Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, pamięta ktoś nick lub strone www uzytkownika naszego forum, który sprzedaje części do grupy VAG. Zapisałem sobie gdzieś jego namiary, ale oczywiście zaginęły :/

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Jako że dopiero się uczę chciałem zapytać do nakładania czego stosuje się padów z mikrofibry? Pytam gdyż zakupiłęm gąbkowe a dziś w tesco wypatrzyłem 2 pady z MF za 10zł i zastanawiam się czy warto prać i do czego. Lepsze to do stosowania QD czy politury? Wosk rozumiem lepiej gąbkowym nakładać

Do wosku lepiej gąbkowy do odżywek do lakieru lepiej właśnie z MF, podobno dobre są wczoraj gdzieś było o nich na forum ;)

Opublikowano

Lakikwap, jesli juz to LP (nie LPL, ale nawet po LP przelecial bym IPA), ewentualnie PB PP. Jesli felgi nie sa jakies skomplikowane to mozna by je przeglinkowac. Inna opcja to moze jakas pasta typu SSR1 - chodzi o to by pozbyc sie nalecialosci typu kamien z wodu a jednoczesnie nie glazowac pod wosk.

Opublikowano

firmek, ipa po lp to bezsensu, a może tylko ipa? Ale ja jakoś stawiam na lp.

Glinkowanie na pewno będzie.

do PP niemam nerwów :)

Ciekawe ile prawy jest w tym że LPL to glaze..

  • Moderator
Opublikowano
Ciekawe ile prawy jest w tym że LPL to glaze..

Konsystencję ma podobną do FK 303, nakłada się podobnie to może jednak glaze.

Może jutro w słońcu zobaczę różnicę bo połowę maski mam z LPL a połowę bez :)

Opublikowano

Zadam jeszcze raz pytanie, które przepadło w nawale odpowiedzi na inne. Stara rajdówka, odnowiona, świeżo pomalowana czarna matowa maska, stoi i się strasznie kurzy. Czym zabezpieczyć maskę, chciałbym uniknąć połysku ?

Opublikowano

Tematyka forum może nie związana z tematem mojego pytania, ale myślę, że znajdą się znawcy tematu, który mnie interesuje. Więc tak, kolega ma octavie 1.9tdi i od niedawna zaczęła mu co jakiś czas migać kontrolka- dokładnie nie wiem jaka, ale związana z pompowtryskiwaczami i chciałem zapytać co to może być?

Samochód cały czas jest na chodzie i jakichś niepokojących objawów podczas jazdy oczywiście oprócz tej kontolki nie ma. Z góry dzięki z odpowiedź, i sorry za pytania dziwnej treści

Opublikowano

Tak myślałem, że bez podpięcia pod komputer się nie obędzie. Kolega chyba zaprowadził dzisiaj samochód do warsztatu i pewnie mu powiedzą, albo i nie co tam się dzieje. A czy jak wtryski są do wymiany to silnik nadal pracuje, czy wtedy już nie odpali?

Opublikowano

będzie lał z wtrysków i może kopcić tym samym może uszkodzić katalizatory.

 

są zakłady zajmujace się regeneracją/czyszczeniem więc nie koniecznie trzeba wydać kupę $ na naprawę ;)

 

PS> piszę to na podstawie moich doświadczeń z Voyagera CRD '02.

Opublikowano

rychu, super czekam na sprawozdanie :) bo temat LPL jako glaze to tabu na forum, zazwyczaj uważa sie za nieścierny cleaner a tu może do końca tak nie jest.

 

bobas, a coś tańszego :-] ?

Opublikowano

wg producenta LPL nie posiada cząsteczek ściernych więc jakim cudem może być ścierny? w gre wchodzi tylko Pad i maszyna bo innej opcji nie ma

Opublikowano
wg producenta LPL nie posiada cząsteczek ściernych więc jakim cudem może być ścierny?

yy no i? napisałem że jest uważany za nieścierny cleanre wiec oco chodzi?

Mi chodziło o to że wychodzi że jest to glaze a nie "zwykły cleaner" jak np. pb pp

  • Administrator
Opublikowano

Jest to oleisty cleaner który zachowuje się podobnie do glazeu, ale oczyszcza również lakier w przeciwieństwie do czystych politur. Nie bardzo wiem nad czym tu deliberować ;)

Opublikowano

Witam szanownych forumowiczów

 

Pytanie mam może dziwne ale co tam

Zaczynam dbać powoli o samochód (zakupiłem już część kosmetyków polecanych na forum) jednak nie mam jeszcze odwagi żeby zabrać się za polerowanie (w sumie lakier jeszcze daje radę)

Chiałbym jednak samochód nawoskować i tu pytanie:

Czy wystarczy jeśli po myciu samochód oczyszcze glinką i ponownie umyję?

Czy raczej nie ma to sensu?

Opublikowano
Jest to oleisty cleaner który zachowuje się podobnie do glazeu, ale oczyszcza również lakier w przeciwieństwie do czystych politur. Nie bardzo wiem nad czym tu deliberować

;) noo deliberować można, bo żadko widzi się cleaner z glaze :) a po LPL bym sie nie spodziewał ;)

czyli można go uważać za coś typu BH, CG WMG ?

Opublikowano

Dostałem próbkę Duragloss Nu-Glass #755

i chciałem zapytać, czy do polerowania szyby przedniej mogę użyć aplikatora tri-color i tej twardszej żółtej strony, czy raczej tylko MF-y ?

Opublikowano
Tematyka forum może nie związana z tematem mojego pytania, ale myślę, że znajdą się znawcy tematu, który mnie interesuje. Więc tak, kolega ma octavie 1.9tdi i od niedawna zaczęła mu co jakiś czas migać kontrolka- dokładnie nie wiem jaka, ale związana z pompowtryskiwaczami i chciałem zapytać co to może być?

Samochód cały czas jest na chodzie i jakichś niepokojących objawów podczas jazdy oczywiście oprócz tej kontolki nie ma. Z góry dzięki z odpowiedź, i sorry za pytania dziwnej treści

 

Jakie dokladnie oznaczenie tego 1.9? Rozumiem ze miga kontrolka swiec zarowych? Swiatla stopu swieca?

Opublikowano
;) noo deliberować można, bo żadko widzi się cleaner z glaze :) a po LPL bym sie nie spodziewał ;)

czyli można go uważać za coś typu BH, CG WMG ?

Wg producenta LP to glownie cleaner, z dodatkiem czastek sciernych ktore wspomagaja efekt czyszczenia oraz troche olejkow glazujacych. LPL nie ma za to czastek sciernych i zawiera wiecej olejkow.

Czastki scierne w LP nie sa na tyle mocne by usunac rysy w pracy recznej, maja za to za zadanie wspomoc czyszczenie kamienia z wody (waterspotow) podczas pracy recznej. Oczywiscie na maszynie dochodzi jeszcze pad i tutaj jest szansa na usuniecie czesci malych swirli. Podobnie na maszynie zachowa sie LPL ktory tez moze cos usunac, a raczej samemu nic nie usunie a zrobi to pad.

Takze spore znaczenie ma sposob aplikacji. Co wiecej nawet recznie, korzystajac z miekkiej gabki i delikatnie pracujac z srodkiem, LPL nie usunie wosku a moze usunac waterspoty. LP to juz killer i dzieki czastkam sciernym zdejmie wosk. Takze by miec pewnosc, ze pozbedziemy sie wosku nalezy uzyc LP ewentualnie zaryzykowac LPL z aplikatorem bawelnianym i wiekszym naciskiem. Natomiast dla uzyskania najlepszego efektu zarowno pod wzgledem cleansera jak i wygladu recznie mozna uzyc kombinacji LP + LPL. Ok, tyle torii z tego co udalo mi sie znalesc z wypowidzi reprezentanta Dodo na forum DW. Samemu nie wiem jak wyglada to w praktyce ale wszystko wydalo mi sie bardzo logiczne.

Odnosnie BH to jest to troche inny srodek. Tez zawiera troche cleanera ktorego wlasciwosci glownie dzialaja na maszynie, do tego w odroznieniu do LP/LPL zawiera fillery ale i co wazne jest srodkiem akrylowym (polimerowym) w odroznieniu do oleistych dodo. Teoretycznie powinien lepiej wiazac sie z sealantami niz oleiste glazy. Jest jednak jeszcze kwestia rozpuszczalnikow w sealantach ktore w niektorych przypadkach sa na tyle mocne ze potrafia ruszyc plamy z asfaltu. Pytanie ile w takim przypadku pozostaje z glazu. Ok, wybaczcie ten troche przydlugi akedemicki wywod :)

 

żadko widzi się cleaner z glaze :)
Wydaje mi sie, ze jest odwrotnie, trudniej jest spotkac czysty cleaner lub czysty glaze. Dodo, BH/WD, SRP, VHG, RMG i pewnie jeszcze kilka innych lacza ze soba cleaner jak i glaze. PB PP moze byc za to przykladem czystego cleanera a CK Yellow Cream czystego glazu.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.