michal_gg Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Panowie, pamięta ktoś nick lub strone www uzytkownika naszego forum, który sprzedaje części do grupy VAG. Zapisałem sobie gdzieś jego namiary, ale oczywiście zaginęły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubio Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 michal_gg, nie wiem czy o to Ci chodzi getem.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Jako że dopiero się uczę chciałem zapytać do nakładania czego stosuje się padów z mikrofibry? Pytam gdyż zakupiłęm gąbkowe a dziś w tesco wypatrzyłem 2 pady z MF za 10zł i zastanawiam się czy warto prać i do czego. Lepsze to do stosowania QD czy politury? Wosk rozumiem lepiej gąbkowym nakładać Do wosku lepiej gąbkowy do odżywek do lakieru lepiej właśnie z MF, podobno dobre są wczoraj gdzieś było o nich na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 rozwiazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 na felgi dokładnie umyte bilberry chce dać FK1000p , i putanie czy dawać jeszcze pod to cleaner (LP czy LPL) czy nietrzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Lakikwap, jesli juz to LP (nie LPL, ale nawet po LP przelecial bym IPA), ewentualnie PB PP. Jesli felgi nie sa jakies skomplikowane to mozna by je przeglinkowac. Inna opcja to moze jakas pasta typu SSR1 - chodzi o to by pozbyc sie nalecialosci typu kamien z wodu a jednoczesnie nie glazowac pod wosk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 firmek, ipa po lp to bezsensu, a może tylko ipa? Ale ja jakoś stawiam na lp. Glinkowanie na pewno będzie. do PP niemam nerwów Ciekawe ile prawy jest w tym że LPL to glaze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ciekawe ile prawy jest w tym że LPL to glaze.. Konsystencję ma podobną do FK 303, nakłada się podobnie to może jednak glaze. Może jutro w słońcu zobaczę różnicę bo połowę maski mam z LPL a połowę bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paid_in_full Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zadam jeszcze raz pytanie, które przepadło w nawale odpowiedzi na inne. Stara rajdówka, odnowiona, świeżo pomalowana czarna matowa maska, stoi i się strasznie kurzy. Czym zabezpieczyć maskę, chciałbym uniknąć połysku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 SV Opaque Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jodan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Tematyka forum może nie związana z tematem mojego pytania, ale myślę, że znajdą się znawcy tematu, który mnie interesuje. Więc tak, kolega ma octavie 1.9tdi i od niedawna zaczęła mu co jakiś czas migać kontrolka- dokładnie nie wiem jaka, ale związana z pompowtryskiwaczami i chciałem zapytać co to może być? Samochód cały czas jest na chodzie i jakichś niepokojących objawów podczas jazdy oczywiście oprócz tej kontolki nie ma. Z góry dzięki z odpowiedź, i sorry za pytania dziwnej treści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jodan, ciężko będzie coś powiedzieć dopóki nie podepniesz VAG'a. Tak to jest wróżenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jodan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Tak myślałem, że bez podpięcia pod komputer się nie obędzie. Kolega chyba zaprowadził dzisiaj samochód do warsztatu i pewnie mu powiedzą, albo i nie co tam się dzieje. A czy jak wtryski są do wymiany to silnik nadal pracuje, czy wtedy już nie odpali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 będzie lał z wtrysków i może kopcić tym samym może uszkodzić katalizatory. są zakłady zajmujace się regeneracją/czyszczeniem więc nie koniecznie trzeba wydać kupę $ na naprawę PS> piszę to na podstawie moich doświadczeń z Voyagera CRD '02. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jodan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Dzięki chłopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 rychu, super czekam na sprawozdanie bo temat LPL jako glaze to tabu na forum, zazwyczaj uważa sie za nieścierny cleaner a tu może do końca tak nie jest. bobas, a coś tańszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wg producenta LPL nie posiada cząsteczek ściernych więc jakim cudem może być ścierny? w gre wchodzi tylko Pad i maszyna bo innej opcji nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wg producenta LPL nie posiada cząsteczek ściernych więc jakim cudem może być ścierny? yy no i? napisałem że jest uważany za nieścierny cleanre wiec oco chodzi? Mi chodziło o to że wychodzi że jest to glaze a nie "zwykły cleaner" jak np. pb pp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Jest to oleisty cleaner który zachowuje się podobnie do glazeu, ale oczyszcza również lakier w przeciwieństwie do czystych politur. Nie bardzo wiem nad czym tu deliberować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornikos Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam szanownych forumowiczów Pytanie mam może dziwne ale co tam Zaczynam dbać powoli o samochód (zakupiłem już część kosmetyków polecanych na forum) jednak nie mam jeszcze odwagi żeby zabrać się za polerowanie (w sumie lakier jeszcze daje radę) Chiałbym jednak samochód nawoskować i tu pytanie: Czy wystarczy jeśli po myciu samochód oczyszcze glinką i ponownie umyję? Czy raczej nie ma to sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Jest to oleisty cleaner który zachowuje się podobnie do glazeu, ale oczyszcza również lakier w przeciwieństwie do czystych politur. Nie bardzo wiem nad czym tu deliberować noo deliberować można, bo żadko widzi się cleaner z glaze a po LPL bym sie nie spodziewał czyli można go uważać za coś typu BH, CG WMG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Dostałem próbkę Duragloss Nu-Glass #755 i chciałem zapytać, czy do polerowania szyby przedniej mogę użyć aplikatora tri-color i tej twardszej żółtej strony, czy raczej tylko MF-y ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardkorus Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 marasec, wydaje mi sie ze z szyba recznie nie podzialasz, ale moge sie mylic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Tematyka forum może nie związana z tematem mojego pytania, ale myślę, że znajdą się znawcy tematu, który mnie interesuje. Więc tak, kolega ma octavie 1.9tdi i od niedawna zaczęła mu co jakiś czas migać kontrolka- dokładnie nie wiem jaka, ale związana z pompowtryskiwaczami i chciałem zapytać co to może być? Samochód cały czas jest na chodzie i jakichś niepokojących objawów podczas jazdy oczywiście oprócz tej kontolki nie ma. Z góry dzięki z odpowiedź, i sorry za pytania dziwnej treści Jakie dokladnie oznaczenie tego 1.9? Rozumiem ze miga kontrolka swiec zarowych? Swiatla stopu swieca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 noo deliberować można, bo żadko widzi się cleaner z glaze a po LPL bym sie nie spodziewał czyli można go uważać za coś typu BH, CG WMG ? Wg producenta LP to glownie cleaner, z dodatkiem czastek sciernych ktore wspomagaja efekt czyszczenia oraz troche olejkow glazujacych. LPL nie ma za to czastek sciernych i zawiera wiecej olejkow. Czastki scierne w LP nie sa na tyle mocne by usunac rysy w pracy recznej, maja za to za zadanie wspomoc czyszczenie kamienia z wody (waterspotow) podczas pracy recznej. Oczywiscie na maszynie dochodzi jeszcze pad i tutaj jest szansa na usuniecie czesci malych swirli. Podobnie na maszynie zachowa sie LPL ktory tez moze cos usunac, a raczej samemu nic nie usunie a zrobi to pad. Takze spore znaczenie ma sposob aplikacji. Co wiecej nawet recznie, korzystajac z miekkiej gabki i delikatnie pracujac z srodkiem, LPL nie usunie wosku a moze usunac waterspoty. LP to juz killer i dzieki czastkam sciernym zdejmie wosk. Takze by miec pewnosc, ze pozbedziemy sie wosku nalezy uzyc LP ewentualnie zaryzykowac LPL z aplikatorem bawelnianym i wiekszym naciskiem. Natomiast dla uzyskania najlepszego efektu zarowno pod wzgledem cleansera jak i wygladu recznie mozna uzyc kombinacji LP + LPL. Ok, tyle torii z tego co udalo mi sie znalesc z wypowidzi reprezentanta Dodo na forum DW. Samemu nie wiem jak wyglada to w praktyce ale wszystko wydalo mi sie bardzo logiczne. Odnosnie BH to jest to troche inny srodek. Tez zawiera troche cleanera ktorego wlasciwosci glownie dzialaja na maszynie, do tego w odroznieniu do LP/LPL zawiera fillery ale i co wazne jest srodkiem akrylowym (polimerowym) w odroznieniu do oleistych dodo. Teoretycznie powinien lepiej wiazac sie z sealantami niz oleiste glazy. Jest jednak jeszcze kwestia rozpuszczalnikow w sealantach ktore w niektorych przypadkach sa na tyle mocne ze potrafia ruszyc plamy z asfaltu. Pytanie ile w takim przypadku pozostaje z glazu. Ok, wybaczcie ten troche przydlugi akedemicki wywod żadko widzi się cleaner z glaze Wydaje mi sie, ze jest odwrotnie, trudniej jest spotkac czysty cleaner lub czysty glaze. Dodo, BH/WD, SRP, VHG, RMG i pewnie jeszcze kilka innych lacza ze soba cleaner jak i glaze. PB PP moze byc za to przykladem czystego cleanera a CK Yellow Cream czystego glazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi