JM63 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Dobrze, żeby AIO się 'ułożyło' na lakierze A przed pracą z lakierem, jeśli długo stał i mógł się przykurzyć to złap puchatą fibrę za rogi i przeciągnij nią po lakierze- bez żadnego docisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_PS Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Dzieki za kolejne podpowiedzi. Jutro rano naloze AIO, a potem zabiore sie za wnetrze. Minie zapewne kilka godzin i powroce do dzialalnosci z karoseria. Tak wiec szykuje sie mila niedziela -- Pozdrawiam, Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doniek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 W jaki sposob czyscic nafta samochód? Na szmatke czy da to rade w jakims spryskiwaczu? Nie zniszczy go? Po nafcie wysarczy tylko przepłukać sama woda karoserie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senz Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 W jaki sposob czyscic nafta samochód? Na szmatke czy da to rade w jakims spryskiwaczu? Nie zniszczy go? Po nafcie wysarczy tylko przepłukać sama woda karoserie? Naftę oświetleniową masz na myśli ? Jeśli tak, to stosujesz ją w celu usunięcia smoły. Psikasz na lakier/mf i ścierasz/zostawiasz aby zadziałał i potem ścierasz mf/spłukujesz. Można umyć ponownie auto/zastosować to przed myciem. Nie powinno się nic stać jeżeli produkt usuniesz z lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tery Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po Menzernie IP2500 trzeba jeszcze jechać 4000 czy już nie ma takiej potrzeby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0720 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Pytanie mam podobnego do tego, co Tery. Do rzeczy: czy jeśli samą pastą wykończającą jestem wstanie osiągnąć zadowalający mnie efekt, to mimo to powinienem polerować bardziej agresywnymi pastami? Czy efekt wtedy będzie krótkotrwały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tery Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Past agresywniejszych używa się wtedy kiedy te słabsze nie dają rady. Jeżeli ryski i niedoskonałości schodzą przy lekkościernej paście i jesteś zadowolony z korekty to bez sensu bardziej "zdzierać" lakier agresywniejszą pastą. Co do długości trwania efektu to tutaj nie ma nic do rzeczy ścierność past ponieważ jest to uzależnione tylko i wyłącznie kwestią dalszego dbania o lakier. Np. nieumiejętne mycie może narobić kolejnych rys i znowu potrzebna będzie korekta. Moje pytanie dotyczy średniej pasty które chyba nie robi hologramów i swirli. Mówie chyba ponieważ nie używałem jeszcze Menzerny. O ile w przypadku FG 500 finish jest wskazany to czy w przypadku tej średniej (2500) też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolandinho Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Skoro o Menzernach mowa, to takie pytanie czy Megsem UC mogę zastąpić którąś z past Menzerna? Mniej więcej UC z jaką Menzerną jest porównywalny, chodzi mi o agresywność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tery, Jeżeli po wypracowaniu pasty efekt cię zadowoli to nie ma potrzeby używania kolejnego etapu. Zajrzyj tutaj http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2544 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tery, Jeśli nie ma hologramów i to Ci wystarcza, to możesz śmiało zostawić, ale... To, ze nie ma holsów to dopiero początek zabawy- jeśli chcesz super finiszu, głębi, wydobycia ziarna, wet look'u itd, to sięgaj po pasty wykańczające i twórz headturner'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tery Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Dzięki panowie JM63, tak. Chce głębokość, połysk itd. Myślałem tylko, że różnica jest na tyle mała, że nie warto się bawić i po prostu szkoda czasu, ale jeżeli mówisz, że po tej paście (2500) finisz potęguje efekt tzn że warto A czy do finiszu moge użyc #205 Megsa? Czy lepiej 4000 menzerny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwoz Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Jaki odpowiedni wąż ogrodowy będzie do myjki o takich parametrach: -cisnienie robocze 160 bar -wydajnosc tloczenia -510 l/h 3/4, czy 1/2? ma to jakieś znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocolino Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Czy