danielek. Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 O kurde nie pomyślałem że to chodzi o nazwę forum hehe dzięki
tetrus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 To ryzykujesz na dworzu w piekną pogodę - modląc się wieczorem o suchą, ciepłą - najlepiej bezwietrzną noc Skoro, to takie ryzyko, to jest sens woskowac nie majac garazu?
Administrator Evo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zawsze lepiej nawoskować niż nienawoskować
AUDI-A8 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Mam problem i to duży problem ... Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ...
Mess Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Pytanko czym ręcznie przygotować szybę pod NW? W opisach TGG czy 4nano premium polecany jest AUTOGLYM CAR GLASS POLISH. Czy Tricolorem od Chemicalsów można go nanosić / polerować ?
Moderator rychu Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Mess, Ja wolę używać aplikatora bawełnianego albo z MF ale Tricolor też się nada.
Mess Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Rychu Dzięki za szybką odpowiedź. Mam bawełniany padzik to będzie w sam raz, czyli tylko nakładamy to i potem polerka MFką po jakimś czasie ? (Nie natrafiłem jeszcze na wątek z instrukcją aplikacji )
Sprinter Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jak wygląda siła działania Iron-X paste, soap i zwykły sprysk? Wszystkie są jednakowej mocy?
kullnikk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 czy pod Colli 476 da radę PB BH zamiast cleanera? Nie wpłynie to jakoś mocno na jego wytrzymałość?
Pavlik Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 kullnikk, a PB BH to cleaner, glaze czy wosk?
Maciej WTN Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Widzę, że temat cleanera pod Colli jest konsekwentnie wałkowany Wiadomo, że glaze zdecydowanie osłabi wosk
Wielebny Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Mam problem i to duży problem ...Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ... Ipa rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną. Najpierw auto myjesz,glinką jedziesz , myjesz i na to ipa 1:1. Pryskasz wcierasz do sucha. po tym zabiegu masz praktycznie goły lakier i nie ma prawa nic się mazać. Poza tym nie napisałeś w jakiej sytuacji wycierasz i masz smugi .Po woskowaniu? Po myciu ?
Administrator AreK Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 kullnikk, Pavlik, jeszcze chwila i Was nagrodzę
prezes99 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jak wygląda siła działania Iron-X paste, soap i zwykły sprysk? Wszystkie są jednakowej mocy? Dołączam do pytania...
Pavlik Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Maciej WTN, chciałem aby kolega sam do tego doszedł...ale odpowiedź dostał zanim zdążył pomyśleć/przeszukać forum.
Wielebny Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 kullnikk, a PB BH to cleaner, glaze czy wosk? Black Hole to Glaze i nie jest ścierny. Glaze kładziemy po cleanerze przed woskiem.
Administrator AreK Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Panowie jeszcze raz ktoś zapyta o cleaner, IPA, BH i co pod 476 to posypią się ostrzeżenia. KUR..,.wa ile można wałkować jedno i to samo????????????????
AUDI-A8 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Mam problem i to duży problem ...Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ... IPA rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną. Najpierw auto myjesz,glinką jedziesz , myjesz i na to IPA 1:1. Pryskasz wcierasz do sucha. po tym zabiegu masz praktycznie goły lakier i nie ma prawa nic się mazać. Poza tym nie napisałeś w jakiej sytuacji wycierasz i masz smugi .Po woskowaniu? Po myciu ? Po myciu. Nie woskuje auta ... A czy IPA nie zmyje mi powłoki kwarcowej ? Czytałem o tym i są podzielone zdania ....
kullnikk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Panowie jeszcze raz ktoś zapyta o cleaner, IPA, BH i co pod 476 to posypią się ostrzeżenia. KUR..,.wa ile można wałkować jedno i to samo???????????????? na forum jestem od nie dawna, rozumiem że odpowiedzi na te pytania padały wiele razy, ale przewertowanie ponad 400 stron tematu dla jednej krótkiej odpowiedzi to ponad moje siły koniec OT z mojej strony Wielebny bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
Wielebny Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Mam problem i to duży problem ...Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ... IPA rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną. Najpierw auto myjesz,glinką jedziesz , myjesz i na to IPA 1:1. Pryskasz wcierasz do sucha. po tym zabiegu masz praktycznie goły lakier i nie ma prawa nic się mazać. Poza tym nie napisałeś w jakiej sytuacji wycierasz i masz smugi .Po woskowaniu? Po myciu ? Po myciu. Nie woskuje auta ... A czy IPA nie zmyje mi powłoki kwarcowej ? Czytałem o tym i są podzielone zdania .... Jak masz auto z powłoką kwarcową to ja się na ten temat nie wypowiem gdyż z nią nie pracowałem. Otwórz klapkę paliwa, wymyj tam dokładnie i w 1 miejscu możesz nałożyć powłokę. Jak już się utwardzi to nie rozcieńczonym IPA na wacie czy padzie pocieraj to miejsce. zobaczysz czy zejdzie. Taki test mi przychodzi na szybko. koniec OT z mojej strony Wielebny bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź Proszę bardzo. Ale klikamy pomógł jak by co
Shmatan Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Może zamiast IPA wystarczy przejechać jakimś quick detailerem? np. PB S&G który głównie działa na efekt, nie na odżywianie wosku
Capaz Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 To jak Panowie, można ogarnąć plastiki wnętrza za pomocą CG RED HOT DEGREASER, czy lepiej kupić inny APC?
wisienka1992 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2012 http://www.detailercenter.pl/index.php?p=produkt&id=408 szampon Nielsen Shampers Urzywał ktoś ?? Zastanawiam się czy zmywa 476 ?
lukwawa Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Sprinter, prezes99, najmocniejszy z trójki jest Iron w formie pasty, później wersja psikana i na końcu soap gel. IMO najbardziej friendly jeżeli chodzi o aplikację i nakładanie jest Iron w wersji psikanej. Rozpylając go możesz dotrzeć w zasadzie wszędzie. Pasty używasz punktowo, na widoczne gołym okiem metaliczne "brzydactwa", oczywiście, dotrzeć niem możesz praktycznie wszędzie lae musisz to porozprowadzać co nie jest zbyt ekonomiczne. Wszystko śmierdzi w zasadzie taka samo (obecnie jest wesrsja Irona psikanego o zapachu chyba wiśni, może nie śmierdzi tak jak poprzednie). Osobiście mam Irona w formie piskanej i pasty, jeżeli widzę, jakieś metaliczne punkciki na karoserii/felgach (i mam czas) nakładam pastę i po chwili poprawiam wszystko psikanym Ironem. Soap Gel to taki potworek, który IMO nie ma racji bytu. Jeżeli przygotowujesz karoserię/felgi pod nałożenie warstwy ochronnej i później nim zabezpieczasz całość nie widzę sensu marnotrawienia wszystiego przez mycie auta Soap Gelem, który z woskami nie obchodzi się neutralnie. Capaz, możesz tego użyć tylko rozrób to w stosunku: 1 objętość Red Deagresera na 10 objętości wody i po wyczyszczeniu elementu przecieraj wszystko du sucha mikrofibrą. Jak nie będzie dawało rady to zmniejszaj proporcje. [ Dodano: 11 Kwiecień 2012, 09:31 ] AUDI-A8, poniżej masz odpowiedź co do IP-y i jej gloryfikowanych własciwości destrukcyjnych wobec CQ: mała uwaga co do usuwania CQ:ostatnio miałem przyjemność "odświeżać" C63AMG na które CQuartza kładłem w lipcu 2011. Trzymał się bardzo dobrze (mam jakiś filmik, podzielę się, jak ogarnę YT), więc postanowiłem go trochę "przykatować". Na pierwszy ogień pre-wash z R222 TAW. nic. Potem mycie Sonusem Gloss - tylko lepiej. CarPro TarX na 15 minut na suchy lakier, potem dopryskiwane i przecierane czystą MF. nic. IronX na całe auto na 20minut (a co, na bogato), co jakiś czas uzupełniane, coby nie zaschło. Jakie było moje zdziwienie, jak się okazało, że woda spływa lepiej niż przed tym wszystkim....Glinka, suszenie, IPA - tak profilaktycznie, żeby nie okazało się, że spływało po TarX, IronX czy szamponie. Nadal odprowadza wodę lepiej niż większość wosków po tygodniu. CQ poddał się po mocnym i długim przejeździe menz.3000 i IPA, ale trochę trzeba było z nim powalczyć. P.S. nie sądzę, żeby lekkościerny cleaner usunął dobrze nałożony (czyt. grubo) CQuartz.
Rekomendowane odpowiedzi