Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Też mnie ta myjka zaciekawila i poszperałem troche po google i wyszukalem instrukcje obslugi, w ktorej to parametry sa nastepujace:

Typ  C 115.3-6
Ciśnienie nominalne bar/MPa 80/8,0
Ciśnienie dopuszczalne bar/MPa maks. 115/11,5
Nominalny przepływ l/min 5,2
Nominalna moc wejściowa kW 1,4
Nominalne napięcie V 230-240
Maks. temperatura wody °C  40
Ciśnienie na wlocie bar/MPa 0,15-10/0,015-1,0

 

Czyli wychodzi ze ma cisnienie robocze tylko 80bar, a przepływ 5,2l/min, czyli razy 60min wychodzi 312l/h

 

A wg iBood, oraz sprzedawcow z allegro:

Producent: Nilfisk
Typ: PCD C 115.3-6 X-TRA
Maksymalne ciśnienie: 115 BAR
440 / 310 litrów wody na godzinę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ale C110. Jedyny minus to sztywny krótki kabel. Za tą kasę co dałem nic lepszego nie ma :)

+1. Od roku systematycznie ją użytkuję i działa dobrze. Co do węża to mógłby być też dłuższy. Można jednak przyzwyczaić się do przenoszenia myjki wokół auta. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GUCIO-59, także trzeba będzie chyba odłożyć na coś mocniejszego.

Szkoda że zawsze w ofertach podane sa dane maksymalne i to dla laboratoryjnych warunków... I jak tu coś kupić, zawierzając podanym parametrom...

Nigdzie nie moge znaleźć ile tak naprawde ma Parkside z Lidla, bo prawda też może być zabójcza, że nie ma jednak tych 150barów i przepływu na poziomie 450L/h.

Może jakiś użytkownik Parkside poratuje skanem z instrukcji, bo na elektrodzie spotkałem sie z opiniami iż Parkside mimo wygórowanych parametrów na piśmie, jest słabszy niż Karcher z serii 2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Race Glaze Clearmist Detailer , czy ktoś go używał , jakieś uwagi , jestem po bardzo szybkiej aplikacji ( paczka dotarła i chciałem sprawdzić na 1-2 panelach ) , na razie jestem średnio zadowolony :( , może nawet mniej niż średnio . Dla mnie gorzej się dociera , o wiele gorzej niż Finale AF czy P40 nie wspominając o FG Zymola , popracuje jeszcze przy regulacji dyszy spryskiwacza by dawać tylko mgiełkę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie tak się zastanawiam bo posiadam ciemny grafit lakier bmw i mam przygotowane

Collinite 476 oraz DODO JUICE LIME PRIME i z tego co wyczytałem to ten wosk lubi przyciągać kurz a na ciemnym niestety to widać i zastanawiam sie czy nie sprzedać i czy nie wybrać innego zestawu co o tym myślicie ?

wiem że 476 jest super trwały ale mogę zrezygnować z trwałości kosztem MNIEJSZEGO lub też braku przyciągania kurzu

jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie tak się zastanawiam bo posiadam ciemny grafit lakier bmw i mam przygotowane

Collinite 476 oraz DODO JUICE LIME PRIME i z tego co wyczytałem to ten wosk lubi przyciągać kurz a na ciemnym niestety to widać i zastanawiam sie czy nie sprzedać i czy nie wybrać innego zestawu co o tym myślicie ?

wiem że 476 jest super trwały ale mogę zrezygnować z trwałości kosztem MNIEJSZEGO lub też braku przyciągania kurzu

jakieś sugestie ?

Przyciąga kurz do pierwszego mycia, poźniej przecierasz jakimś QD i robi się normalnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i dzięki za szybką odpowiedz a jeszcze jedno

czy możliwe jest żeby po glinkowaniu auta pojawiły się swirlsy których wcześniej nie było ? czy poprostu teraz bardziej dokładniej przyglądam się lakierowi i zwróciłem uwagę na to ? bo już zgłupiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i dzięki za szybką odpowiedz a jeszcze jedno

czy możliwe jest żeby po glinkowaniu auta pojawiły się swirlsy których wcześniej nie było ? czy poprostu teraz bardziej dokładniej przyglądam się lakierowi i zwróciłem uwagę na to ? bo już zgłupiałem

 

Swirle raczej chyba że w znikomym stopniu ale hologramy jak najbardziej :/

 

Jaka glinka i lubrykant??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie DJ LP ten zielony lekko ścierny przed woskiem o mam go zamiar użyć ;)

co do DJ LP to rozumiem czarnym aplikatorem z bawełny go rozmazać po lakierze poczekać z 1-2 min aż przyschnie i wypracowywać na lakierze aż będzie czysty element tak ?

co do lubrykantu to zmarnowałem jakieś 1,5 L na e90 to czy ja wiem czy mało ?

 

ps. to było moje pierwsze glinkowanie - fakt, lakier zupełnie inny w dotyku ;)

teraz mam nadzieje że DJ LP zaradzi a jeśli nie to sięgać po coś mocniejszego typu UC z meg'sa ?

 

ps2. co mogłem zrobić źle że powstały te hologramy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie DJ LP ten zielony lekko ścierny przed woskiem o mam go zamiar użyć ;)

 

:good:

 

co do DJ LP to rozumiem czarnym aplikatorem z bawełny go rozmazać po lakierze poczekać z 1-2 min aż przyschnie i wypracowywać na lakierze aż będzie czysty element tak ?

 

nie wiem jaki czarny bawełniany :dontknow: ale bawełniany :good: rozprowadź i od razu nim pracuj (przynajmnie ja tak robiłem) do zniknięcia raczej nie wypracjuesz bo jest za oleisty więc będzie potzreba przetarcia MF.

 

co do lubrykantu to zmarnowałem jakieś 1,5 L na e90 to czy ja wiem czy mało ?

 

Nawet bardzo dużo :good:

 

teraz mam nadzieje że DJ LP zaradzi a jeśli nie to sięgać po coś mocniejszego typu UC z Meg'sa ?

 

daj zdjęcie po DJ to ocenimy co w ogóle tam się dzieje na Twoim lakierze 8-)

 

ps2. co mogłem zrobić źle że powstały te hologramy ?

 

Może wcześniej tego nie widziałeś, po oczyszczeniu lakieru glinką wszystko się odsłoniło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominik847, Przed glinkowaniem powinieneś użyć jakiegoś tar&glue removera, i o wiele łatwiej by Ci się glinkowało.

 

co do DJ LP to rozumiem czarnym aplikatorem z bawełny

 

Najlepiej by wyszło na maszynie, ale jak nie masz to miękki gąbkowy aplikator.

 

co mogłem zrobić źle że powstały te hologramy ?

 

Zdarza się nawet najlepszym. :-] Może lakier za miękki i tak nieraz się dzieje albo glinka za twarda i dość mocno zabrudzona :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominik847, Przed glinkowaniem powinieneś użyć jakiegoś tar&glue removera, i o wiele łatwiej by Ci się glinkowało.

 

Przy okazji zapytam.. Na całą karoserie czy tylko dolne partie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.