aplikatory zymola różnią się czymś od żółtych aplikatorów (słoneczek) Meg'sa ? (jeśli tak to czym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMS Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Posiadam pady z flexipads, przy padzie cutting i paście menzerna pg500 rysy nikną w oczach, czy pracując futrem z flexipads szybciej usunę rysy? Karoseria jak reaguje jeśli chodzi o nagrzewanie się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (jeśli tak to czym) Wielkością (większa średnica) aplikatorow Megsowych oraz fakt, że Zymolowe aplikatory są z nieco "delikatniejszej gąbki". Oczywiście nie znaczy to, że Megsowe są złe Jeżeli masz woski Z*** i chcesz wsadzić do kazdej pełnowymiarowej puchy aplkator, Megs nie wejdzie do środka, będziesz go musiał składać jak naleśnik na 2 albo 4 części. Jak masz "wielkie łapska" to lepiej pracuje się Megsem, chyba, że masz rączki w rozmiarze dziewczęcym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (jeśli tak to czym) dodam jeszcze tylko, że Zymolowe są jakby pełne w środku, nie ma pustej przestrzeni, a Megsowe puste. Mnie do wosku bardziej pasują Zymolowe, no i ta gąbka jest wyraźnie delikatniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Posiadam pady z flexipads, przy padzie cutting i paście menzerna pg500 rysy nikną w oczach, czy pracując futrem z flexipads szybciej usunę rysy? Karoseria jak reaguje jeśli chodzi o nagrzewanie się? Nagrzewa się mniej, dużo mniej. Po futrze zazwyczaj lecę bialy flexi i fg500 żeby usunąć to co zostawiło futro ( czasem nie ma takiej potrzeby, chyba zależy od lakieru - nie wiem). Jeżeli biała gąbka się sprawdza to ja bym nie kombinował z futrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 87 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Znów mam nietypowy problem , robię akurat Jaguara x-type i lakier do okoła jest w granicach 160 um , lecz na przednim błotniku który był wymieniony na nowy, lakier ma grubość w granicach 65-80 um , lakier jest bardzo twardy ale mimo tego zastanawiam sie czy polerować ? jak uważacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Marcin 87, Ja bym się tam na pewno nad niczym nie spuszczał, lekka kombinacja, żeby wyciągnąć kolor i jakiś oszust typu HDC czy coś [ Dodano: 11 Czerwiec 2012, 15:45 ] A czy do finiszu moge użyc #205 Megsa? Czy lepiej 4000 menzerny? Nie używałem, ale z moich skromnych obserwacji top finish to S40 i CF pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4007 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Obecnie na lakierze Colli, a pod nim cleaner R222. Chcę przetestować PB WD. Taka kolejność jest ok: R222-> PB WD-> Colli czy może gdzieś jeszcze wcisnąć IPA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek.pit Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Miał ktoś z was do czynienia z szamponem "Presta Sudzz Car Wash" http://www.shiningcar.pl/pl/p/Presta-Sudzz-Car-Wash/562 Jeżeli tak to jakie wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 jest test tego szamponu w odpowiednim dziale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 tomek.pit, jest w dziale Testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid880701 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Panowie muszę dzisiaj złożyć zamówienie Lakier zadbany, woskowanie bez korekty glinka VP Yellow->cleaner DJLP->PB Black Hole-> Coli 476-> jaki Quik Detailer? Zastanawiam się nad MEGUIARS ULTIMATE QUIK DETAILER a MEGUIARS GOLD CLASS PREMIUM QUIK DETAILER. Są jakieś różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 87 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 JM63, Wielkie dzięki za odpowiedz, zrobiłem prawie tak jak pisałeś , troche pomieszałem, zrobiłem 3-4 przejazdy i wyszło prawie 100% choć z przejazdu na przejazd coraz bardziej uginały mi sie nogi ze strachu . 3-4 przejazdy to strasznie mało w stosunku do reszty elementów, miejscami muszę piłować po 10-15 razy zeby jakos to wyglądało a auto w cale nie było takie zmęczone Mam jeszcze jedno pytanko Chciałbym usunąć rysy z plastikowej chromowanej listwy, próbowałem fg 500 na twardym padzie ale zero rezultatów , co prawda zrobiłem tylko 2 przejazdy ale może ktoś ma lepszy pomysł jak usunąć rysy ? poniżej załączam zdjęcie i dziękuje za zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi