kamilgt Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 remas, czyścisz APC 1:10 i zabezpieczasz dressingiem - tu już zależy od Ciebie co wybierzesz, jaki zapach Ci się podoba, jakie wykończenie lubisz itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Panowie to jak z tą metką na fibrach: odcinamy czy odrywamy? Bo ja poodrywałem i strasznie się ściereczki snują od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Panowie to jak z tą metką na fibrach: odcinamy czy odrywamy? Bo ja poodrywałem i strasznie się ściereczki snują od tego Zdecydowanie odcinamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3 Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Jutro jadę na komunię, już wcześniej miałem zaplanowane porządne mycie i woskowanie w sobotę i tak też było - pół dnia walczyłem przed myciem był Prickbort + Citrus Pre Wash ( chyba wykończył Coliego 476) później DG 652 tricolorem, na to DG 601 + 105 efekt super ale już się z lekka przykurzyło do jutra będzie pewnie gorzej ... i tu moje pytanie: może rano przelecieć całe auto mikrofibrą i jakimś QD? mam DG Aquawax i Fast Clean & Shine, PB Quick Detailer +, CG Pro detailer, Cquartz Reload którego najlepiej użyć na przykurzone auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Panowie to jak z tą metką na fibrach: odcinamy czy odrywamy? Bo ja poodrywałem i strasznie się ściereczki snują od tego Zdecydowanie odcinamy. Hmm... A ten fragment co zostanie w ściereczce nie będzie rysował? Cholera, bo ja poczytałem forum, wszędzie "oderwij" "oderwij" to poodrywałem i teraz mikrofibry się snują i jest niefajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cptolgierd Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Cutting + Polishing Flexipad vs Cutting + Polishing Urban Honeycomb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Capaz najlepiej odciąć metkę jak najbliżej materiału i przy polerowaniu krawędzie fibry składać do środka,wtedy na pewno się nic nie porysuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Furiusz Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Witam. Dopiero zaczynam i powoli kompletuję... Chciał bym kupić clener zastanawiam się nad Dodo Juice Lime Prime Lite, który jest raczej chyba "tylko" clenerem i na to ewentualnie POORBOY’S WORLD White Diamond Show Glaze. Rozważam też użycie jednego środka CHEMICAL GUYS WET MIRROR FINISH ULTRA SLICK, który jest clenerem i politurą w jednym. Co lepiej wybrać? Czy pierwszy wymieniony zestaw? Czy może tylko sam DJLPL? Czy CG? Samochód to Mondeo srebrny metalik 2007 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quest Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Jutro zaczynam pierwszy raz zabawę z polerką. Czy dzieląc np. przedni błotnik na części, kwadrat który będę robił pierwszy robić od razu FG500 i 2500 lub 3000 ? czy najpierw całe auto FG500 i dopiero później od nowa dzielić auto i lecieć 2500 lub 3000 ? I jeszcze jedno pytanie, również na przykładzie błotnika. Dzieląc element na kwadraty taśmą, i wypolerowaniu jednego kwadrata mam zerwać taśmę i brać się za drugi kwadrat czy wypolerować drugi kwadrat i dopiero zrywać taśmę i wypolerować lakier na który była przyklejona taśma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Czy dzieląc np. przedni błotnik na części, kwadrat który będę robił pierwszy robić od razu FG500 i 2500 lub 3000 ? czy najpierw całe auto FG500 Różne szkoły różnie mówią ... ja robię po kolei tzn. jeden element od cuting do finishing. Dzieląc element na kwadraty taśmą, i wypolerowaniu jednego kwadrata mam zerwać taśmę i brać się za drugi kwadrat czy wypolerować drugi kwadrat i dopiero zrywać taśmę i wypolerować lakier na który była przyklejona taśma? Nie dziel elementu taśmą na kwadraty, po co ? niektórzy przyklejają na środek elementu żeby zrobić ładne zdjęcie przed i po. Taśma jest potrzebna jedynie do zabezpieczenia elementów narażonych na uszkodzenie lub zabrudzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sinner Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 WItam, czy ktoś mógłby powiedzieć mi jakimi obrotami podchodzić do pasty SF4000? Bo mam pewien dylemat, kupiłem FF3000 i SF4000 po tej pierwszej paście zostaje super połysk po 8 przejazdach na obrotach 1000 - 2000. Jednak kończy juz mi się ta pasta i ostatnio polerowałem klapę SF4000 na podobnych obrotach, ale naprawdę połysk jakby mniejszy. Albo mi się tak wydaje albo może pastę mam jakąś trefną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 niestety mam pecha i wstając rano zobaczyłem ,że ptak mi zostawił niespodziankę o średnicy chyba z 8cm (MIAZGA) schlapałem to APC