Ciastek Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Miked, ja wygrzewałem jakieś 4 godziny później znów fibra, i efekt był całkiem, całkiem
_arek_ Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Pink Sheen się świeci ? Jaki to samochód ? Saab 9-5 2000r W sumie nie przecieralem fibra ani po jednym ani po drugim
grabek246 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 pytanie odnośnie Carbona...jak go aplikować żeby było dobrze? jakieś specjalne procedury?
rickson Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 grabek246, Wystarczy tak jak jest To opisane na pudełku
pfikusny Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Czy jest sens przepolerować przednią szybę megsowym plastx lub UC? Lepiej byłoby tlenkiem ceru ale chcę zobaczyć czy nie uda się w ten sposób usunąć części "kropek" na szybie. Tzn, czy są one drobnymi odpryskami czy to soki z jakichś drzew (których nie potrafię doczyścić).
quadrifoglio Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 pfikusny, to już lepiej spróbuj Autoglym Glass Polish lub NuGlass to Ci powinno dobrze doczyścić szybę.
pfikusny Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 pfikusny, to już lepiej spróbuj Autoglym Glass Polish lub NuGlass to Ci powinno dobrze doczyścić szybę. Próbowałem - ręcznie (nie maszynowo0 - praktycznie nic nie zmieniło. Dlatego chciałem coś mocniejszego.
baccara Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Witajcie. Chciałem się was poradzić czym uprać alcantarkę na którą nasikał koteczek. Kanapa o której mowa podobno była już kilka razy prana ale nie wiem czym... Zapach jest intensywny i "słodki, mdły" alcantara jest połączona ze skórą a pod siedziskiem jest gąbka. Gąbka była obficie zlana wodą i nie "pachnie" już kotkiem a sama alcantara...
TranceEternity Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Mam takie pytanie normalnie gdy lakier przejedzie się papierem 2000 to w niektórych miejscach robi się biały a innych nie i to rozumiem a mam samochód który był cały malowany i lekko przejadę papierem i od razu robi się lakier cały biały w dodatku wygląda tragicznie "skórka pomarańcza". Może mi ktoś to wyjaśnić ?
miskieusz Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 pfikusny, hmm jest chyba jeszcze z tych naprawdę mocniejszych "CarPro CeriGlass Glass" no i zostaje zawsze tlenek ceru (chyba tak) a tak poza tym to mam pytanie swoje: czy aktywna piana z marolexa może służyć jako lekki zamiennik mycia? W sensie szybka akcja, spsikanie auta pianą, opłukanie po 5minutach z piany na bezdotyku, przetarcie i gotowe? Czy raczej nie ma się co łudzić i szukać innego sposobu na szybkie mycie? z góry dzięki
inarusbox Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 miskieusz, na lekki brud jak najbardziej, ale z tym wycieraniem też ostrożnie, bo małe ziarenko piasku i robi się nieciekawie.. Innego sposobu na "szybkie" mycie nie ma, co najwyżej opłukanie na bezdotyku TranceEternity, chodzi Ci o tzw. more, która jest też zmorą Jak się pozbyć możesz np. przeczytać ten temat: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=9930
Szalony Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Panowie,mam takie pytania dotyczące zakupu środka typu Tar Remover-czy Mac Prickbort to "złoty standard" czy szukać czegoś innego,oraz potrzebuję jakąś dobrą pianę którą domyję dobrze auto przed woskowaniem i żeby jej można było używać potem do codziennej pielęgnacji-myślałem nad produktami Autobite...??
escimo Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Szalony, ja bym dalej nie szukał. MAC Prickbort jest wg mnie najlepszy. A co do piany to polecam VP Natural Snow Foam. Domywa dość dobrze i nie rusza wosku
saddam Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Z Prickborta będziesz zadowolony - bardzo dobry środek. Piana Autobrite Magifoam - dobrze domywa, długo utrzymuje się na aucie. ValetPro pH Neutral też dobra ale do mniejszych zabrudzeń, delikatnie mniej narusza wosk niż MagiFoam.
sebek0720 Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Witam serdecznie, mam dość stary samochód - jest u mnie już z 10 lat. Przy jego kupnie kolor był OK, po ok. 4 latach maska zrobiła się matowa... chcą ją troszkę odświeżyć zastosowałem politurę i zauważyłem, że przy ręcznym polerowaniu kolor lakieru zostaje na fibrze. Chciałbym ją wypolerować ale... nie wiem czy mogę. Rozumiem, że gdy teraz zastosuję np. CHEMICAL GUYS WET MIRROR FINISH ULTRA SLICK, gorzej nie będzie? Nadaje się to pod colli 476s?
MM.MM Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 CHEMICAL GUYS WET MIRROR FINISH ULTRA SLICK, gorzej nie będzie? Nadaje się to pod Colli 476s? Od bidy może być, nie zaszkodzi.
canta8 Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Witajcie. Chciałem się was poradzić czym uprać alcantarkę na którą nasikał koteczek. Kanapa o której mowa podobno była już kilka razy prana ale nie wiem czym... Zapach jest intensywny i "słodki, mdły" alcantara jest połączona ze skórą a pod siedziskiem jest gąbka. Gąbka była obficie zlana wodą i nie "pachnie" już kotkiem a sama alcantara... Baccara. Mam ten sam problem,po dłuższym czasie ten zapach słodko-mdły zmieni sie w odór nie do wytrzymania. Sprowadzam sobie ten srodek VALETPRO ENZYME ODOUR EATER Jest chwalony za skuteczność. Czytałem o tym,że dobrze likwiduje wszelkie zanieczyszczenia biologiczne. jak zabrudzi w aucie dziecko,zwierzak. Nie jest drogi więc trzeba wypróbowac.
sinner Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Mam pytanie odnośnie pasty FF3000 i SF4000. Jako że skończyła mi się już FF to próbowałem wykończyć UC SF. I za groma nie moge pozbyć się delikatnych hologramów. Nie mam pojęcia co robię nie tak, dlatego od razu pytam się czy może to być wina samej pasty. O ile FF fajnie i szybko likwidowała delikatne chmurki, to SF w ogóle sobie nie radzi. Ewidentnie je spłyca ale nie likwiduje. Może to wina braku stabilizacji obrotów? Robię przejazdy 2 po 800obr potem 4x 1200 4x1500 2x1200 2x800. Jakieś uwagi?
maya Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 SF4000 ma mniejszą siłę tnącą więc nasuwa się opcja zwiększyć obroty i zobaczyć czy wtedy da radę
snakeskin Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 1500 obrotów to raczej dla tej pasty minimum a nie maksimum. Rozprowadzasz pastę najpierw po całym padzie?
Administrator AreK Opublikowano 27 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 snakeskin, rozprowadzasz na części panelu na której pracujesz
snakeskin Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Arekkaz chodzi mi o pierwsze wstępne nasączenie pada. Potem to wiadomo, że na panelu rozprowadzam. W kombinacji tnącej tego nie stosuję, ale dla wykończeniowej już tak. Taką kiedyś dostałem wskazówkę od partnera forum i faktycznie z powodzeniem ją stosuję.
SzaKal Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 sinner, I dlatego powinno się użyć pasty i pada polish i dopiero na koniec finish.
sinner Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Dzięki za wskazówki, spróbuję po prostu większych obrotów. Wszak wielkiej różnicy między 3000 a 4000 nie ma to zapewne po pracy na podobnych obrotach idzie ją zauważyć. Używam pada polish z UC myślę że o tych dwóch można powiedzieć polish bo napewno siły tnącej FC cz FG nie ma. W każdym razie zaatakuje większymi obrotami i powiem co się stało. Rozumiem żeby mimo wszystko nie przekraczać 2000obr?
Piciosz Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Sinner, nie powinno się ale krzywdy nie zrobisz, musisz tylko uważniej kontrolować temperaturę lakieru. Ja często dochodzę do 2100.
Rekomendowane odpowiedzi