Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

Soad7, Mocno scierne z cuttingiem i polishingiem, ale lżejsze z Polishingiem i finishingiem. Nie musisz rzucać się od razu na głęboką wod z mocnym SSR i od razu cutting pad. Zacznij od nalżejszej ale działającej konfiguracji ;)

 

[ Dodano: 22 Marzec 2012, 08:36 ]

ZółtyDziobek, nie sądze żeby woski w płynie miały te same gęstości. Spróbować można, ale może okazać się za gęsty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A ja mam takie dziwne pytanie :-]

Przeleciałem lakier delikatnie UC w celu odświeżenia i teraz czas na wosk i plastiki. I tu wątpliwość - najpierw wosk a potem plastiki czy odwrotnie? Plastiki będą robione Megsem TD, wosk to Colli 476.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie dziwne pytanie :-]

Przeleciałem lakier delikatnie UC w celu odświeżenia i teraz czas na wosk i plastiki. I tu wątpliwość - najpierw wosk a potem plastiki czy odwrotnie? Plastiki będą robione Megsem TD, wosk to Colli 476.

 

Ja zawsze plastiki zostawiam na sam koniec ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki oto błotnik dość mocno przeorany no ale to co w centrum czyli ta długa krecha i to pod nią powinno zniknąć po prze polerowaniu mój zestaw to

FG500 + biały pad ABW

FF3000 + czarny pad ABW wszystko na silverlinie

polerowałem to metoda zenitu z poradnika na max obrotach 1800

i no jak spojrzymy to kreska dalej jest ale nie rzuca się tak w oczy, jak przejadę paznokciem to nie jest to głębokie no i pozostało jeszcze gdzieniegdzie trochę swirli

i tutaj pytanie czy da rade to wyeliminować na amen i jak ?

foto:

przed http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03b ... 6051b.html

po http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14a ... 7ca96.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

min. cztery po jednym przejściu. Przy ręcznej to bez jakiś ograniczeń, szkody na pewno nie narobisz. "agresywne" pojęcie względne możesz jaśniej o co dokładnie Tobie chodzi.

Zastanawiałem się czy np. ze 4 razy na jednym autku można jechać. ;)

 

Wielkie dzięki chłopaki. Właśnie wybieram się na zakupy i widzę że nie ma co UC brać na pół bo kilka autek chciałem obskoczyć. Tesciom też coś się należy. :-]

Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem próbki AB MPC, VP Interior APC oraz PB Natural Look

 

w związku z powyższym 4 szybkie:

 

1. Interior APC zrobić 1:10 do kokpitu i ogólnie plastików mojej alfy (kokpit jest "miękki") ?

2. AB MPC zrobić 1:10 do zakamarków, wnęk, zewnętrznych plastików, znaczków, emblematów i nadkoli?

3. Do uszczelek drzwi użyć VP Interior czy AB MPC (też 1:10) czy po prostu szamponu?

4. PB NL wcierać w kokpit/kierownicę/whatever po użyciu, czy zamiast VP Interior (bo PB NL ma w opisie, ze czyści ...) ?

 

Pytam, bo posiłkuję się tym co doszukałem się w opisach sklepów i na forum - na próbkach instrukcji nie ma, a ja jestem b.początkujący (będzie moje 1 mycie ręczne auta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem próbki AB MPC, VP Interior APC oraz PB Natural Look

 

w związku z powyższym 4 szybkie:

 

1. Interior APC zrobić 1:10 do kokpitu i ogólnie plastików mojej alfy (kokpit jest "miękki") ?

2. AB MPC zrobić 1:10 do zakamarków, wnęk, zewnętrznych plastików, znaczków, emblematów i nadkoli?

3. Do uszczelek drzwi użyć VP Interior czy AB MPC (też 1:10) czy po prostu szamponu?

4. PB NL wcierać w kokpit/kierownicę/whatever po użyciu, czy zamiast VP Interior (bo PB NL ma w opisie, ze czyści ...) ?

 

Pytam, bo posiłkuję się tym co doszukałem się w opisach sklepów i na forum - na próbkach instrukcji nie ma, a ja jestem b.początkujący (będzie moje 1 mycie ręczne auta)

apc do wnętrza weź 1:10, do reszty na zewnątrz może być mocniejsze, ja bym zrobił 1:5, co do NL to najpierw wyczyść plastiki APC wytrzyj do sucha i dopiero aplikuj NL'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michałoś & ENERGY dzięki. Pisząc o 4 polerkach miałem na myśli korektę co jakiś czas a nie raz za razem. ;)

 

Wypadaloby jeszcze "wykończyć" UC jakąs pastą o mniejszej gradacji Swirlem albo Scratchem
:cry: Osz w mordkę a dlaczego ja jeszcze o tym nie wiem ?? :D Dzięki za uwagę.

 

Czy moja myjka Karcher K 2.14 nada się pod profesjonalną pianownicę i będzie dawała efekt piany a nie mleka na lakierze po spryskaniu?

Obawiam się że nie - gdyby to było mozliwe to połowa forum kupiła by tego karchera ( chyba troszkę ponad 200pln ) i pianowała autko. :-] Ale ..... może ktoś już jakiś patent rozkminia. :o

 

[ Dodano: 22 Marzec 2012, 18:43 ]

chce zamowic gabki i BP od flexipads

u ktorego partnera forum najlepiej wychodzi to cenowo? moze ktos ostatnio zamawail :)

Jak na moje oko to Twoje pytanko nie jest na miejscu. ;)

Kliknij sobie w stronki Partnerów i poszukaj - tak będzie bardziej fair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....

 

Wypadaloby jeszcze "wykończyć" UC jakąs pastą o mniejszej gradacji Swirlem albo Scratchem
:cry: Osz w mordkę a dlaczego ja jeszcze o tym nie wiem ?? :D Dzięki za uwagę.......

 

ponieważ nie każdy to stosuje, ja jak robiłem dwa przejazdy ręczne UC na VAGowskim lakierze nie uzyskałem hologramów, może na miękkich lakierach można je uzyskać i stąd ta sugestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ nie każdy to stosuje, ja jak robiłem dwa przejazdy ręczne UC na VAGowskim lakierze nie uzyskałem hologramów, może na miękkich lakierach można je uzyskać i stąd ta sugestia

Szkoda że nie wiem jak to będzie u mnie. :o Dzięki Energy. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie wiem jak to będzie u mnie.

Jeżeli masz fabryczny lakier to jest on bardzo miękki, zwłaszcza ,że z tego co widzę nie jest on na Twoim samochodzie ani pełówy ani metaliczny. Z drugiej strony na białym nie widać tak bardzo jak się coś "spartoli :mrgreen: "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.