Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W jaki sposob czyscic nafta samochód? Na szmatke czy da to rade w jakims spryskiwaczu? Nie zniszczy go? Po nafcie wysarczy tylko przepłukać sama woda karoserie?

Naftę oświetleniową masz na myśli ?

Jeśli tak, to stosujesz ją w celu usunięcia smoły. Psikasz na lakier/mf i ścierasz/zostawiasz aby zadziałał i potem ścierasz mf/spłukujesz. Można umyć ponownie auto/zastosować to przed myciem.

Nie powinno się nic stać jeżeli produkt usuniesz z lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam podobnego do tego, co Tery. Do rzeczy: czy jeśli samą pastą wykończającą jestem wstanie osiągnąć zadowalający mnie efekt, to mimo to powinienem polerować bardziej agresywnymi pastami? Czy efekt wtedy będzie krótkotrwały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Past agresywniejszych używa się wtedy kiedy te słabsze nie dają rady. Jeżeli ryski i niedoskonałości schodzą przy lekkościernej paście i jesteś zadowolony z korekty to bez sensu bardziej "zdzierać" lakier agresywniejszą pastą.

 

Co do długości trwania efektu to tutaj nie ma nic do rzeczy ścierność past ponieważ jest to uzależnione tylko i wyłącznie kwestią dalszego dbania o lakier. Np. nieumiejętne mycie może narobić kolejnych rys i znowu potrzebna będzie korekta.

 

Moje pytanie dotyczy średniej pasty które chyba nie robi hologramów i swirli. Mówie chyba ponieważ nie używałem jeszcze Menzerny. O ile w przypadku FG 500 finish jest wskazany to czy w przypadku tej średniej (2500) też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tery, Jeśli nie ma hologramów i to Ci wystarcza, to możesz śmiało zostawić, ale...

To, ze nie ma holsów to dopiero początek zabawy- jeśli chcesz super finiszu, głębi, wydobycia ziarna, wet look'u itd, to sięgaj po pasty wykańczające i twórz headturner'a ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie :)

JM63, tak. Chce głębokość, połysk itd.

 

Myślałem tylko, że różnica jest na tyle mała, że nie warto się bawić i po prostu szkoda czasu, ale jeżeli mówisz, że po tej paście (2500) finisz potęguje efekt tzn że warto :)

 

A czy do finiszu moge użyc #205 Megsa? Czy lepiej 4000 menzerny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(jeśli tak to czym)

Wielkością (większa średnica) aplikatorow Megsowych oraz fakt, że Zymolowe aplikatory są z nieco "delikatniejszej gąbki". Oczywiście nie znaczy to, że Megsowe są złe ;) Jeżeli masz woski Z*** i chcesz wsadzić do kazdej pełnowymiarowej puchy aplkator, Megs nie wejdzie do środka, będziesz go musiał składać jak naleśnik na 2 albo 4 części.

 

Jak masz "wielkie łapska" to lepiej pracuje się Megsem, chyba, że masz rączki w rozmiarze dziewczęcym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam pady z flexipads, przy padzie cutting i paście menzerna pg500 rysy nikną w oczach, czy pracując futrem z flexipads szybciej usunę rysy? Karoseria jak reaguje jeśli chodzi o nagrzewanie się?

 

Nagrzewa się mniej, dużo mniej.

Po futrze zazwyczaj lecę bialy flexi i fg500 żeby usunąć to co zostawiło futro ( czasem nie ma takiej potrzeby, chyba zależy od lakieru - nie wiem).

Jeżeli biała gąbka się sprawdza to ja bym nie kombinował z futrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów mam nietypowy problem , robię akurat Jaguara x-type i lakier do okoła jest w granicach 160 um , lecz na przednim błotniku który był wymieniony na nowy, lakier ma grubość w granicach 65-80 um , lakier jest bardzo twardy ale mimo tego zastanawiam sie czy polerować ? jak uważacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin 87, Ja bym się tam na pewno nad niczym nie spuszczał, lekka kombinacja, żeby wyciągnąć kolor i jakiś oszust typu HDC czy coś ;)

 

[ Dodano: 11 Czerwiec 2012, 15:45 ]

A czy do finiszu moge użyc #205 Megsa? Czy lepiej 4000 menzerny?

 

Nie używałem, ale z moich skromnych obserwacji top finish to S40 i CF pro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę dzisiaj złożyć zamówienie ;)

Lakier zadbany, woskowanie bez korekty

glinka VP Yellow->cleaner DJLP->PB Black Hole-> Coli 476-> jaki Quik Detailer?

 

Zastanawiam się nad MEGUIARS ULTIMATE QUIK DETAILER a MEGUIARS GOLD CLASS PREMIUM QUIK DETAILER. Są jakieś różnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JM63, Wielkie dzięki za odpowiedz, zrobiłem prawie tak jak pisałeś , troche pomieszałem, zrobiłem 3-4 przejazdy i wyszło prawie 100% :kox: choć z przejazdu na przejazd coraz bardziej uginały mi sie nogi ze strachu :oops: . 3-4 przejazdy to strasznie mało w stosunku do reszty elementów, miejscami muszę piłować po 10-15 razy :shock: zeby jakos to wyglądało a auto w cale nie było takie zmęczone :o

 

Mam jeszcze jedno pytanko :oops:

 

Chciałbym usunąć rysy z plastikowej chromowanej listwy, próbowałem fg 500 na twardym padzie ale zero rezultatów , co prawda zrobiłem tylko 2 przejazdy ale może ktoś ma lepszy pomysł jak usunąć rysy ? poniżej załączam zdjęcie i dziękuje za zainteresowanie

listwa.JPG.8cb463ef4e65c05998c6310da38f11ef.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.