Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  SzaKal napisał(a):
Sapek1, Najpierw korekta całego auta, następnie mycie i dopiero wosk

 

Dokładnie ;)

 

  Sapek1 napisał(a):
Jeśli to drugie to po jakim etapie powiedzieć samochodowi "dobranoc" I wróćić nastepnego dnia?

 

U mnie najczęściej próbuję zakończyć korektę (nieważne którego dnia :mrgreen: ) ale ostatni dzień korekty razem z cleanerem i woskiem. Wtedy następny dzień tylko ponowne przetarcie i samochód wyjezdza z garażu, chyba że kolejna warstwa to wosk i dopiero natępnego dnia wyjazd ;)

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

a ja sie zastanawiam, bo jutra chyba moje pierwsze szlify, jak działać z większym panelem jak maska auta. Dzielić wiadomo na jakieś 4 partie. Ale teraz jak, dzielić taśmą i jak zrobię połać to przekleić taśmę czy po prostu trzymać granicę na oko bez taśmy? Obstawiam że bez taśmy, ale wolę się upewnić.

Opublikowano
  rychu napisał(a):
Oczywiście, że bez taśmy. Taśma jest potrzebna do ładnych 50/50 ;)

:good:

już sie doczekac jutrz nie mogę, mam nadzieję że pogoda dopisze :)

Opublikowano

Rób bez taśmy, na oko. Efekt powinien być widoczny, więc nie powinieneś się zbytnio zastanawiać "czy robiłem w tym miejscu?" a unikniesz różnic stopnia korekty.

 

Znakomita większość operatorów polerki (w tym ja) pracuje delikatniej w okolicach taśmy klejącej, by uniknąć jej rozgrzania i odklejenia - nie ma nic bardziej wkurzającego niż nagle zrywająca się taśma wciągana pod pada. Tym samym, polerując "do taśmy", po jej oderwaniu będzie różnica między obszarem w bezpośrednim jej sąsiedztwie, a resztą obszaru roboczego.

 

Poza tym, może się zdarzyć i tak, że będzie Ci ciężko "usunąć" ślad po taśmie, w postaci linii dzielącej obszar po korekcie, od nieskorygowanego. A jak lakieru mało, to bym bardziej nie warto "nadrabiać".

Opublikowano

Witam,

potrzebuję wyprać we własnym samochodzie dwa fotele i boczki drzwi.

Nie maja żadnych plam/zacieków. Po prostu po latach kolor lekko zszarzał (wbity kurz).

Mam dostęp do odkurzacza ścigającego wodę.

 

Pytanie- czy lepiej spryskać roztworem ciepłej wody z domowym proszkiem do prania (np Ariel do kolorów) czy gotowym płynem "zacnej" firmy Moje Auto (skład mniej niż 5% anionowych substancji pow. czynnych).

Chcę wybrać mniejsze zło- nie ma szans żebym zdobył np rm760 czy inne normalne środki.

Pozdrawiam

Opublikowano

Prosiłbym o poradę. Chcę odświeżyć lakier na nowym aucie,które przeżyło swą pierwszą zimę pod chmurką. Dużo rysek nie ma ale jednak widac ( lakier Mitsubishi)

Zamierzam przed położeniem wosku wyglinkowac lakier i zastosowac Ultimate Compound i chwalony tu na Forum cleaner Vanilla Hand Glaze. Zamierzałem użyć do tego gąbki Tr Color ale jeden znajomy mówi,żebym kupił lepszą :VALETPRO POLISHING APPLICATOR inny znowy mówi,że taką twarda gąbką ValetPro zniszcze lakier bo to gąbki do mocnych zarysowań. No i oni się klóca a ja stoje i nie wiem co zamawiac.

Opublikowano

Można gdzieś dostać MagiFoam w 5l baniaku? Przeszukałem sporo sklepów, u jednego nawet wstępnie zamówione, ale kiedy będzie na stanie to nie wiadomo.

Opublikowano

Fr0styyy., sam nie potrafisz ?

 

Korzystając z wiedzy tego forum, możesz się w tym temacie doktoryzować, a Ty chcesz to komuś oddawać do roboty ? Nie dajmy się zwariować.

Opublikowano
  Tworek napisał(a):
Fr0styyy., sam nie potrafisz ?

 

Korzystając z wiedzy tego forum, możesz się w tym temacie doktoryzować, a Ty chcesz to komuś oddawać do roboty ? Nie dajmy się zwariować.

 

Nie mam warunków, inaczej sam bym to zrobił :) Przecież nie będę mył auta przed blokiem na parkingu :/

 

Nawet garażu nie mam, albo żeby chociaż ktoś miał domek z podjazdem do udostępnienia :D

Opublikowano

Na niektorych myjniach mozna sie dogadac i spokojnie sobie umyc autko na dwa wiadra, apc, pedzelki i te sprawy wiec jak sie chce to sie da :)

Opublikowano

Koledzy, temat rzeka, ale brak mi jednoznacznej odpowiedzi:

 

Pady do rotacji wybrać wszystkie płaskie czy karbowane? Czy pomieszać?

Jaka jest różnica w pracy nimi?

Wybrać grube na 25mm czy na 50mm?

 

dzięki za rozjaśnienie sytuacji :)

Opublikowano

Dzięki chłopaki :D Pojeżdżę po myjkach w mieście i się zapytam, czy można z własną chemią w jakichś nie uciążliwych godzinach wjechać :)

Opublikowano

Fr0styyy., nie pytaj, ładuj się od razy na 2 wiadra, przecież nikt Cię już nie wyrzuci ze stanowiska jak już wjechałeś :D

Opublikowano

Fr0styyy ja po spłukaniu piany odjeżdżam na miejsce przy odkurzaczach, tam dwa wiaderka i z powrotem pod prysznic, do tej pory nikt do mnie nie podchodził :evil: . A jak się pytałem, to za każdym razem była odmowa. :song: więc przestałem się pytać :-]

Opublikowano
  ENERGY_NET napisał(a):
Fr0styyy ja po spłukaniu piany odjeżdżam na miejsce przy odkurzaczach, tam dwa wiaderka i z powrotem pod prysznic, do tej pory nikt do mnie nie podchodził :evil: . A jak się pytałem, to za każdym razem była odmowa. :song: więc przestałem się pytać :-]

Ewentualnie Optimum No Rinse i lecisz na dwa wiaderka pod blokiem ja tak juź od roku działam i nie narzekam najpierw płukanko na bez dotyku a później mycie ONR i cała reszta pieszczenia. Nawet już miałem wizytę straży miejskiej i nie zauważyli żebym spłukiwał więc postali chwile i sobie poszli :P

Opublikowano

Mam problem z autem, gdy przyspieszam na 1, 2 lub 3 biegu, w pewnym zakresie obrotow slychac dziwny dzwiek, cos w stylu przyspieszajacego malucha albo cos, taki jakby cichy pisk, nie jest to rozrzad bo byl ostatnio wymieniany, niezbyt glosno ale jednak, co moze byc tego przyczyna ? :-/

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.