Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
To ryzykujesz na dworzu w piekną pogodę - modląc się wieczorem o suchą, ciepłą - najlepiej bezwietrzną noc ;)

Skoro, to takie ryzyko, to jest sens woskowac nie majac garazu? :)

Opublikowano

Mam problem i to duży problem ...

Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ...

Opublikowano

Pytanko czym ręcznie przygotować szybę pod NW?

W opisach TGG czy 4nano premium polecany jest AUTOGLYM CAR GLASS POLISH. Czy Tricolorem od Chemicalsów można go nanosić / polerować ?

Opublikowano

Rychu Dzięki za szybką odpowiedź.

Mam bawełniany padzik to będzie w sam raz, czyli tylko nakładamy to i potem polerka MFką po jakimś czasie ? (Nie natrafiłem jeszcze na wątek z instrukcją aplikacji )

Opublikowano
Mam problem i to duży problem ...

Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ...

 

Ipa rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną. Najpierw auto myjesz,glinką jedziesz , myjesz i na to ipa 1:1. Pryskasz wcierasz do sucha. po tym zabiegu masz praktycznie goły lakier i nie ma prawa nic się mazać. Poza tym nie napisałeś w jakiej sytuacji wycierasz i masz smugi .Po woskowaniu? Po myciu ?

Opublikowano
Jak wygląda siła działania Iron-X paste, soap i zwykły sprysk? Wszystkie są jednakowej mocy?

 

Dołączam do pytania...

  • Administrator
Opublikowano

Panowie jeszcze raz ktoś zapyta o cleaner, IPA, BH i co pod 476 to posypią się ostrzeżenia. KUR..,.wa ile można wałkować jedno i to samo????????????????

Opublikowano
Mam problem i to duży problem ...

Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ...

 

IPA rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną. Najpierw auto myjesz,glinką jedziesz , myjesz i na to IPA 1:1. Pryskasz wcierasz do sucha. po tym zabiegu masz praktycznie goły lakier i nie ma prawa nic się mazać. Poza tym nie napisałeś w jakiej sytuacji wycierasz i masz smugi .Po woskowaniu? Po myciu ?

 

Po myciu. Nie woskuje auta ... A czy IPA nie zmyje mi powłoki kwarcowej ? Czytałem o tym i są podzielone zdania ....

Opublikowano
Panowie jeszcze raz ktoś zapyta o cleaner, IPA, BH i co pod 476 to posypią się ostrzeżenia. KUR..,.wa ile można wałkować jedno i to samo????????????????

 

na forum jestem od nie dawna, rozumiem że odpowiedzi na te pytania padały wiele razy, ale przewertowanie ponad 400 stron tematu dla jednej krótkiej odpowiedzi to ponad moje siły :/

 

koniec OT z mojej strony

 

Wielebny bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź

Opublikowano
Mam problem i to duży problem ...

Na mojej bryczce kolor czarny metalik zostają smugi po wycieraniu.... Wycieram MF od Jana ... Myslałem że w tym tkwi problem. Ale to nie w tym jak wycieram czyściwem technicznym jest to samo. Normalnie wygląda to jak hologramy ... Nie wiem co jest .... A jak bym przemył IPA ? Jak się tym myje ? Może trzeba odtłuścić.. Następny problem to powłoka CQuartz na samochodzie ...

 

IPA rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną. Najpierw auto myjesz,glinką jedziesz , myjesz i na to IPA 1:1. Pryskasz wcierasz do sucha. po tym zabiegu masz praktycznie goły lakier i nie ma prawa nic się mazać. Poza tym nie napisałeś w jakiej sytuacji wycierasz i masz smugi .Po woskowaniu? Po myciu ?

 

Po myciu. Nie woskuje auta ... A czy IPA nie zmyje mi powłoki kwarcowej ? Czytałem o tym i są podzielone zdania ....

 

Jak masz auto z powłoką kwarcową to ja się na ten temat nie wypowiem gdyż z nią nie pracowałem. Otwórz klapkę paliwa, wymyj tam dokładnie i w 1 miejscu możesz nałożyć powłokę. Jak już się utwardzi to nie rozcieńczonym IPA na wacie czy padzie pocieraj to miejsce. zobaczysz czy zejdzie. Taki test mi przychodzi na szybko.

 

koniec OT z mojej strony

 

Wielebny bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź

Proszę bardzo. Ale klikamy pomógł jak by co ;)

Opublikowano

Może zamiast IPA wystarczy przejechać jakimś quick detailerem? np. PB S&G który głównie działa na efekt, nie na odżywianie wosku

Opublikowano

Sprinter, prezes99, najmocniejszy z trójki jest Iron w formie pasty, później wersja psikana i na końcu soap gel. IMO najbardziej friendly jeżeli chodzi o aplikację i nakładanie jest Iron w wersji psikanej. Rozpylając go możesz dotrzeć w zasadzie wszędzie. Pasty używasz punktowo, na widoczne gołym okiem metaliczne "brzydactwa", oczywiście, dotrzeć niem możesz praktycznie wszędzie lae musisz to porozprowadzać co nie jest zbyt ekonomiczne. Wszystko śmierdzi w zasadzie taka samo (obecnie jest wesrsja Irona psikanego o zapachu chyba wiśni, może nie śmierdzi tak jak poprzednie).

 

Osobiście mam Irona w formie piskanej i pasty, jeżeli widzę, jakieś metaliczne punkciki na karoserii/felgach (i mam czas) nakładam pastę i po chwili poprawiam wszystko psikanym Ironem. Soap Gel to taki potworek, który IMO nie ma racji bytu. Jeżeli przygotowujesz karoserię/felgi pod nałożenie warstwy ochronnej i później nim zabezpieczasz całość nie widzę sensu marnotrawienia wszystiego przez mycie auta Soap Gelem, który z woskami nie obchodzi się neutralnie.

 

Capaz, możesz tego użyć tylko rozrób to w stosunku: 1 objętość Red Deagresera na 10 objętości wody i po wyczyszczeniu elementu przecieraj wszystko du sucha mikrofibrą. Jak nie będzie dawało rady to zmniejszaj proporcje.

 

[ Dodano: 11 Kwiecień 2012, 09:31 ]

AUDI-A8, poniżej masz odpowiedź co do IP-y i jej gloryfikowanych własciwości destrukcyjnych wobec CQ:

mała uwaga co do usuwania CQ:

ostatnio miałem przyjemność "odświeżać" C63AMG na które CQuartza kładłem w lipcu 2011. Trzymał się bardzo dobrze (mam jakiś filmik, podzielę się, jak ogarnę YT), więc postanowiłem go trochę "przykatować". Na pierwszy ogień pre-wash z R222 TAW. nic. Potem mycie Sonusem Gloss - tylko lepiej. CarPro TarX na 15 minut na suchy lakier, potem dopryskiwane i przecierane czystą MF. nic. IronX na całe auto na 20minut (a co, na bogato), co jakiś czas uzupełniane, coby nie zaschło. Jakie było moje zdziwienie, jak się okazało, że woda spływa lepiej niż przed tym wszystkim....Glinka, suszenie, IPA - tak profilaktycznie, żeby nie okazało się, że spływało po TarX, IronX czy szamponie. Nadal odprowadza wodę lepiej niż większość wosków po tygodniu.

CQ poddał się po mocnym i długim przejeździe menz.3000 i IPA, ale trochę trzeba było z nim powalczyć.

 

P.S. nie sądzę, żeby lekkościerny cleaner usunął dobrze nałożony (czyt. grubo) CQuartz.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.