest to mój pierwszy samochod robiony ta ze maszyna a spotykam sie pierwszy raz z taka sytuacja z reguly udawalo mi sie max po 5 przejazdach uzyskac wyczekiwany efekt robilem omege ze starym lakierem volvo rowniez z twardym lakierem i efekt bardzo mi sie podobal. No ale dobra czlowiek sie uczy caly czas nie jestem profesjanialista aczkolwiek troche wiem a ze jest forum i ludzie ktorzy na codzien sie zajmuja dlatego sie pytam napotykajac taki problem tak wiec dzieki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyga Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Hyundai Getz, rocznik 2006, lakier akryl bez bezbarwnego, grubość powłoki to około 90 um - czyli mało Zakładając, że nie będę robił cuttingiem + fg500, bo to zbyt agresywne, to która z poniższych kombinacji najlepiej nada się do odświeżenia lakieru, kosztem niewiększym niż 2 um? FF3000 z białym/pomarańczowym/żółtym? Czy może lepiej UC (jeśli korekta "jednoetapowa") na pomarańczu/żółtym... ...czy jeszcze inaczej? Czy w ogóle praca samym FF3000 ma sens czy lepiej iść w kierunku UC? Nie mogę przetestować kombinacji przed korektą, nie mam też miernika grubości lakieru, więc mogę liczyć tylko na Waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snap Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 czemu nie chcesz jechac fg 500 ? lakieru jest mniej ale bez bezbarwnego wiec nie ma problemu ze przebijesz do bazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek55 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 hmm do kogo sie zgłosić chcąc naklejki forumowe KA ? . A moze jest jakiś temat którego nie moge znaleźć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Matek55, Showcarshine.pl na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafo1 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Ciekaw jestem o ile um zmniejsza się grubość lakieru, przy korekcie ręcznej Meguiar's UC, wie ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akira Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Panowie mam takie pytanko. Odbieram autko po lakierowaniu z jednej strony - lakier biały. Niby lakierowane w komorze i wygrzewany lakier ( nie znam się ) - w poniedziałek lakierowali a we wtorek już chcieli auto oddać. Z tego co mi wiadomo to muszę delikatnie przez jakiś czas z tym lakierem. I tutaj pytanie - ile czasu potrzeba żeby lakier był już odpowiednio twardy i czy są jakieś zalecenia ?? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyga Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 czemu nie chcesz jechac fg 500 ? lakieru jest mniej ale bez bezbarwnego wiec nie ma problemu ze przebijesz do bazy ...słusznie, zapomniałem o tym W takim razie robie pełną korektę, dzięki [ Dodano: 15 Sierpień 2012, 13:09 ] Ciekaw jestem o ile um zmniejsza się grubość lakieru, przy korekcie ręcznej Meguiar's UC, wie ktoś ? Myślę, że nawet 1um nie masz szans się pozbyć - musiałbyś pracować pewnie ze 2 godz na 30x30 kawałku (ja po 30min wysiadałem na takim fragmencie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_arek_ Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafo1 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Myślę, że nawet 1um nie masz szans się pozbyć - musiałbyś pracować pewnie ze 2 godz na 30x30 kawałku (ja po 30min wysiadałem na takim fragmencie). Czyli co jakiś czas można spokojnie robić ? Już dwa razy robiłem, w odstępie kilku miesięcy, około 3, ale jakieś 30 min na jeden element Tak uważam z tym myciem a i tak zawsze pojawiają się ryski... Wycieranie irchą, to zły pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi