marcingg Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Mój wniosek - tylko zwykłe płukanie wodą pod ciśnieniem, wycieranie do sucha i QD czytajcie ze zrozumieniem.. Pisałem tyko jeśli chodzi o płukanie w sensie płukanie.. nic nie pisałem że TYLKO zwykłe płukanie i QD (no chyba że dzień wcześniej auto myłem i tylko się lekko przykurzyło). Normalnie jadę na bezdotyk z dwomia wiadrami na pełne mycie a korzystam z programu płukania (przeważnie 3ka) bo nie mam warunków domowych na takie zabawy z resztą pisałem już co i jak robię w dziale dot. bezdotyku
maq Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 mario448, http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... ht=impreza Jak widać można korektę robić przy pomocy LP.
mario448 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Szukałem i przeczytałem wszystko co było można włącznie z pracami innych i nadal nie mogę sobie poradzić. Czego w takim razie użyć do wykończenia lepkiego lakieru hondy? Na chwilę obecną nie klei się właśnie Dodo dodany na pad z pastą. Próbowałem klika kropli Menzerny FF4000 i SF3000 i Ultrafiny na czarnym padzie 3M i Lake Country ale nie bardzo to pomaga? Trzeba wymieszać i później na pad, czy można kapnąć bezpośrednio na pada i pracować na elemencie? Wszelkie sugestie i porady mile widziane.
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie wiecie może czy jeszcze w którymś sklepie ma ktoś na stanie FK 1000 ??
paluch Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Szukałem i przeczytałem wszystko co było można włącznie z pracami innych i nadal nie mogę sobie poradzić. Czego w takim razie użyć do wykończenia lepkiego lakieru hondy? Na chwilę obecną nie klei się właśnie Dodo dodany na pad z pastą. Próbowałem klika kropli Menzerny FF4000 i SF3000 i Ultrafiny na czarnym padzie 3M i Lake Country ale nie bardzo to pomaga? Trzeba wymieszać i później na pad, czy można kapnąć bezpośrednio na pada i pracować na elemencie? Wszelkie sugestie i porady mile widziane. Ja przy takich lakierach mieszam sobie np w kubeczku jakimś mieszankę. I wtedy na pada. Możesz dodać cleanera, UF lub SF4000 tak jak pisałeś. Jeśli to jeszcze nie pomoże to jest opcja - Strzał QD co jakiś czas na Pada.
mario448 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 mario448, http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... ht=imprezaJak widać można korektę robić przy pomocy LP. Wynika z tego, że mogłem użyć za słabego pada? Może żółty 3M coś pomoże. Pełno hologramów i swirlsów mi wyszło w słońcu na czarnym accordzie, a w cieniu było tak pięknie... [ Dodano: 6 Maj 2012, 19:16 ] Panowie wiecie może czy jeszcze w którymś sklepie ma ktoś na stanie FK 1000 ?? Pytałem o próbkę u Mariusza z SCS, mówi, że może będzie w 2 połowie maja.
escimo Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 SzaKal, mało tego, że w Polsce nie ma, to nie znalazłem w żadnym sklepie europejskim FK1000p
maq Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 mario448, rób żółtym 3M, a następnie niebieskim 3M praktycznie bez docisku. Po żółtym zrób inspekcję IPA, czy zostają jeszcze rysy
mario448 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 maq dzięki. Tak będę musiał zrobić. Jutro kolejny dzień prób i walki. Do obłędu ten lakier mnie doprowadzi. Gdyby się tak nie kleiło myślę, że poszłoby zdecydowanie szybciej, łatwiej i przyjemniej. Pozdrawiam.
mario30 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 panowie lamerskie pytanie, jak dbacie o listwy chromowane bo na razie mam piękną świecącą i nie chcę stracić tego blasku, czy wosk się nadaje do pielęgnacji bo zastanawiam się nad kupnem 4NANO METAL, CHROME PROTECT ale nic na temat tego środka nie mogę znaleźć i nie wiem czy warto inwestowac.
djtomas Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 czy szampony dostępne w sklepach z produktami do cardetailingu radzą sobie jakoś z zakamienioną wodą? POzdr.
dzierzaGST Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 koledzy szukam Nielsena T&G lub VP T&G w Gdańsku, podpowiedzcie gdzie nabyć
Miked Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie, po użyciu ironx na felgę, wkręcane w niej śruby zmieniły kolor na jakby róż/pomarańcz co z tym teraz zrobić?
paluch Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie, po użyciu ironx na felgę, wkręcane w niej śruby zmieniły kolor na jakby róż/pomarańcz co z tym teraz zrobić? Mo po użyciu IronX'a ciężarki klejone robią się zółte i schodzi samo po czasie więc myślę, że ze śrubek też samo powinno zejść.
Piciosz Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 mario30 to 4nano jak najbardziej się nada.
Miked Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie, po użyciu ironx na felgę, wkręcane w niej śruby zmieniły kolor na jakby róż/pomarańcz co z tym teraz zrobić? Mo po użyciu IronX'a ciężarki klejone robią się zółte i schodzi samo po czasie więc myślę, że ze śrubek też samo powinno zejść. Mam nadzieję, bo jedna felga wygląda śmiesznie od reszty i trochę mnie to martwi
lukas1986 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 czy ktoś wie jak pracuje się BP125mm i padem 150mm, nie za duża różnica w średnicach?? czy zamówić sobie BP135mm. bo planuję zamówić pady urbana a ich średnica to 150mm, albo ja szukać nie umiem
jackill Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie, po użyciu ironx na felgę, wkręcane w niej śruby zmieniły kolor na jakby róż/pomarańcz co z tym teraz zrobić? Mo po użyciu IronX'a ciężarki klejone robią się zółte i schodzi samo po czasie więc myślę, że ze śrubek też samo powinno zejść. Mam nadzieję, bo jedna felga wygląda śmiesznie od reszty i trochę mnie to martwi U mnie kolor zszedł po umyciu BlueGele-m.
kamilgt Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 ktoś wie co to za ręcznik do osuszania widzimy w 2:15 ?
jeffik Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Witam, Zastanawiam się nad wyborem cleanera pod wosk Pete's 53. Wybieram między Auto Finesse Tripple a Polishangel Esclate Lotion, robótka ręczna. Co polecacie z tych dwóch? Pozdrawiam
Miked Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Czyli widzę, że nie tylko ja z takim problemem się spotkałem, może ktoś coś jeszcze podpowie bo nie opłaca mi się teraz tylko dla zmiany koloru kupować bluegel
dzierzaGST Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 lukas1986, nie musisz zmieniać BP, dobrze będzie
smalec Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 skoro był już temat śrub do felg to tak btw, w jaki najlepszy sposób doczyścić polerowane nakrętki? porządne mycie i pasta polerska do metalu? czy jakiś inny siuwaks jeszcze pomoże?
ultratouch Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 Polerowane czy chromowane? Ja u siebie w Volvie mam chromowane - normalne czyszczenie plus pasta do metalu i 10 letnie prawie jak nowe.
Ciastek Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2012 SzaKal zabacz w WaxIt ja ostatnio się tam zaopatrywałem, a wcześniej miałem własnie taki sam problem co Ty
Rekomendowane odpowiedzi