i jakoś zeszło, aczkolwiek to było ciężko bo było takie suche gówno od niego, i po APC woda + znów apc + wytarcie do sucha + detailer wszystko zeszło ale kurde zostały takie jakby ślady na lakierze po tym, coś jak zarysowania, czy to przez to że wosk był nałożony i te odchody jakoś z nim się zżyły? Niestety stoję pod samym blokiem za bramą i raz na jakiś czas mam takie niespodzianki i przed woskowaniem nigdy takie ślady po ptakach nie zostawały. Próbowałem też pastą tempo coś wskurać ale nic nie pomogło dalej takie ślady po rozbryzgu są Co można zrobić? Tak sobie myślałem może o glince w tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picollo Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 pasta tempo to zło, kup dobry cleaner to po nim powinny takie ślady zejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 jarekrk, Teraz gdy są już takie ciepłe dni to odchody trzeba od razu usuwać w inny razie moment i na zagrzanym lakierze robią się wżery. Wosk na pewno jakąś ochronę zapewni ale nie wielką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Meguiar's Deep Crystal Step 1 Paint Cleaner ValetPRO Achilles Prep Nada się któryś z tych niestety już mój budżet w tym miesiącu jest słaby i to są tańsze z cleanerów jakie są dostępne u nas w sklepie , da rade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 jarekrk, jak z tańszych to bym brał właśnie ValetPRO Achilles Prep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 dziękuje bardzo, Tak to wygląda dokładnie Czyli teraz jak kupie to VP to mam zaaplikować to na aplikator i wcierać w to miejsce, czy lepiej od razu cały dach zrobić? Przypomnę iż auto w poniedziałek było woskowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 6 Maja 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 jarekrk, tylko korekta a pewnie i papier będzie potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 jarekrk, Achilles za wiele tam nie pomoże ... może trochę to wypełni , tak jak pisał Arekkaz, tam pomoże już tylko papier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 biorąc przykład kolegi-chcecie powiedzieć że te wszystkie sławne Zymole,Swisswaxy itd,kosztujące krocie,nie są w stanie zabezpieczyć auta przed ptasim gównem?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 kurde to kupsko nawet 5 min nie było na lakierze.... ehh jako korekta może być np: AutoGlym Paint Renovator lub megsa scratchX Jestem załamany bo niestety spłukałem się już grubo i ciężko z kolejną kasą na kosmetyki, wiec chciałbym znaleźć coś taniego.Auto ma już 13 lat więc nie oczekuję cudów chciałbym zrobić co się da najbardziej. ps. o co chodzi z tym papierem dzięki wam za pomoc i wyrozumiałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 skiba woski na pewno wydłużą czas w którym ptasie odchody zaczną się wżerać, no ale niestety nic nie ochroni lakier przed takimi kwasami jak ptasie odchody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek_74 Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Witam, kilka dni temu, pierwszy raz od 2 lat od zakupu fabrycznie nowego auta, udało mi się doczyścić lakier. Już po roku od zakupu auta lakier był szorstki w dotyku - spowodowane było to osadami przemysłowymi widocznymi nawet gołym okiem. Z braku możliwości normalnego mycia auto odwiedza myjnie bezdotykowe. Ze 2 razy skorzystałem jednak z myjni mechanicznej Kilka dni temu korzystając z okazji umyłem auto ręcznie, wcześniej zmywając brud na myjni bezdotykowej. Do mycia użyłem dwóch wiader. W jednym miałem wodę z szamponem w drugim samą wodę do płukania gąbki. Użyłem szamponu SURF CITY GARAGE Pacific Blue Wash & Wax oraz gąbki Microfiber Washing Sponge (http://www.detailer.pl/sklep/137-surf-city-garage-nano-detail-washing-sponge-.html). Po myciu cały lakier potraktowałem glinką BILT-HAMBER Auto Clay Regular. Po dokładnym spłukaniu czystą wodą oraz osuszeniu, nałożyłem wosk Poorboy's Natty's Blue Paste Wax. Z efektu jestem zadowolony. Jednak następnym razem będzie lepiej. A teraz pytanie: czy w sytuacji braku możliwości "normalnego" mycia mogę odwiedzać myjnie bezdotykowe i stosować mycie mikroproszkiem bez obawy o przedwczesne usunięcie wosku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes.gd Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Na bezdotyku tylko program czwarty nie nadwyręży wosku, jeśli użyjesz wszystkich programów to bardzo szybko wykończysz LSP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwejk Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Jaki aplikator najlepiej do AG CGP ?Tricolor miekką strona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi